بی جے پی 400 کا ہدف پورا کرے گی، پارٹی 5 مرحلوں میں مضبوط رہی: راجناتھ سنگھ

File Photo

عظمیٰ ویب ڈیسک

نئی دہلی// وزیر دفاع راج ناتھ سنگھ نے بدھ کو کہا کہ بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) اپنے ‘400 پار’ مشن میں کامیاب ہو گی اور 2024 کے لوک سبھا انتخابات کے پانچ مراحل کے بعد ‘ابھرتے ہوئے رجحانات’ اس بات کی تصدیق ہیں۔
راجناتھ سنگھ نے خبر رساں ایجنسی آئی اے این ایس سے خصوصی بات کرتے ہوئے کہا ، ”400 پار ہمارا سنکلپ ہے، پورا کریں گے“۔
اُنہوں نے کہا، “انتخابات کے پانچ مرحلوں کے بعد کے رجحانات ظاہر کرتے ہیں کہ ہم اکثریت کے نشان کی طرف بڑھ رہے ہیں”۔ انہوں نے مزید کہا کہ ہم نے جو بھی ہدف رکھا ہے، ہم اسے حاصل کریں گے۔ انتخابی نتائج پر راج ناتھ کے تازہ دعوے، کچھ انتخابی ماہرین کے حالیہ بیانات کے پیچھے آتے ہیں، جو بی جے پی کی تاریخی مینڈیٹ حاصل کرنے کی صلاحیت پر شک کرتے ہیں۔
حال ہی میں، وزیر داخلہ امت شاہ نے بھی زور دے کر کہا کہ بی جے پی نے پانچویں مرحلے کے بعد 272 کے نصف نمبر کو عبور کر لیا ہے اور اگلے مرحلے صرف پارٹی کی اکثریت کے مارجن کو مضبوط کریں گے۔
لکھنو سے بی جے پی کے لوک سبھا امیدوار راج ناتھ نے بھی کسی بھی کمیونٹی کی قیادت سے مایوس یا ناراض ہونے کی قیاس آرائیوں کی تردید کی۔
مغربی یوپی میں ٹھاکروں میں غصے کی لہر کے سوالوں پر، انہوں نے کہا کہ سیاسی جماعتیں انتخابی وقت میں اس طرح کے جذبات کو بھیجتی ہیں تاکہ ووٹروں کے ذہنوں میں الجھن پیدا ہو۔
اُنہوں نے کہا، “کچھ کہتے ہیں کہ برہمن ناراض ہیں، کچھ شتریوں کے درمیان مایوسی کی بات کرتے ہیں، کچھ ٹھاکروں کے بارے میں بات کرتے ہیں۔ ایسی کوئی بات نہیں ہے”۔
اس بات کو اجاگر کرتے ہوئے کہ انصاف اور انسانیت بی جے پی کے نظریہ کا بنیادی جوہر ہے، انہوں نے کہا کہ بی جے پی ذات پات اور مذہب کی سیاست نہیں کرتی ہے، کانگریس کی زیرقیادت INDI الائنس کی ذات پات کی مردم شماری اور کمیونٹی کے لحاظ سے مخصوص ریزرویشن پچ پر تنقید کی۔