مزید خبرں

 لکھن پور میں کوویڈ 19 جانچ یقینی بنانے کیلئے ڈرون سے نگرانی شروع

 کوویڈ 19 ٹیسٹ کے بغیر کسی کو بھی آگے بڑھنے کی اجازت نہیں ہے: ڈی سی کٹھوعہ

سید امجد شاہ
جموں//ڈرون کے استعمال سے لکھن پور میں کوویڈ 19 نمونے چھوڑنے کے مقصد سے جموں و کشمیر میں غیر قانونی طور پر داخل ہونے کی کوشش کرنے والے لوگوں کی نگرانی کے لئے حکام کی تاثیر میں اضافہ ہوا ہے۔تاہم ، پولیس اور انتظامیہ کی مربوط کوششوں نے ایسی کوششوں کو ناکام بنا دیا ہے۔ڈپٹی کمشنر کٹھوعہ راہول یادو نے کہا " ڈرون کااستعمال اہم ہے کیونکہ اس سے دریائے راوی کے راستے جموں و کشمیر میں داخل ہونے کی کوشش کرنے والے لوگوں کی نگرانی میں مدد ملتی ہے۔"یادو نے کہا "ڈرون تمام لوگوں کی جانچ کو یقینی بنانے میں مددگار ہے۔ ہم سڑکوں پر جانچ پڑتال کرتے رہ سکتے ہیں۔ لہذا ، کووڈ 19 کا مقابلہ کرنے کے لئے ڈرونز کا استعمال اہم ہے۔انہوں نے کہا"لکھنپور میں کسی کو کوڈ نمونے کے بغیر جموں و کشمیر میں داخل ہونے کی اجازت نہیں ہے۔"انہوں نے کہا "پچھلے تین ہفتوں سے مزدور اور اینٹوں کے بھٹہ مزدور لکھن پور آرہے ہیں اور کشمیر کی طرف روانہ ہو رہے ہیں جب ان کے کوویڈ 19 کی جانچ کی جا رہی ہے۔"انہوں نے کہا کہ ان کے پاس ہر اس شخص کے ریکارڈ موجود ہیں جو لکھن پور کے راستے جموں و کشمیر میں داخل ہوتے ہیں اور یہاں ان کا تجربہ کیا جاتا ہے۔انہوں نے کہا ، "ہم کسی کو لکھن پور سے بس میں سوار ہونے کی اجازت نہیں دیتے جب تک کہ اس کو کوڈ 19 کا امتحان نہ لیا جائے۔" انہوں نے مزید کہا کہ وہ لوگوں پر مناسب نگرانی کرتے ہیں تاکہ ان کا تجربہ کیا جاسکے۔انہوں نے کہا کہ: "کٹھوعہ میں کوویڈ کیئر سنٹرز میں مثبت کیس منتقل کردیئے جاتے ہیں۔"
 
 
 

ایس ڈی آر ایف اہلکاروں کیلئے کووِڈ کیئرتربیت کا اِنعقاد 

جموں//گزشتہ 21؍ مئی 2021ء منعقدہ میٹنگ میں لئے گئے فیصلوں کے نتیجے میںا یس ڈی آر ایف اہلکاروں کے لئے کووِڈ ڈیوٹی کی تربیت کا آغاز ہیڈ کوارٹر س سکینڈبٹالین ایس ڈی آر ایف گاندھی نگر جموں میں ہوا۔ جی ایم سی بخشی نگر کی فیکلٹی میں ڈاکٹر راکیش بہل، ایسو سی ایٹ پروفیسر کمیونٹی میڈیسن جی ایم سی جموں ڈاکٹر سندیپ ڈوگرہ، ایسو سی اِیٹ پروفیسر کمیونٹی مائیکرو بیالوجیکل ، جی ایم سی جموں اور مسز کانٹا سینئر سٹاف نرس جی ایم سی ایچ جموں پر مشتمل تھے۔کمانڈنٹ جنرل ایچ جی/سی ڈی اینڈ ایس ڈی آر ایف جے اینڈ کے نے بٹالین ہیڈکوارٹرس سیکنڈ بٹالین جموں میں ایس ڈی آر ایف اہلکاروں کے لئے کووِڈ۔19 مریضوں کے کیئر سپوٹ سے متعلق دو روزہ تربیتی پروگرام کا اِفتتاح کیا۔اِفتتاحی تقریب کے دوران ڈی جی پی نے تربیت یافتہ افراد پر زور دیا کہ وہ میڈیکل فیکلٹی کے ماہرین کے ذریعہ دی جانے والی خصوصی تربیت کے لئے گہری دلچسپی لیں۔ تربیت کا مقصد کووِڈ۔19 مریضوں کے علاج معالجے میں طبی عملے کی مدد کرنا ہے۔دو روزہ تربیتی پروگرام کے دوران ایس ڈی آر ایف اہلکاروں کو نظریاتی اور ہینڈ آن ٹریننگ دونوں فراہم کی جائیں گی۔ تربیت کے پہلوئوںمیں کووِڈ۔19 کی کیئر سپوٹ کے تمام اجزأ یعنی کووِڈ وارڈوں میں کووِڈ مریضوں کی دیکھ ریکھ ، کووِڈ۔ 19ریپڈ اینٹی جن ٹیسٹنگ ، آکسیجن پلانٹوں کے عملی امور ، نعش خانہ مینجمنٹ وغیرہ شامل ہوں گے۔تربیت کے دوران ڈاکٹر راکیش بہل ، ایسوسی ایٹ پروفیسر جی ایم سی جموں نے کووِڈ۔19 کے بنیادی تعارف اور تربیت کے مقاصدکے بارے میںخطبہ دیا۔ ایسوسی ایٹ پروفیسر جی ایم سی جموں ڈاکٹر سندیپ ڈوگرہ نے کووِڈ۔19 مریضوں کی کیئر سپوٹ کے اجزاء کے بارے میں لیکچر دیا۔ کووِڈ ۔19 آر اے ٹی انفیکشن کنٹرول اورپرسنل پروٹیکشن جبکہ مسز کانتا سینئر سٹاف نرس جی ایم سی ایچ جموں نے ایس پی آر ایف کے اہلکاروں کوپی پی اِی کی ڈوننگ اور ڈوفنگ اور کووِڈ وارڈوں میں کووِڈ مثبت مریضوں کی نرسنگ کیئر سے واقف کیا۔توقع ہے کہ یہ تربیت ایس ڈی آر ایف اہلکاروں کو کووِڈ۔ 19مریضوں کی دیکھ ریکھ کے تمام اہم اجزأ سے آراستہ کرے گی اور کووِڈ۔19 کے مریضوں کی کیئر سپوٹ میں کام کرنے والے عملے میں اِضافہ کرے گی۔
 

اودھم پور میں 18سے45سال کی عمر کے لوگوں کیلئے ٹیکہ کاری شروع

 انتظامات کا معائنہ کرنے کیلئے ڈی سی نے ٹیکہ کاری مراکزکا دورہ کیا

ادھم پور// ڈپٹی کمشنر ادھم پوراندو کنول چب نے گورنمنٹ ہائر سیکنڈری اسکول بوائز ، سنسار پیلس ، ڈسٹرکٹ کورٹ کمپلیکس ، ڈسٹرکٹ ہسپتال کے مختلف کوویڈ 19 کے حفاظتی ٹیکوں کے مراکز کا دورہ کیا اور ان مراکز میں رکھے گئے انتظامات کا معائنہ کیا۔میڈیا افراد کو بریفنگ دیتے ہوئے ڈی سی نے بتایا کہ ضلع میں ٹرانسمیشن کا سلسلہ توڑنے کے لئے 18سے45سال کی عمر کے اعلی خطرہ والے افراد کے لئے یہ ویکسی نیشن شروع ہوگی۔ انہوں نے کہا کہ ٹیکہ کاری عمل کو کامیاب طریقے سے انجام دینے کے لئے ضلع میں 30 ٹیکہ کاری مراکز قائم کیے گئے ہیں۔اس دورے کے دوران انہوں نے ڈیوٹی پر موجود عملے سے بات چیت کی اورٹیکہ کاری کیلئے کئے گئے مجموعی انتظامات پر اطمینان کا اظہار کیا۔ انہوں نے شہریوں سے بھی بات چیت کی اور ان کی خیریت دریافت کی۔ڈی سی نے ویکسی نیشن کے عمل میں شامل محکمہ صحت کے فرنٹ لائن واریروں کے کردار کو سراہا اور اعلی خطرے والے زمرے والے افراد سے اپیل کی کہ وہ حفاظتی اور محفوظ ہونے کی وجہ سے ٹیکہ لگائیں۔ ڈی سی نے کہا کہ وہ مطمئن ہیں اور انہوں نے نوجوان شہریوں کو مبارکباد پیش کی کہ ان کی ویکسی نیشن کا مطالبہ اب پورا ہو گیا ہے۔
 
 

۔25جون کو راجوری میں مفت طبی کیمپ ہوگا

جموں//جی آر بیگ میموریل ٹرسٹ اور نگوا سکمز کے ذمہ داران نے آج اشتیاق بیگ کی صدارت میںایڈیشنل ڈویژنل کمشنر کشمیر کے ساتھ ملاقات کی جس دوران انہوںنے قاضی سروس کو یہ عہدہ سنبھالنے پر انہیں مبارکباد پیش کی ۔ اس دوران وفد نے میموریل ٹرسٹ کی جانب سے مجوزہ میڈیکل کیمپ منعقد کرانے کے سلسلے میں صلاح و مشورہ طلب کیا اور ان کا تعاون طلب کیا ۔جی آر بیگ میموریل ٹرسٹ اور نگوا سکمز کی جانب سے ضلع راجوری میں 5جون2021 کو میڈیکل کیمپوں کا انعقاد کیاجارہا ہے جس میں لوگوں کو مفت ادویات اور علاج و معالجہ فراہم کیا جائے گا اس کے علاوہ کیمپ میں موجود ڈاکٹر صاحبان لوگوں کو کوروناوائرس اور بلیک فنگس سے متعلق جانکاری فراہم کریں گے ۔کیمپ میں معروف معالجین لوگوں کا علاج کریں گے ۔ اس سلسلے میں جی آر بیگ میموریل ٹرسٹ کے چیرمین اور نگوا سکمز کے صدر اشتیاق بیگ کی قیاد ت میں زمہ داروں کا ایک وفد کمشنر سیکریٹری کشمیر قاضی سرور سے ملاقی ہوا جس دورایڈیشنل ڈویژنل کمشنر کے ساتھ اس معاملے میں بات کی گئی اور ان کا تعاون طلب کیا گیا ۔ 
 
 
 

 سی پی آئی ، سی سی آئی آئی اے سی ، آئی ڈی ایس  

کے تحت معاملات کی منظوری کیلئے میٹنگ منعقد

جموں//پرنسپل سیکرٹری صنعت و حرفت رنجن پرکاش ٹھاکر نے سینٹرل پیکیج آف انونٹس کے تحت سبسڈی اور سینٹرل کیپٹل انوسٹمنٹ انسنٹیوزفار ایکسس ٹو کریڈٹ( سی سی آئی آئی اے ایس) اور صنعتی ترقیاتی سکیم (آئی ڈی ایس) کے تحت کریڈٹ تک رسائی کے لئے 30 فیصد کے معاملات کی منظوری کے سلسلے میں ریاستی سطح کی الگ الگ کمیٹیوں کے میٹنگوں کی صدارت کی ۔کمیٹی نے 100 فیصد اِنشورنس سبسڈی ، 3 فیصد سود سبسڈی اور 30 فیصد سی سی آئی آئی اے سی معاملات پرجموں وکشمیر ڈویژنوںکے لئے 25.83 کروڑکی منظوری دی ۔ ناظم صنعت و حرفت جموں انو ملہوترا اور ناظم صنعت و حرفت کشمیر ناظم ضیاء خان نے آئی ڈی ایس کے تحت 70 فیصد سبسڈی سے متعلق 3 فیصداِنٹرسٹ سبسڈی ، 100 فیصد انشورنس سبسڈی اور 30 فیصد سی سی آئی آئی اے سی سے متعلق پر بھی غور وخوض ہوا۔میٹنگ میں ڈائریکٹر فائنانس آئی اینڈ سی آر سی کوتوال، ڈائریکٹر جنرل اکائونٹس اینڈ ٹریجریز کے نمائندے ، چیئرمین فیڈریشن آف انڈسٹریز جموں ، جے کے ڈی ایف سی کے نمائندے للت مہاجن ، بینکوں کے نمائندے ، ڈی آئی سی جموں ، کٹھوعہ ، سانبہ اور اودھمپور کے جنرل منیجر وں ، ڈائریکٹوریٹ آف انڈسٹریز اینڈ کامرس جموں کے علاوہ دیگر اَفسران نے شرکت کی جبکہ ڈائریکٹر انڈسٹریز اینڈ کامرس کشمیر ناظم ضیاء خان اور ڈائریکٹوریٹ آف آئی اینڈ سی کے اَفسران اور جنرل منیجر جے کے ڈی ایف سی گو ہر عارف نے سری نگر سے بذریعہ آن لائن میٹنگ میں شرکت کی۔