مزید خبریں

بابا ریشی آتشزدگان سے اظہار یکجہتی | نیشنل کانفرنس اور اپنی پارٹی نے بازآبادکاری کا مطالبہ کیا

سرینگر// نیشنل کانفرنس کے معاون جنرل سیکریٹری ڈاکٹر مصطفی کمال اور صوبائی سیکریٹری شوکت احمد میر نے بابا ریشی ٹنگمرگ میں درجنوں دکانات کے خاکستر ہونے پر تشویش کا اظہار کیا۔انہوں نے انتظامیہ سے مطالبہ کیا کہ وہ متاثرین کے حق میں فوری طور پر معقول امداد فراہم کریں۔نیشنل کانفرنس کے دونوں لیڈروں نے انتظامیہ بالخصوص ضلع ترقیاتی کمشنر بارہمولہ سے اپیل کی کہ وہ دکانداروں کی فوری باز آبادکاری کیلئے اقدمات کریں تاکہ وہ از سر نو اپنا کاروبار شروع کر سکیں۔اس دوران پارٹی کے شمالی زون صدر محمد اکبر لون اورسینئر لیڈر فاروق احمد شاہ نے بھی ضلع انتظامیہ سے مطالبہ کیا کہ وہ جنگی بنیادوں پر آتشزگان کی فوری باز آبادکاری عمل میں لائیں۔ادھر اپنی پارٹی کے سینئر نائب صدر غلام حسن میر نے آتشزدگان سے یکجہتی کا اظہار کیا۔ بابا ریشی کے اپنے دورے کے دوران متاثرین سے ہمدردی کا اظہار کرتے ہوئے میر نے انھیں ہر ممکن مدد کی یقین دہانی کرائی۔ انہوں نے ضلعی انتظامیہ پر زور دیا کہ وہ متاثرین کے لئے امداد اور بحالی کے اقدامات کریں۔میر کے ہمراہ آپی پارٹی کے ریاستی نائب صدر یوتھ ونگ اینڈ ڈی ڈی سی ممبر میر تجمل اشفاق ، ڈی ڈی سی ممبر شیخ نذیر احمد ، بی ڈی سی ٹنگمرگ عبدالغنی میر اور دیگر موجود تھے۔
 
 
 

ہندوارہ میںجانکاری پروگرام

ہندوارہ// ہندوارہ پولیس نے عام لوگوں کو منشیات کی لت کی سنگینی کے بارے میںجانکاری فراہم کرنے کے لئے ایس پی سندیپ گپتاکی ہدایت پر تھانہ ولگام میں تقریب کا انعقاد کیا۔ پروگرام کی صدارت ایس ایچ او تھانہ ولگام نے کی۔ پروگرام میں سرپنچ ، پنچ اور نوجوانوں سمیت علاقے کے معزز شہریوں نے شرکت کی۔اس موقع پرمذکورہ افسر نے شرکاء کو ان کے کردار کے بارے میں آگاہ کیا۔ انہوں نے زور دیا کہ والدین اپنے بچوں کا اندازہ لگانے میں کلیدی کردار ادا کرسکتے ہیں اور وہ پولیس کے تعاون سے اپنے وارڈوں کی بحالی میں مزید اقدامات کرسکتے ہیں تاکہ آنے والی نسلوں کو بچایا جاسکے۔انہوں نے مزید کہا کہ معاشرے سے منشیات کی لعنت کے خاتمے کے لئے عوامی تعاون ضروری ہے۔
 
 

ڈاکٹر فاروق کی صحتیابی کیلئے دعائیہ مجلس 

سرینگر//نیشنل کانفرنس نے پارٹی صدرڈاکٹر فاروق عبداللہ کی فوری صحت یابی کیلئے دعایہ مجلس کا انعقاد کیا،جس میں انکی جلد تندرستی کیلئے دعا کی گئی۔پارٹی ہیڈ کواٹر نوائے صبح میں جنرل سیکریٹری علی محمد ساگر کی سربراہی میں منعقدہ دعائیہ مجلس کے دوران ڈاکٹر عبداللہ سمیت کورونا وائرس میں مبتلا دیگر تمام مریضوں کے حق میں دعا کی گئی۔ ساگر نے اس موقع پر کہا’’ ہمارا ایمان ہے کہ اللہ تعالیٰ کے دست قدرت میں ہی موت و حیات کا اختیار ہے اور رزاق بھی وہی ہے‘‘ ۔انہوں نے اللہ تعالیٰ کا شکر بجا لاتے ہوئے امید ظاہر کی کہ ڈاکٹر فاروق عبداللہ جلد صحتیاب ہونگے۔انہوں نے عوام بشمول جموں،خطہ چناب و پیر پنچال اور وادی کے لوگوں کا بھی شکریہ ادا کیا جنہوں نے ڈاکٹر فاروق کی فوری شفا یابی کیلئے دعا کی۔ ساگر نے انتظامیہ خصوصاً صورہ میڈیکل انسٹی چیوٹ کے عملے کا بھی شکریہ ادا کیا جو ڈاکٹر فاروق کی نگہداشت پر تعینات ہیں۔اجلاس میں ممبر پارلیمنٹ محمد اکبر لون،سجاد احمد اوڑی،صوبائی سیکریٹری ایڈوکیٹ شوکت احمد میر،پیر آفاق، عمران نبی،احسان پردیسی، جہانگیر یعقوب،جگدیش سنگھ آزاد کے علاوہ مدثرشاہ میری بھی موجود تھے۔اس دوران پارلیمنٹ ممبر محمد اکبر لون اور علی محمد ساگر کے علاوہ پیر آفاق نے صورہ میڈیکل انسٹی چیوٹ میں ڈاکٹر عبداللہ کی مزاج پرسی بھی کی۔ادھر جموں وکشمیر پردیش کانگریس کمیٹی کے صدر جی اے میر نے ڈاکٹر فاروق عبداللہ کی صحت یابی کیلئے دُعا کی ہے۔
 
 

سوپور کے علاقے میں سفید رنگ کی نجی کار چوری

غلام محمد
سوپور//ضلع بارہمولہ کے سوپور علاقے میں اتوار کو نامعلوم افراد نے ایک نجی کار (آلٹو 800) چرالی گئی۔ یہ کار سوپور علاقے نور باغ سے چرائی گئی جوصریر احمد لنگو کی ہے جس نے اپنی دکان کے باہر کار کوکھڑا کیا تھا اورتین نامعلوم افراد اس کی دکان میں داخل ہوئے تھے۔ انہوں نے دکاندار کو مصروف پاکر گاڑی کو اڑا لیا۔ایک پولیس اہلکار نے تصدیق کی کہ انہیں صریر احمد کی اطلاع موصول ہوئی جس میں یہ دعویٰ کیا گیا ہے کہ اس کی سفید رنگ کی آلٹو کار چوروں نے اڑالی ہے۔ اتوار کی سہ پہر کوJK05H-4100تین نامعلوم افراد نے گاڑی چرالی۔ انہوں نے بتایا کہ اس سلسلے میں ایک رپورٹ درج کی گئی ہے اور گاڑی کا سراغ لگانے کی کوششیں جاری ہیں۔
 
 

 شانگس میںپیپلز کانفرنس کا اجلاس | منصور سہروردی نے خطاب کیا

سرینگر//پیپلز کانفرنس کے سینئر رہنما منصور حسین سہروردی نے شانگس کے تھاجیوارہ میں بہت سارے ممتاز کارکنوں اور دیہہ صدور کا خیرمقدم کیا۔پیپلز کانفرنس میں شامل ہونے کے بعد پہلی بار دیہہ صدور کے اجتماع سے خطاب کرتے ہوئے منصور سہروردی نے دیہہ صدور اور سینئر کارکنوں کے اس فیصلے کی تعریف کی جنہوں نے پی ڈی پی سے علیحدگی اختیار کی۔انہوں نے کہا’’ مجھے یقین ہے کہ پیپلز کانفرنس عوام کی پوری ذمہ داری کے ساتھ خدمت کریں گے اور ان کی بہتری کے لئے بہترین حد تک کام کریں گے‘‘۔دیہہ صدور اور کارکنان نے پیپلز کانفرنس میں شامل ہونے پر خوشی کا اظہار کیا اور پارٹی کی پالیسیوں کے مطابق عوام کی خدمت کے لئے کام کرنے کا عہد کیا۔
 
 
 

اومپورہ میں عرس کی تقریب | حقانی ٹرسٹ کا سیدمحمد یحیٰ بخاری کو خراج عقیدت

سرینگر//حقانی میموریل ٹرسٹ کے سرپرست اعلیٰ سید حمید اللہ حقانی اور جنرل سکریٹری بشیر احمد ڈار نے حضرت سیدمحمد یحیٰ بخاری کو خراج عقیدت پیش کرتے ہوئے کہا ہے کہ انکے تاریخ ساز اسلامی کارناموں میں کشمیرمیں تبلیغ دین سرفہرست ہے ۔بیان  کے مطابق سادات کا اس قافلہ نے امیر کبیر حضرت میر سید علی ہمدانیؒ کے ہمراہ کشمیر آکر تبلیغ دین کی خاطر عظیم اور تاریخی خدمات انجام دیں۔ حضرت سیدمحمد یحیٰ بخاری کا عرس اومپورہ بڈگام میں انکے آستان عالیہ پرمنعقد ہوئی جہاں نماز عصر کے بعد ختمات المعظمات ، ذکر و اذکار اور درود و سلام کی مجالس کا انعقاد ہوا۔   ٹرسٹ سے وابستہ دیگر اداروں تحریک اسلامی جموں و کشمیر، ابن حقانی یوتھ فاونڈیشن کے اراکین  دارلعلوم حقانیہ سویہ بگ ، دارلعلوم فیضان مدینہ آروہ بیروہ، دارلعلوم قریشیہ شیری بارہمولہ دارلعلوم سلطان العارفین ترچھل پلوامہ ، دارلعلوم شاہ ولی اللہ ست بونن کپوارہ  اور دارلعلوم لبیک یا رسول اللہ? سوپور نے بھی حضرت سیدمحمد یحیٰ بخاری کو ان کے عرس شریف پرخراج عقیدت پیش کیا ہے
 
 
 
 
 
 

لیفٹینٹ گورنرسے اعلیٰ فوجی افسر،ڈائریکٹرNITوفلمساز ،سائیکل سواراوروفود ملاقی

سرینگر//عوامی نمائندوں اور این آئی ٹی سرینگرکے ڈائریکٹر کے علاوہ 15ویں کمان کے سربراہ۔فلمسازکبیرکوشک اور سائیکل سوار عادل تیلی یہاں لیفٹینٹ گورنر سے ملاقی ہوئے۔چیئرمین بلاک ڈیولپمنٹ کونسل اوڑی رفیق احمدبلوٹ کی قیادت میں ایک بارہ رکنی وفد نے لیفٹینٹ گورنر سے راج بھون میں ملاقات کی۔وفد نے ایل جی کو ایک یاداشت پیش کی جس میں گوجرطبقے کی فلاح بہبود کا مطالبہ کیاگیا۔اسی طرح سابق ایم ایل اے گاندربل شیخ اشفاق جبار بھی ایل جی ملاقی ہوئے اورگاندربل ضلع کی ترقی سے متعلق کئی معاملات ان کے گوش گزر کئے۔ اس کے بعد سابق صحافی اور بھاجپا رہنما خالدجہانگیر نے بھی ایل جی سے ملاقات کی اور عوامی اہمیت کے کئی امور ان کی نوٹس میں لائیں۔ایل جی نے وفود سے ملاقات کے دوران انہیں یقین دلایا کہ ان کے مطالبات پر ہمدردانہ غور کیا جائے گا۔اس دوران نیشنل انسٹی چیوٹ آف ٹیکنالوجی کے ڈائیریکٹر پروفیسرراکیش سیہگل بھی لیفٹینٹ گورنر سے ملے اور انہیں کالج کے کام کاج کے بارے میں آگاہ کیا۔15ویں کمان کے سربراہ لیفٹینٹ جنرل ڈی پی پانڈے نے بھی راج بھون میں لیفٹینٹ گورنر سے ملاقات کی اورانہیں جموں کشمیرکی داخلی حفاظتی صورتحال اوردیگر معاملات پرتبادلہ  خیال کیا۔لیفٹینٹ گورنر نے ان پرزوردیا کہ وہ فوج اور دیگرحفاظتی اداروں کے درمیان تال میل کی نگرانی کریں اورجموں کشمیرمیں ہرمحاذپرچوکسی کو سخت کریں۔انہوں نے جموں کشمیرمیں امن کے قیام کیلئے فوج کی کاوشوں کی سراہنا کی۔ نامور فلم ساز ، کبیر کوشک نے اتوار کویہاں راج بھون میں لیفٹیننٹ گورنر منوج سنہا سے ملاقات کی۔فلم ساز نے لیفٹیننٹ گورنر سے جموں و کشمیر میں فلم سے متعلق سرگرمیوں کے فروغ سے متعلق مختلف امور کے بارے میں تبادلہ خیال کیا۔ انہوں نے لیفٹیننٹ گورنر کو اپنے آنے والے منصوبے کے بارے میں بھی آگاہ کیا اور مرکزی زیر انتظام خطے میں اپنی اگلی فلم کی شوٹنگ کی خواہش کا اظہار کیا۔لیفٹیننٹ گورنر نے مشاہدہ کیا کہ دنیا بھر سے بننے والے فلم بینوں کا جموں و کشمیر کے جمالیاتی خوبصورتی کو راغب کرنے میں خوش آمدید کہا جاتا ہے۔لیفٹیننٹ گورنر نے کہا کہ جامع فلمی پالیسی اور عمل اور طریق کار کو آسان بنانے کے ساتھ ، جموں و کشمیر حکومت ، فلمی صنعت کے مابین رابطے کو مستحکم کرنے کے لئے موثر اقدامات کررہی ہیں ، اور جموں کشمیرکو دنیا بھر میں فلم کی شوٹنگ کی سب سے پسندیدہ منزل بنارہے ہیں۔فلم میکر کے ساتھ سینئر جرنلسٹ ، آدتیہ راج کول بھی تھے۔بڈگام سے تعلق رکھنے والے پیشہ وار سائیکل سوار ، عادل تیلی نے اتوار کو راج بھون میں لیفٹیننٹ گورنر منوج سنہا سے ملاقات کی۔عادل تیلی نے حال ہی میں صرف 8 دن میں کشمیر سے کنیاکماری تک 3600 کلومیٹر دوری پر سائیکل چلائی ہے۔لیفٹیننٹ گورنر نے عادل کو ان کے کارنامے پر مبارکباد پیش کی اور کہا کہ یہ کارنامہ نہ صرف  جموں کشمیرمیں بلکہ پورے ملک میں نوجوانوں کی حوصلہ افزائی کررہا ہے۔لیفٹیننٹ گورنر نے نوٹ کیا کہ حکومت کھیلوں کے ڈھانچے کء توسیع و تجدیدکے لئے متعدد اقدامات اٹھا رہی ہے جس کے ذریعے جموں و کشمیر میں کھیلوں کے فروغ کے لئے مختلف پلیٹ فارم اور سہولیات بھی دستیاب کردی گئی ہیں۔
 
 
 

عدالت عظمیٰ کے چیف جسٹس شرد اروند بوبڈے | لیفٹینٹ گورنرسے ملے

نیوز ڈیسک
سرینگر//عدالت عظمیٰ کے چیف جسٹس ،جسٹس شرداروند بوبڈے نے اتوار کو جموں کشمیر کے لیفٹینٹ گورنر کے ساتھ ملاقات کی۔ایک ٹویٹ میں ایل جی کے دفتر نے لکھا،’’آج سرینگرمیں عزت ماب چیف جسٹس آف انڈیا سے ملاقات کی‘‘۔تاہم ملاقات کی تفصیلات کوظاہر نہیں کیا گیا۔
 
 
 
 
 

کوروناکی دوسری لہر کامقابلہ کرنے کیلئے یکساں پالیسی لازمی:عمر عبداللہ

سرینگر//کوروناوائرس میں مبتلاء  لوگوں کی تعداد میں اضافہ ہونے کے بعد اسکولوں کو بند کرنے کے حکومت کے فیصلے کاخیرمقدم کرتے ہوئے نیشنل کانفرنس کے نائب صدر عمرعبداللہ نے کہاکہ جموں کشمیرمیں کووِڈ- 19کی دوسری لہر کامقابلہ کرنے کیلئے ایک یکساں پالیسی کی ضرورت ہے۔عمرعبداللہ نے کہا کہ اسکولوں کو بند کرنے کا فیصلہ اگرچہ صحیح فیصلہ ہے لیکن اس کے برعکس ٹیولپ گارڈن میں لوگوں کے ہجوم کو جمع ہونے دینے کو نظر انداز نہیں کیا جاسکتا۔وہ سنیچروار سے شروع ہوئے چھ روزہ ٹیولپ فیسٹول کاذکرکررہے تھے۔ عمرعبداللہ نے ٹوئٹرپر ایک پیغام میں لکھا ،’’نویں جماعت تک اسکولوں کو کئی ہفتوں تک بند کرناٹھیک قدم ہے،لیکن اس کے برعکس ٹیولپ گارڈن میں لوگوں کا ہجوم جمع ہونے کو نظر اندازنہیں کیا جاسکتا۔کووِڈ – 19کی دوسری لہرکامقابلہ کرنے کیلئے یکساں حکمت عملی کی ضرورت ہے‘‘۔  جموں کشمیر انتظامیہ نے اتوار کوسوموار سے کووِڈ19معاملوں میں اضافے کے پیش نظر اسکولوں کو بند کرنے کاحکم دیا۔نویں جماعت تک اگرچہ اسکول دوہفتوں کیلئے بند رہیں گے لیکن دسویں سے بارہویں جماعت تک اسکول ایک ہفتہ تک بند ہوں گے۔
 
 
 

سرکاری احکامات کے پیش نظردینی مدارس میں بھی تعطیل | رابطہ مدارس عربیہ اسلامیہ کااعلان

سرینگر//حکومت کی طرف سے کووِڈ- 19عالمگیر وباء کی دوسری لہر پر قابوپانے کیلئے جموں کشمیر میں اسکولوں کو دوہفتوں تک بند کئے جانے کے احکامات کے پیش نظر رابطہ مدارس اسلامیہ عربیہ دارالعلوم شاخ دیوبند نے بھی دینی مدارس میں تعطیل کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔ایک بیان کے مطابق عالمی وباء کووڈ۔19کی نئی احتیاطی ہدایات کے پیش نظر جموں و کشمیر سرکار نے 5 اپریل 2021ء سے دو ہفتہ کے لئے نویں جماعت تک کے طلبہ کی چھٹی کا اعلان کر دیا ہے ۔ تاہم دسویں گیارہویں اور بارہویں جماعت کے طلبہ کے لئے یہ چھٹی ایک ہفتہ کی ہوگی۔ رابطہ مدارس اسلامیہ عربیہ سے متعلق مدارس کے لئے بعد از مشورہ طے پایا ہے کہ مذکورہ ہدایت کے مطابق مدارس میں بھی احتیاط کے پیش نظر تعطیل کر دی جائے۔ بیان کے مطابق البتہ حسب سابق مدارس کی عمارتوں کی حفاظت اور مساجد شریفہ کے لئے ائمہ و موذنین نیز صفائی ستھرائی اور دفتری ضروریات کے لئے عملہ اور جن طلبہ کے امتحانات یا نتائج یا دوسری کاروائیاں زیر کار ہیں، ان سب امور کے لئے مناسب ترتیب قائم کی جائے۔بیان میں طلبہ  سے تاکید کی گئی کہ اپنے اپنے مقامات پر رہ کر اپنی تعلیم کا (جو پہلے سے ہی متاثر ہے) بھر پور خیال کریں۔ غیر تعلیمی امور میں اپنے اوقاتِ عزیز کو صرف کرنے کے بجائے مطالعہ اور مقامی بچوں کو قرآن پاک و دینی ضروریات سکھانے میں صرف کریں۔ نیز اپنی طرف سے فی سبیل اللہ بغیر کسی اُجرت کے مختلف مساجد کو آباد کرنے کی سعی کریں۔ اس سلسلے میں ذمہ داران مدارس سے گذارش کی گئی ہے کہ مدارس کی طرف سے ان طلبہ کی حوصلہ افزائی کی جائے۔بیان میںرمضان المبارک میں قرآن پاک کے سننے سنانے اور رمضان المبارک کے معمولات کا اہتمام کرنے پرزوردیا گیاہے اورفضائل رمضان، اکابر کا تقویٰ، حکایات صحابہ جیسی کتابوں کے سننے اور سنانے کا اہتمام کرنے کی تلقین کی گئی ہے۔مزید طلبہ سے کہاگیاہے کہ ترجمہ قرآن پاک یادرس حدیث شریف یا مختصر مختصر علمی گفتگو بھی عام فہم اور آسان زبان میں کریں اور معاشرہ کی اصلاح کا بھی خیال کریں۔ 
 
 
 

 مندر کی تعمیر کیلئے 496کنال اراضی کا پٹہ 40سال کیلئے ہوگا | سالانہ10 روپے فی کنال کرایہ وصول کیا جائے گا

جموں//انتظامی کونسل نے گزشتہ دنوں ترومال تروپتی دیوستھانم کو496 کنال17مرلہ اراضی پٹہ پر دینے کو منظور ی دی ہے۔سرکاری حکم کے مطابق سالانہ فی کنال 10روپے کرایہ پرجموں میں ترومالاتروپتی دیوستھانم ،کو496کنال ،17مرلہ اراضی چالیس سال کیلئے پٹے پر دی گئی ہے تاکہ یہاں ایک مندر تعمیر کیا جائے۔جمعرات کو لیفٹینٹ گورنر کی صدارت میں منعقدہ انتظامی کونسل کی میٹنگ میں سرینگر پٹھانکوٹ شاہراہ پر سدھرابائی پاس کے ساتھ ترومالاتروپتی دیوستھانم کو مندر اوراس سے ملحقہ ڈھانچوںکی تعمیر کیلئے چالیس بر س کیلئے اراضی پٹہ پر دینے کو منظوری دی گئی ۔ حکم میں کہا گیا ہے،’’496کنال 17مرلہ سرکاری اراضی کو میجان گائوں میں ترومالاتروپتی دیوستھانم کو مندر اور اس سے ملحقہ ڈھانچوں کی تعمیر کیلئے پٹہ پرچالیس برس کیلئے دینے کو منظوری دی جاتی ہے‘‘۔محکمہ مال کے پرنسپل سیکریٹری شالین کابرا کی طرف سے جاری حکم میں کہا گیا ہے کہ اس اراضی کا سالانہ کرایہ فی کنال دس روپیہ ہوگا اور اس کیلئے یہ شرط رکھی گئی ہے کہ اس اراضی پرمندر اور اس سے ملحقہ ڈھانچوں کے سوااور کچھ تعمیر نہیں کیا جائے گا۔تجویز کو منظوری دیتے ہوئے حکومت جموں کشمیر نے کہا کہ اس کیمپس میں طبی اور تعلیمی سہولیات بھی مہیاہوں گی۔حکومت جموں کشمیر نے کہا ہے کہ ترمالاتروپتی دیوستھانم کی جموں کشمیر آمد سے جموں میں پلگرم سیاحت کو فروغ ملے گااوریہاں کی اقتصادیات بھی ترقی پائیں گی۔انہوں نے کہا کہ ایکبار مندر قائم ہوجانے کے بعد یہ سیاحوں اور یاتریوں کیلئے ماتا ویشنو دیوی کے علاوہ باعث کشش بنے گا۔  
 
 
 
 

جموں کشمیر پولیوشن کنٹرول کمیٹی کو سرنوتشکیل دیاجائے:حق اطلاعات تحریک

سرینگر//جموں کشمیرحق اطلاعات تحریک نے جموں کشمیر پولیوشن کنٹرول کمیٹی کی تشکیل پر برہمی کااظہار کرتے ہوئے مطالبہ کیا ہے کہ اس کمیٹی کو سرنوتشکیل دیاجائے کیوں کہ اس میں کشمیروادی سے حکومتی اداروں اور سول سوسائٹی کو کوئی نمائندگی نہیں دی گئی ہے۔کے این ایس کے مطابق ایک بیان میں حق اطلاعات تحریک کے چیئرمین ڈاکٹر راجہ مظفر نے کہا کہ انہیں جموں کشمیر پولیوشن کنٹرول کمیٹی کے ممبران سے کوئی ذاتی عداوت نہیں ہے،لیکن مرکزی پولیوشن کنٹرول بورڈ کیسے کشمیروادی میں ماحولیات اور موسم کے تعلق سے براہ راست کام کرنے والے سرکاری اداروں اوررضاکارتنظیموں کو اس میں شامل نہیں کرسکتی؟راجہ مظفر نے کہا ،’’25مارچ2021کی گزٹ نوٹیفیکیشن کے مطابق سینٹرل پولیوشن کنٹرول بورڈ نے جموں کشمیرپولیوشن کنٹرول کمیٹی کو تشکیل دیا ہے جس میں ایک چیئرپرسن اور 13ممبران ہیں۔ ممبران میں صنعتوں،مکانات وشہری ترقی،صحت وطبی تعلیم، ٹرانسپورٹ۔جل شکتی،جموں میونسپل کارپوریشن،پرنسپل گورنمنٹ میڈیکل کالج جموں،جموں کی کچھ رضاکار تنظیمیں جیسے نیشنل ڈیولمپنٹ فائونڈیشن وغیرہ شامل ہیں، لیکن ان میں اربن اینوارمنٹل انجینئرنگ ڈیپارٹمنٹ کشمیر،سرینگر میونسپل کار پو ر یشن، ولرکنزرویشن اتھارٹی، ماحولیات و حیاتیات محکمہ،لاوڈا،یا کشمیرکی کسی رضاکارتنظیم کا نام شامل نہیں ہے۔ انہوں نے لیفٹینٹ گورنر سے اپیل کی کہ وہ اس معاملے میں مداخلت کریں اور اس کمیٹی کی سرنو تشکیل کریں۔
 
 

اومپورہ میں ایک ماہ سے دہشت مچانے والا تیندواپکڑلیا گیا

ارشاداحمد
 
بڈگام// اومپورہ ہاؤسنگ کالونی،بڈگام میں گزشتہ ایک ماہ سے خوف و ہراس پھیلانے والے تیندوے کو محکمہ جنگلی حیات نے زندہ پکڑ لیا ہے۔ مقامی لوگوں نے کشمیر عظمی کو بتایا کہ  12 مارچ سے اومپورہ علاقے میں تیندوے کو دیکھا گیا تھا جس سے پورے علاقہ میں خوف و ہراس پھیل گیا تھا ۔آبادی نے گھروں سے باہر نکلنے کو محدود کردیا تھا.تاہم اتوار کو محکمہ جنگلی حیات کی چوکسی اور محنت اور کوشش سے اُسے ایک خالی رہائشی مکان سے زندہ دبوچا گیا،جس کے بعد پورے علاقہ نے راحت کی سانس لی۔محکمہ جنگلی حیات کے اعلیٰ حکام نے کشمیر عظمی کو بتایا کہ گزشتہ ماہ سے تیندوے نے پورے علاقے میں کافی اُدھم مچائی ہوئی تھی، تاہم آج پولیس.رینج آفیسر ہوکرسر،  فاریسٹ پروٹیکشن فورس کی مشترکہ کوششوں سے تیندوے کو زندہ پکڑنے میں کامیابی حاصل ہوئی۔.اس موقع پر تیندوے کو بے ہوشی کا انجکشن لگاکر داچھی گام پارک منتقل کر دیا گیا۔ 
 
 

دیور لولاب میں آوارہ کتوں کے حملہ میں 10 بچے زخمی  

کپوارہ//اشرف چراغ// شمالی ضلع کپوارہ کے لولاب علاقے میں آوارہ کتوں کے حملوں میں کم سے کم 10 بچے زخمی ہوگئے جن میں 5 کو اسپتال منتقل کیا گیا۔ دیور لولاب میں گزشتہ ایک ہفتہ کے دوران آوارہ کتوں نے لوگوں کا جینا حرام کر دیا اور آئے روز لوگوں پر حملہ کرتے رہتے ہیں۔مقامی لوگوں کا کہنا ہے کہ دیور علاقے میں لوگ آورہ کتوں کی ہڑبونگ سے خوف و ہراس میں مبتلا ہوگئے ہیں۔مقامی لوگوں کا کہنا ہے کہ اتوار کو دن دہاڑے آوارہ کتوں نے بستی پر دھاوا بول دیا جس کے دوران 10 بچوں کو زخمی کر دیا جن میں 5 بچوں کو سب ضلع اسپتال منتقل کیا۔مقامی۔لوگوں نے انتظامیہ سے مطالبہ کیا کہ ان آوارہ کتوں کو ٹھکانے لگانے لگانے کے لئے ضروری اقدامات کریں۔
 
 
 

دھرمنہ بڈگام میں گاڑی سے ڈرائیور کی لاش برآمد

ارشاداحمد
سرینگر//بڈگام کے علاقہ سویہ بگ سے ملحقہ علاقہ دھرمنہ میں اینوا گاڑی میں ڈرائیور کی لاش پائی گئی۔ پولیس نے لاش کوتحویل میں لیکرتحقیقات شروع کردی ہے۔پولیس حکام نے کشمیر عظمی کو بتایا کہ سویہ بگ کے علاقہ دھرمنہ میں اینوا زیر نمبر JK01A-5737میں  ڈرائیور جس کی شناخت علی محمد ملہ ولد غلام محمد ساکنہ ماگام ہوئی ہے،کی لاش برآمد کی گئی۔ اس موقع پر پولیس کو اطلاع دی گئی جس نے لاش کو اپنی تحویل میں لیکر پوسٹ مارٹم کرکے قانونی لوازمات مکمل کئے اور لاش وارثین کے سپرد کردی ۔ اس معاملے کی نسبت دفعہ 174 کے تحت کیس درج کیا گیا۔ 
 
 
 

مرکز کی چڑھائی کا اجتماعی طور مقابلہ کرنا ہوگا:محبوبہ

سرینگر//سابق وزیراعلیٰ محبوبہ مفتی نے ان قیاس آرائیوں کو رد کیا ہے کہ عوامی اتحاد برائے گپکار اعلامیہ ٹوٹنے کے قریب ہے اور زوردیا ہے کہ جموں کشمیر کے لوگوں کے خلاف مرکزکی چڑھائی کو روکنے کیلئے اجتماعی طور کام کرنا ہوگا۔پی ڈی پی سربراہ نے کہا کہ اس طرح کے اتحاد کو کام کرنے میں کچھ وقت لگے گا۔ان کا یہ تبصرہ پیپلزکانفرنس کے عوامی اتحاد برائے گپکار اعلامیہ سے نکل جانے کے پس منظر میں اوران کی پارٹی کے کچھ ارکین کی طرف سے نیشنل کانفرنس کے ساتھ رشتوں پردوبارہ غور کرنے کی تجویز کے بعد سامنے آیا ہے۔ عوامی اتحاد برائے گپکار اعلامیہ میں نیشنل کانفرنس،پی ڈی پی،پیپلزکانفرنس ،سی پی آئی ایم،سی پی آئی ،عوامی نیشنل کانفرنس،اورجموں کشمیرپیپلزمومنٹ شامل تھیں اور اسے ضلع ترقیاتی کونسل چنائوسے قبل اکتوبر میں قائم کیا گیاتھا۔محبوبہ مفتی نے کہا،’’عوامی اتحاد برائے گپکار اعلامیہ کا جہاں تک تعلق ہے، ایسے مشکلات پیش آئیں گی۔ہمارے روایتی حریف ہیں۔اس قسم کے اتحاد کو جم جانے میں وقت لگے گا۔لیکن مرکز ی حکومت کی چڑھائی کو دیکھتے ہوئے ،اس کے سوا کوئی چارہ نہیں ہے کہ اس کااجتماعی طور مقابلہ کیا جائے۔مظفرحسین بیگ سمیت کچھ پی ڈی پی رہنمائوں کے پارٹی چھوڑنے سے متعلق پوچھے جانے پرانہوں نے کہا کہ یہ نقصان ہے۔انہوں نے کہا کہ یہ پورے جموں کشمیر کیلئے مشکل وقت ہے اور پی ڈی پی اس سے مبرا نہیں ہے ۔لیکن مجھے امید ہے کہ ہم ان مشکلات پرقابو پائیں گے اورمضبوط ابھرے گے۔انہوں نے بی جے پی کے ساتھ اپنے خراب رشتوں پر بھی بات کی ۔انہوں نے کہا کہ یہ صرف میں نہیں ہوں بلکہ جو بھی ان کے خلاف آوازبلند کرتا ہے اُسے ملک دشمن قراردیاجاتا ہے۔انہوں نے حالیہ اینفورسمنٹ ڈائریکٹوریٹ کی پوچھ گچھ کے بارے میں بتایا کہ حکومت مجھے مالی بے ضابطگیوں کے کیس میں پھنسانے کی کوششیں کررہی ہیں ۔میری شبیہ کو بگاڑنے کی کوشش کی جارہی ہے اور میڈیا کے ایک سیکشن کے توسط سے ان من گھڑت خبروں کو پھیلایا جارہا ہے۔