مزید خبرں

 جموں و کشمیر حکومت نے اے ای پی ڈی ایس کیلئے نامنی پالیسی جاری کرنے کو منظوری دی 

جموں //جموں و کشمیر حکومت نے مرکز کے زیر انتظام علاقے میں آدھار فعال پبلک ڈسٹری بیوشن سسٹم ( اے ای پی ڈی ایس ) کیلئے نامنی پالیسی جاری کرنے کی منظوری دی دی ہے ۔اے ای پی ڈی ایس کیلئے نامنی پالیسی کو حکومت نے بوڑھے ، بیمار ، معذور لوگوں کے مفاد کیلئے اس کی عوام دوست مداخلتوں اور اصلاحات کے تحت منظور کیا ہے ۔ اس سلسلے میں محکمہ خوراک ، سول سپلائیز اور امور صارفین  کی طرف سے یہاں جاری کردہ ایک حکم کے مطابق محکمہ نے ان صارفین کو راشن کارڈ نامزد کرنے کی سہولت فراہم کی ہے جو بعض ناگزیر وجوہات کی بنا پر اپنا راشن اٹھانے میں مشکلات کا شکار تھے ۔ پالیسی اس طرح کے مستحقین کو راشن نکالنے کی اجازت دے گی جو اپنے حقدار اشیاء کو جسمانی طور پر اٹھانے کے قابل نہیں ہیں ۔ حکمنامے میں مزید کہا گیا ہے کہ کسی شخص کو نامزد کرنے کیلئے فائدہ اٹھانے والے کو نامزدگی فارم بھرنا ہو گا جس میں اسے کچھ اہم تفصیلات بتانی ہوں گی ۔ اس کے علاوہ فائدہ اٹھانے والے کی مخصوص درخواست کے تحت اور متعلقہ اسسٹنٹ ڈائریکٹر کے جواز پر نامزدگی میں کوئی تبدیلی متعلقہ ڈائریکٹر خوراک سول سپلائیز اور امور صارفین غور کرے گا ۔  
 
 
 

ڈوڈہ میں 240716 افراد نے ٹیکے لگوائے 

کوؤڈ 19 کے 16نئے مثبت معاملات ،24 مریض صحتیاب 

اشتیاق ملک
ڈوڈہ //ڈوڈہ ضلع میںکورونا وائرس کے 16 نئے مثبت معاملات سامنے آئے ہیں اور 24 مریض صحتیاب ہوئے ہیں۔ اطلاعات کے مطابق جمعہ کے روز ڈوڈہ، بھدرواہ، ٹھاٹھری ،گندوہ و عسر میں ہوئی کوؤڈ جانچ کے دوران سولہ افراد کی ٹیسٹ رپورٹ مثبت آئی ہے جنہیں ہوم قرنطینہ میں رکھا گیا ہے اور چوبیس مریض صحتیاب ہوئے ہیں۔اس طرح سے ضلع میں فعال کیسوں کی تعداد محدود ہو کر 100 و شفایاب ہوئے مریضوں کی مجموعی تعداد 7167 پہنچ گئی ہے جبکہ ضلع میں کورونا وائرس سے اب تک 128 اموات ہوئیں ہیں اور 240716 افراد کو ٹیکے لگائے گئے ہیں۔
 
 

اشوک کمار پنڈتا نئے ریلیف کمشنر مقرر

جموں // جنرل ایڈمنسٹریشن ڈیپارٹمنٹ نیریلیف اینڈ ری ہیبلی ٹیشن کمشنر (مہاجرین) کے تبادلے اور تعیناتیوں کا حکم دیا۔حکم کے مطابق ریلیف اینڈ ریہبلی ٹیشن کمشنر (مہاجرین) تیج کرشن بھٹ کو تبدیل کر کے محکمہ زراعت کی پیداوار اور کسانوں کی بہبود کے خصوصی سیکرٹری کے طور پر تعینات کیا گیا ہے۔ جبکہ حکومت کے ایڈیشنل سکریٹری محکمہ اطلاعات ، اشوک کمار پنڈتہ کو تبدیل کر کے امدادی اور بحالی کمشنر (مہاجرین) کے طور پر تعینات کیا گیا ہے۔
 
 

محکمہ اطلاعات جموں کے دفتری کمپلیکس میں صفائی ستھرائی مہم

جموں//جوائنٹ ڈائریکٹوریٹ آف انفارمیشن اینڈ پبلک ریلیشنز نے دفتر کے احاطے میں صفائی اور صفائی مہم کا انعقاد کیا۔محکمہ اطلاعات کے افسران اور اہلکاروں نے صفائی مہم میں حصہ لیا اور پورا دفتر صاف کیا گیا۔اس موقع پر خطاب کرتے ہوئے ڈپٹی ڈائریکٹر انفارمیشن (پی آر) جموں گل حسین کریپک نے کہا کہ صفائی مہم کا آغاز دفتری کمپلیکس اور اس کے ارد گرد کو صاف ستھرا رکھنے کے لیے کیا گیا تھا۔ انہوں نے صفائی کو اولین ترجیح دینے اور اسے ہر فرد کی ذمہ داری سمجھنے کی ضرورت پر زور دیا۔ انہوں نے کہا کہ ہمیں نہ صرف اپنے گھروں بلکہ اپنے اردگرد کے علاقوں میں بھی صفائی کو یقینی بنانا چاہیے۔ انہوں نے مزید کہا کہ صفائی ہمیں کئی بیماریوں سے لڑنے میں بھی مدد دیتی ہے۔کلچرل آفیسر پارول کھجوریہ ، شوشنک پڑھا (ایڈیٹر) کے علاوہ محکمہ کے افسران موجود تھے۔
 
 

رام بن میں سماجک ادھیکاریتا شیور کا انعقاد

 رام بن//سوشل ویلفیئر ڈیپارٹمنٹ رامبن نے آرٹیفیشل لمبز کارپوریشن آف انڈیا (ALIMCO) کے تعاون سے ، وزارت سماجی انصاف اور امپاورمنٹ ، حکومت ہند کے ایک عوامی شعبے کا ادارہ ، آج امداد فراہم کرنے کے لیے ایک 'سماجک ادھیکاریتا شیور' کا اہتمام کیا۔چیئرپرسن ڈسٹرکٹ ڈیولپمنٹ کونسل ڈاکٹر شمشاد شان ،ڈپٹی کمشنر مسرت الاسلام اور صدر میونسپل کونسل رام بن سنیتا کماری نے 191 ایڈز اور آلات تقسیم کیے جن کی قیمت ایک لاکھ روپے ہے۔ 95 فائدہ اٹھانے والوں میں 7.8 لاکھ جن میں بڑوں کے لیے ٹرائی سائیکل ، بچوں کے لیے ٹرائی سائیکل ، وہیل چیئر بالغ اور چھوٹے ، سی پی چیئر ، ہیرنگ ایڈ ، ایم ایس آئی ای ڈی کٹ ، سمارٹ کین ، بریل کٹ ، بیساکھی ، چلنے والی چھڑیاں ، رولیٹر کیلیپرز ، مصنوعی اعضاء شامل ہیں۔یہ بتایا گیا کہ حکومت کی ADIP اسکیم کا بنیادی مقصد ، جو 1981 سے کام کر رہا ہے ، لوگوں کی معاونت اور آلات کی خریداری میں مدد کرنا ہے جو ان کی سماجی و اقتصادی ترقی میں مدد کر سکتی ہے۔ضلع رام بن میں 297 خاص طور پر معذور افراد کو گول ، بانہال ، اْکھڑال اور رام بن ٹاؤن میں منعقدہ چار کیمپوں میں 21.70 لاکھ روپے مالیت کے 634 مفت آلات فراہم کیے گئے ہیں۔10 اگست کو بانہال میں منعقدہ پہلے کیمپ میں 58 فائدہ اٹھانے والوں کو 4.12 لاکھ روپے مالیت کے 131 مفت آلات دیے گئے۔ 11 اگست کو اْکھڑال میں 75 مستحقین کو 4.91 لاکھ روپے کی 160 مفت امداد دی گئی اور 12 اگست کو 69 مستحقین کو 152 مفت آلات دیے گئے جن کی مالیت 4.79 لاکھ روپے ہے۔
 
 

رام بن کو چار نئی بینک شاخیں ملیں 

 ہالہ اور راج گڑھ میں دو نے آج سے کام شروع کیا

رام بن//ڈپٹی کمشنر مسرت الاسلام نے مقامی سرپنچ مہراج احمد خان اور جموں و کشمیر بینک کے سینئر افسران کی موجودگی میں یہاں ہالہ کے علاقے میں ایک نئی بینک برانچ کا افتتاح کیا۔زونل ہیڈ جے کے بینک ، راجیش گپتا ، کلسٹر ہیڈ جے کے بینک ، سباش چندر اور جے کے بینک کے مختلف عہدیدار اس موقع پر موجود تھے۔افتتاح کے بعد ڈی سی نے کہا کہ ضلع میں دو دن میں بینک کی چار نئی برانچیں کھلنے سے بینکنگ لین دین میں صارفین کو بڑی راحت ملے گی۔ڈی سی نے کانٹھی ، گاندھری ، راج گڑھ اور ہالہ کے لوگوں کو مبارکباد دی اور ان پر زور دیا کہ وہ حکومت کی مختلف سکیموں سے فوائد حاصل کرنے کے لیے اپنی مقامی بینک برانچوں میں اپنا بینک اکاؤنٹ کھولیں۔ ڈی سی نے بینکنگ عہدیداروں پر زور دیا کہ وہ مقامی باشندوں کے اکاؤنٹ نمبروں کو دوسرے بینکوں سے نئے کھولے گئے ہالہ اور راج گڑھ میں جلد از جلد پورٹ کرنے کی اپیل کریں۔انہوں نے نوجوانوں ، لڑکوں اور لڑکیوں دونوں کو خود روزگار سکیموں کے فوائد سے فائدہ اٹھانے کے لیے پی آر آئی سے تعاون مانگا۔بعد میں ، ڈی سی نے مقامی لوگوں کے مسائل اور مطالبات بھی سنے اور جلد از جلد اس کے ازالے کی یقین دہانی کرائی۔
 

کووڈ ایس او پیز کی خلاف ورزی پر39ہزار کا جرمانہ

۔ 1491 ٹیکے لگائے گئے ، 1437 نمونے جمع کیے گئے 

رام بن //ضلع رام بن میں کووڈ پروٹوکول کے نفاذ کی مہم کو جاری رکھتے ہوئے انفورسمنٹ ٹیموں نے چہرے کے ماسک نہ پہننے اور جسمانی فاصلہ برقرار نہ رکھنے پر گھومنے پر متعدد خلاف ورزی کرنے والوں پر جرمانہ عائد کیا۔نافذ کرنے والی ٹیموں نے اپنے متعلقہ دائرہ کار میں معائنہ کے دوران 39ہزار200 روپے جرمانہ وصول کیا۔انفورسمنٹ افسران نے لوگوں پر زور دیا کہ وہ چہرے کے ماسک پہنیں اور جسمانی فاصلہ برقرار رکھیں اس کے علاوہ اپنے قریبی سی وی سی پر کوویڈ ویکسی نیشن کی خوراکیں لیں۔ڈسٹرکٹ امیونائزیشن آفیسر ڈاکٹرسریش نے بتایا کہ جمعہ کو ضلع رام بن میں 1491 افراد کو پہلی اور دوسری کوویڈ ویکسین کی خوراک دی گئی۔چیف میڈیکل آفیسر ڈاکٹر محمد فرید بھٹ کی طرف سے جاری کردہ روزانہ بلیٹن کے مطابق محکمہ صحت نے 1437 نمونے جمع کیے ہیں جن میں 319، RT-PCR اور 1118 RAT، نمونے شامل ہیں اس کے علاوہ 1491 افراد کو کوویڈ ویکسین ضلع کے مخصوص ویکسی نیشن مراکز میں دی گئی ہے۔
 
 

جموں صوبے کے 59 ٹریجریوں میں شجرکاری مہم چلائی گئی

جموں// محکمہ اکاؤنٹس اینڈ ٹریجریزنے گو گرین مہم کے تحت جموں ڈویڑن کے تمام 59 ٹریجریوںمیں شجر کاری مہم چلائی۔ پودے لگانے کی مہم ڈائریکٹر اکائونٹس اینڈ ٹریجریزجموں نیرج گپتا بخشی کی نگرانی میں ڈائریکٹر جنرل اکاؤنٹس اینڈٹریجریز مہیش داس کی رہنمائی میں منعقد کی گئی۔اس موقع پر خطاب کرتے ہوئے ڈائریکٹر جنرل اکاؤنٹس اینڈ ٹریجریز فنانس ڈیپارٹمنٹ نے کہا کہ "ترقی کی اندھی دوڑ میں ہم اپنی ثقافت کے اس منتر کو بھول جاتے ہیں کہ فطرت ہماری ماں ہے اور اس کا استحصال نہیں کیا جا سکتا۔" انہوں نے کہا کہ ماحول کو صاف ستھرا اور سبز رکھنا ہر فرد کا اولین فرض ہے۔ ڈائریکٹر جنرل اکاؤنٹس اینڈ ٹریجریز نے ڈائریکٹر اکاؤنٹس اینڈ ٹریجریزجموں/ٹریجری آفیسرز کی اس طرح کی تقریبات کے انعقاد میں کوششوں کو سراہا اور اس بات پر زور دیا کہ ہم مستقبل میں بھی ایسی سرگرمیوں کا اہتمام کرتے رہیں گے تاکہ ماحولیاتی توازن کو برقرار رکھنے اور ماحول کے تحفظ میں اپنا کردار ادا کریں۔
 

کشتواڑ پولیس کی جانب سے چوگان گرائونڈ میں صفائی مہم کا اہتمام 

 عاصف بٹ 
کشتواڑ//ضلع  پولیس کشتواڑ نے چوگان گرائونڈ کشتواڑ میں ملک گیر "آزادی کے امرت مہوتسو" کے ایک حصے کے طور پر صفائی مہم کا اہتمام کیا۔ایس ایس پی کشتواڑ شفقت حسین بٹ کی زیر نگرانی اس پروگرام کا آغاز کیا ۔ ایڈیشنل ایس پی کشتواڑ راجندر سنگھ ، سی آر پی ایف ، آئی آر ، ڈی ایس پی ہیڈ کواڑٹر، ایس ڈی پی او اٹھولی ، ڈی ایس پی ڈی اے آر ، ڈی ایس پی ٹریفک ، ایس ایچ او کشتواڑ ، آئی سی ایس او جی کیمپ کلید ،فاریسٹ پروٹیکشن فورس ، فائر اینڈ ایمرجنسی سروس ، ای او میونسپل کمیٹی  اور سی اے پی ایف اور ڈسٹرکٹ پولیس کشتواڑ کے دیگر افسران کے علاوہ این ایس ایس ڈگر ی کالج کے طلبا ،کشتواڑ کے رضاکاروں اور ضلع کشتواڑ کی تمام این جی اوزنے جوش و خروش سے صفائی مہم میں حصہ لیا۔ ایس پی پی کشتواڑ نے اس موقع پر چوگان گرائونڈ کی صفائی کے حوالے سے عوام سے اپیل کی کہ وہ گندگی و دیگرسامان کو کوڑادانوں کے اندر ڈالیں اور اس چوگان کو صاف رکھنے میں اپنا کردار ادا کریںکیونکہ یہ کشتواڑ قصبے کا قدرتی ورثہ ہے جہاں لوگ کھیل و ثقافتی سرگرمیوں کے لیے آتے ہیں۔
 
 

فوج نے چھاترو میں منی میراتھن کااہتمام کیا

 عاصف بٹ
کشتواڑ// امن کو فروغ دینے اور اس خطے میں کھیلوں کے ہنر کو تقویت دینے کے اپنے عزم کا اعادہ کرنے کے لیے آرمی نے 75ویں یوم آزادی کے موقع پر چھاترو میں منی میراتھن کا انعقاد کیا۔ میراتھن کا مقصد کھیلوں کے ساتھ ساتھ ہنر کی پہچان کو دیکھا تھا۔میراتھن میں کل 137نوجوانوں نے حصہ لیا۔ کھلاڑیوں کی جانب سے مسابقتی جذبہ ظاہر کیا گیا۔ مقامی نوجوانوں کا جوش قابل تعریف تھا۔آرمی کے عہدیداروں نے شرکا کی حوصلہ افزائی اور انکے عزم کو سراہا اور مستقبل میں بھی اس طرح کے تمام ایونٹس میں شرکت کرنے اور بہترین کارکردگی دکھانے کی حوصلہ افزائی کی۔پہلے20شرکا کو تمغے اور سرٹیفکیٹ سے نوازا گیا۔ انعامات تقسیم کرنے کی تقریب میں حاضرین نے آرمی کی اس طرح کی تقریب کے انعقاد کے لیے کی جانے والی کوششوں کو سراہا جس سے مقامی عوام اور فوج کے درمیان باہمی اعتماد برقرار رہے۔
 
 

دوران ڈیوٹی پرنسپل ہائیر سیکنڈری چانہ ریاسی کی رحلت 

محمد تسکین
بانہال//پرنسپل ہائیر سیکنڈری سکول چانہ ضلع ریاسی مختیار احمد وانی ساکن کی رحلت پر کئی لوگوں اور سماجی انجمنوں نے اپنی تعزیت اور غمزدہ کنبے سے اپنی ہمدردی کا اظہار کیا ہے۔مختیار احمد وانی ساکنہ چانہ تحصیل چسانہ ضلع ریاسی کمیسٹری مضمون میں ماسٹرس تھے اور حال ہی میں انہیں پرنسپل کے طور ہائیر سیکنڈری سکول چانہ میں تعینات کیا گیا تھا اور دوران ڈیوٹی وہ اچانک دل کا دورہ پڑنے سے گزشتہ روز اس دار فانی سے رحلت کر گئے۔ انہوں ابتدائی تعلیم چانہ، بارھویں جماعت بدھل  ہائیر سیکنڈری سے اور گریجویشن کی ڈگری کالج راجوری سے حاصل کی۔ڈسٹرکٹ جج کرگل لداخ محمد رفیق چک نے جدا ہوئے اپنے دوست مختیار احمد وانی کی موت پر صدمے کا اظہار کرتے ہوئے مرحوم کیلئے دعائے مغفرت کی ہے اور پسماندگان سے اپنی تعزیت اور ہمدردی کا اظہار کیا ہے۔ کشمیر عظمی کو بھیجے اپنے ایک مکتوب میں محمد رفیق چک نے کہا ہے کہ وہ بچپن کے جگری دوست سے جدا ہوئے ہیں اور انکی کمی کو تاحیات پورا نہیں کیا جاسکتا یے۔ انہوں نے کہا کہ مرحوم بہت بڑے کردار اور اخلاق کے مالک تھے  اور اپنے بچھڑے علاقے اور عام لوگوں کیلئے وہ  بہت ہی ہمدرد ، شفیق اور انسان دوست شخصیت کے مالک تھے ۔ اس طرح ریاسی اور راجوری اضلاع کی کئی اساتذہ انجمنوں نے بھی مختیار احمد وانی کی موت پر اپنے رنج و غم کا اظہار کیا ہے۔مختیار احمد وانی کشمیر عظمی نمائندہ ریاسی مہور اور جے کے پی ایس افسر ایس پی  شفیق الرحمان کے قریبی رشتے دار تھے۔ 
 
 

 سابق ممبر اسمبلی بانہال کی والدہ کی رحلت پر تعزیت

محمد تسکین
بانہال//سابق ممبر اسمبلی بانہال محمد فاروق میر کی والدہ مختصر علالت کے بعد جمعرات کی شام انتقال کر گئی ہیں ۔ مرحومہ شمع بیگم زوجہ مرحوم گل محمد میر ساکنہ کراوہ بانہال نوے برس کی تھیں ۔ شمع بیگم ایک نیک سیرت ، سخی اور مصمم ارادے والی خاتون تھیں اور مرحومہ ہمیشہ ہی غریبوں اور ناداروں کی مدد کیلئے کوشاں رہتی تھیں۔ ان کی رحلت پر ضلع رام بن خصوصا حلقہ انتخاب بانہال کئی سیاسی ،سماجی اور دینی انجمنوں نے اپنی تعزیت کا اظہار کیا ہے اور مرحومہ کے حق میں دعائے مغفرت کی گئی اور مرحومہ کیلئے  جنت نشینی کی دعا کی گئی ۔ انہوں نے سابق ممبر اسمبلی بانہال 1996تا 2002محمد فاروق میر اور ان کے ماسٹر بیٹے محمد ایوب میر کے ساتھ اپنی تعزیت اور بھرپور ہمدردی کا اظہار کیا ہے۔مرحومہ شمع بیگم کی فاتحہ اور قرآن خوانی اتوار کو ان کے گھر واقع کراوہ بانہال میں انجام دی جائے گی۔
 

نوجوانوں کی مجموعی نشوونما کے لیے کھیل کھودضروری :سجاد شاہین

بانہال میں والی بال ٹورنامنٹ کے فائل میں کھلاڑیوںمیں انعامات تقسیم

 بانہال//جموں و کشمیر کو موجودہ دلدل سے نکالنے کے لیے نوجوانوں کے اہم کردار کرتے سکتے ہیں ، نیشنل کانفرنس کے رہنما اور ضلعی صدر ، رام بن سجاد شاہین نے کہا کہ عوام ہر محاذ پر بی جے پی حکومت کی شدید ناکامی سے مایوسی محسوس کرتے ہیں۔ ان باتوں کا اظہارنیشنل کانفرنس کا لیڈر سجاد شاہین نے خطہ چناب میں ایک والی بار ٹورنا منٹ کے آخری مقابلے کے بعد انعامات تقسیم کرنے کی ایک تقریب کے دوران کیا ہے ۔سجاد سرپنچ تاجنیہل تنویر احمد کٹوچ کے زیر اہتمام والی بال ٹورنامنٹ کے فائنل میچ کی انعامی تقسیم کے موقع پر نوجوانوں کے اجتماعات سے خطاب کرتے ہوئے کیاہے ۔ شاہین نے نوجوانوں کو تبدیلی کے سفیربننے کی تلقین کی ہے ۔ انہوں نے کہا جموں و کشمیر مشکل دور سے گزر رہا ہے کیونکہ سابقہ ریاست کے نوجوانوں کو دیوار کے ساتھ دھکیل دیا جا رہا ہے اور یہ نوجوان ہیں جو لوگوں کو درپیش کچھ اہم اور باہمی چیلنجوں سے نمٹنے میں اہم اور قابل قدر کردار ادا کرتے ہیں۔ضلعی صدر نے کہا کہ موجودہ  دور میں کوئی پالیس ہی نہیں اور ان لیسیوں نے ریاست کو تاریخ کی اتار چڑھاؤ سڑکوں پر لا کھڑا کیا ہے جہاں مایوسی ، غیر یقینی اور خوف کے سوا کچھ نظر نہیں آتا۔ضلعی صدر نے نوجوانوں کو نصیحت کی کہ وہ اپنی بہترین کوشش کریں اور اپنے کھیل کھود کے ساتھ ساتھ اپنی تعلیم کے ساتھ کوئی سمجھوتہ نہ کریں ۔بلکہ کھیل کے میدانوں میں بہترین کارکردگی کے لیے کوشش کریں۔ انہوں نے نوجوان والی بال کھلاڑیوں کے جوش کو سراہا اور امید ظاہر کی کہ وہ مختلف مقابلوں میں نمایاں مقام حاصل کریں گے۔
 

اپنی پارٹی کی طرف سے ڈوڈہ اور اودھم پور 

ضلع کمیٹی یوتھ ونگ کے ممبران کی تعیناتیاں

جموں//اپنی پارٹی نے ضلع اودھم پور اور ڈوڈہ کے لئے یوتھ ونگ کمیٹیوں کے ممبران تعینات کئے ہیں۔ یوتھ ونگ ضلع کمیٹیوں کے ممبران کی تعیناتی پارٹی ریاستی یوتھ ونگ صدر جنید عظیم متو نے عمل میں لائی ہے۔ اجیت کمار شرما کو ضلع صدر اودھمپور، بشارت شیخ کو ضلع صدر ڈوڈہ، محمد عارف کو ضلع نائب صدر ڈوڈہ، محمد یٰسین شاہین کو ضلع کارڈی نیٹر ڈوڈہ اور محمد اظہر حسین کو ضلع سیکریٹری ڈوڈہ بنایاگیاہے۔ 
 

اپنی پارٹی نے ٹریڈ یونین کمیٹی ممبران کا اعلان کیا

جموں// اپنی پارٹی نے اپنی ٹریڈ یونین کمیٹی ممبران کا اعلان کیا ہے۔ صوبائی صدر جموں منجیت سنگھ نے پارٹی صدر سید محمد الطاف بخاری کی طرف سے منظوری ملنے کے بعد کمیٹی میں شامل ممبران کے ناموں کا اعلان کیا جن کی سفارش اپنی ٹریڈ یونین صدر اعجاز کاظمی نے کی تھی۔ سجاد حسین دیو کو ضلع صدر، روشن لال کو سنیئر نائب صدر، دلیپ کمار کو نائب صدر، نذیر احمد شیخ، نور حسین اور گلاب چند کو جنرل سیکریٹری جبکہ محمد عباس کلیم کو آرگنائزنگ سیکریٹری بنایاگیاہے۔
 

 راجوری میں معصوم بچے کی ہلاکت پر اپنی پارٹی برہم

پُر تشدد واقعات پر روک لگانے کیلئے احتیاطی اقدامات اُٹھانے کی مانگ

جموں//اپنی پارٹی نے ضلع راجوری کے کھنڈلی پل چوک کے مقام پر سیاستدان کی رہائش گاہ پر ہوئے پر اسرار دھماکے میں چار سالہ بچے کی ہلاکت کی پرزور مذمت کی ہے۔یہاں جاری ایک بیان میں اپنی پارٹی ترجمان نے کہاکہ چھوٹے بچے کا قتل سنگین جرم ہے اور اِس کے پیچھے جو بھی لوگ شامل ہیں، اُنہیں قرار واقعی سزا دی جانی چاہئے۔ اپنی پارٹی ترجمان نے کہاکہ ’’بچے کی ہلاکت کو کسی بھی طرح جائز نہیں ٹھہرایاجاسکتا۔قاتلوں کو فوری گرفتار کر کے مثالی سزا دی جانی چاہئے تاکہ پر امن ضلع راجوری میں ایسے واقعات رونما نہ ہوں‘‘۔ترجمان نے کہاکہ ضلع راجوری میں پچھلے چند ماہ سے دن بدن امن وقانون کی صورتحال بگڑتی جارہی ہے ۔یہ واقعات انتظامیہ کے لئے چشم کشا ہیں، اگر وقت رہتے اس پر قابو نہ پایاگیا تو صورتحال بگڑ سکتی ہے۔ انہوں نے مزید کہاکہ دو ماہ کی مدت کے دوران ضلع میں تین سے چار قتل کی وارداتیں رونما ہوچکی ہیں۔ ترجمان کے مطابق راجوری میں جنگجوؤںکی موجودگی تشویش کن ہے جس  سے سیکورٹی فورسز کو چیک کرنا چاہئے۔ اپنی پارٹی ترجمان کا کہنا ہے کہ ضلع کے پر امن ماحول کو خراب کرنے کی کوشش کی گئی ہے انتظامیہ کو چاہئے کہ تشدد کو ہوا دینے کے پیچھے کار فرما لوگوں کاپتہ لگایاجائے۔ انہوں نے کہاکہ حکومت کو چاہئے کہ حساس ضلع میں فوری طور صورتحال کو قابو میں کرنے کے لئے اقدامات اُٹھائے جائیں۔ ترجمان نے کہاکہ ’’عناصر جوپر امن ماحول میں خلل ڈال رہے ہیں، کو سزا دی جائے‘‘۔ انہوں نے انتظامیہ، پولیس اور عوام کے درمیان بہتر تال میل کی ضرورت پر بھی زور دیا ہے۔