مزید خبرں

جی ایم سی ڈوڈہ میں 750 ایل پی ایم آکسیجن جنریشن پلانٹ عنقریب چالوہوگا

تعمیراتی ایجنسی سے مشینری کی آزمائش اوردیگرکاموں کی جلد سے جلد مکمل کرنے کی ہدایت
ڈوڈہ// ڈپٹی کمشنر وکاس شرما نے گورنمنٹ میڈیکل کالج ڈوڈہ کا دورہ کیا اور وہاں 750 ایل ایم پی آکسیجن جنریشن پلانٹ کی تنصیب کے کام پر پیشرفت کا جائزہ لیا۔ ڈی سی کو آگاہ کیا گیا تھا کہ پلانٹ کے اجزاء کی جانچ اور پائپ لائن بچھانا ، جو اس جگہ سے کئی گنا جڑ جائے گی ، جنگی بنیادوں پر جاری ہے۔ متعلقہ افراد نے یقین دہانی کرائی کہ کچھ دن میں ہی پلانٹ لگادیا جائے گا۔ڈی سی نے نگران حکام کو ہدایت کی کہ وہ منصوبے کی بروقت تکمیل کو یقینی بنائے۔ علاوہ ازیں ، انہوں نے ان سے پودوں کو بڑھانے کا عمل بیک وقت شروع کرنے کو کہا۔بعدازاں ، میڈیا سے بات کرتے ہوئے ، ڈی سی نے بتایا کہ ضلع میں آکسیجن کی فراہمی کی کوئی کمی نہیں ہے کیونکہ چوبیس گھنٹے سلنڈروں کو ری فل کیا جارہا ہے اور اس ضلع میں آکسیجن کے سہارے بیڈ موجود ہیں۔پرنسپل جی ایم سی ، ڈاکٹر دنیش کمار بھی موجود تھے۔ میڈیکل سپرنٹنڈنٹ ، اے ایچ اے جی ایم سی ، ڈاکٹر شبیر حسین ، ایکسٹین پی ڈبلیو ڈی ، پی ڈی ڈی ، اور مکینیکل ڈیپارٹمنٹ کے علاوہ دیگر متعلقہ عہدیداروں کی تقرری کرتے ہیں۔
 

ضلع رام بن میںکووڈ کے مزید99معاملات،84صحتیاب

 محمد تسکین
بانہال// جموں سرینگر شاہراہ پر واقع ضلع رام بن میں کووڈانیس سے متاثرہ ہونے والے افراد کی تعداد میں اضافے کا سلسلہ جاری ہے اور منگل کے روز مزید 99 افراد کے کووڈ نمونے مثبت آئے ہیں۔باس دوران ضلع رام بن میں 84 افراد کووڈ سے چھٹکارا پاکر صحتیاب ہوئے ہیں۔ اب تک ضلع رامبن میں کووڈانیس سے مرنے والوں کی تعداد 48 تک پہنچ گئی ہے جن میں سے 27 افراد اس سال مارچ سے ابتک کووڈانیس سے لقمہ اجل بنے ہیں۔محکمہ صحت کے زرائع نے منگل کے روز بتایا کہ ضلع رامبن میں 99 افراد کے کووڈ نمونے مثبت آئے ہیں اور اس طرح سے ضلع رامبن میں کووڈانیس سے متاثر ہونے افراد کی کل تعداد 4763 تک پہنچ گئی یے اور 3731 صحتیاب ہوئے ہیں اور 986 ایکٹیو پازیٹیو کیس ہیں۔
 
 

ڈوڈہ سے کووڈکے 62 نئے مثبت معاملات ،1 کی موت 

اشتیاق ملک
ڈوڈہ //ڈوڈہ سے منگل کے روز 62 نئے مثبت کیس سامنے آئے ہیں اور 14 مریض صحتیاب ہوئے ہیں جبکہ ایک شخص کی موت ہوئی ہے۔اطلاعات کے مطابق منگل کے روز ڈوڈہ، بھدرواہ، عسر ،ٹھاٹھری و گندوہ میں ہوئی کوؤڈ جانچ کے دوران 62 نئے مثبت معاملات سامنے آئے ہیں جنہیں خانہ قرنطینہ میں رکھا گیا ہے۔ضلع میں فعال کیسوں کی تعداد 1128 و شفایاب ہوئے مریضوں کی تعداد 4043 پہنچ گئی ہے. اس دوران منگل کے روز کاستی گڑھ ڈوڈہ سے ایک شخص کی موت ہوئی ہے اور اس طرح سے ضلع میں کورونا وائرس سے اب تک 84 ہلاکتیں ہوئیں ہیں۔
 

ضلع ترقیاتی کونسل چیرپرسن کی ڈاکٹر جتندر سنگھ کیساتھ ویڈیو کانفرنس

عاصف بٹ
کشتواڑ//ضلع ترقیاتی کونسل کشتواڑ کی چیرپرسن پوجا ٹھاکر نے وزیر مملکت ڈاکٹرجتیندر سنگھ سے ویڈیو کانفرس کے ذریعے مختلف معاملات پر تبادلہ خیال کیا۔ انھوں نے ڈا کٹرجتیندر سنگھ سے ضلع ہسپتال میں وینٹی لیٹروں کو چلانے کیلئے عملے کو جنگی بنیادوں پر پورا کرنے جبکہ آکسیجن پلانٹ کو جلد چالو کرنے، ضلع کشتواڑ میں اس وبائی بیماری پر قابو پانے کیلئے طبی عملے کو مزید بڑھانے کا مطالبہ کیا تاکہ کوئی مشکل پیش نہ آئے۔انہوںنے سنتھن شاہراہ کو جلد کھولنے کی مانگ کہ تاکہ مڑواہ و واڑون کی عوام مزید مشکلات سے دوچار نہ ہو جبکہ مریض کو سرینگر کے ہسپتالوں میں بروقت علاج میسر ہوسکے۔
 

 کووڈ ایس او پیز کی خلاف ورزی پر جرمانہ

۔978 ٹیکے لگائے گئے ، 977 نمونے جمع ہوئے

رام بن//ضلع رام بن میں کوویڈ پروٹوکول کے نفاذ کے لئے مہم کو جاری رکھئے ہوئے انفورسمنٹ ٹیموں نے چہرے کے ماسک پہنے بغیر گھومنے اور جسمانی فاصلہ برقرار نہ رکھنے پر متعدد خلاف ورزی کرنے والوں پر جرمانہ عائد کیا۔انفورسمنٹ ٹیموں نے اپنے اپنے دائرہ اختیارات میں معائنے کے دوران 10ہزار200 روپے جرمانہ وصول کیا ۔انفورسمنٹ افسران نے لوگوں سے اپیل کی کہ وہ چہرے کے ماسک پہنیں اور جسمانی فاصلہ برقرار رکھیں اس کے علاوہ وہ اپنے قریبی سی وی سی میں کوویڈ ویکسی نیشن ڈوز لینے جائیں۔ضلع امیونائزیشن آفیسر رام بن ڈاکٹر سریش نے بتایا کہ منگل کے روز ضلع رامبن میں 978 افراد کو پہلے اور دوسرے کوویڈ ویکسین کی خوراکیں فراہم کی گئیں۔چیف میڈیکل آفیسر ڈاکٹر محمد فرید بھٹ کی طرف سے جاری کردہ روزانہ بلیٹن کے مطابق ، محکمہ صحت نے ضلع میں وقفہ ٹیکہ لگانے والے مراکز میں 978 افراد کو کوڈ ویکسین پلانے کے علاوہ 303 آر ٹی-پی سی آر اور 674 آر اے ٹی نمونے سمیت 977 نمونے اکٹھے کیے ہیں۔
 

 ٹرک سے 5 کلوگرام پوست برآمد ،ڈرائیور گرفتار

ایم ایم پرویز
رام بن// منگل کے روز جموں سری نگر قومی شاہراہ پر تھانے کے قریب معمول کی ناکہ چیکنگ کے دوران ٹرک سے 5 کلوگرام پوست کا بھوسہ برآمد ہونے کے بعد رامسو پولیس نے ایک ٹرک ڈرائیور کو گرفتار کرلیا۔پولیس نے بتایا کہ رامسو میں معمول کی نکا چیکنگ کے دوران سرینگر سے جموں جارہے تھے کہ رجسٹریشن نمبر HP72B-378 پر مشتمل ایک ٹرک کو ٹرک سے دوران تلاشی میں 5 کلوگرام پوست کا بھوسہ برآمد کیا گیا۔پولیس نے بتایا کہ ٹرک کے ڈرائیور کی شناخت رومش کمار ولد خوشی رام سکنہ وارڈ نمبر 3 کانگڑا تحصیل ہڑولی ہماچل پردیش کے نام سے ہوئی ہے۔پولیس نے تھانہ رامسو میں این ڈی پی ایس ایکٹ کی متعلقہ دفعات کے تحت مقدمہ ایف آئی آر نمبر 55 درج کرلیا ہے۔
 
 

پونیجہ سنارٹھاوا سڑک کی تعمیر میں غیر معیاری مواد کا استعمال 

بلاک ڈیولپمنٹ سوسائٹی نے کیا ناراضگی کا اظہار 

اشتیاق ملک
ڈوڈہ //ڈوڈہ کی تحصیل چرالہ میں مقامی لوگوں نے پی ایم جی ایس وائی کے خلاف احتجاج بلندکرتے پونیجہ سنارٹھاوا سڑک پر غیر معیاری مواد استعمال کرنے کا الزام عائد کیا۔ بلاک ڈیولپمنٹ سوسائٹی چیرمین محمد امین لون کی قیادت میں مظاہرین نے کہا کہ 20 کلومیٹر پونیجہ سنارٹھاوا سڑک پر تار کول بچھانے کا عمل شروع کیا گیا جس کے لئے پہلے سڑک کو ہموار بنانے کا کام کیا جارہا ہے لیکن محکمہ کی عدم توجہی سے تعمیراتی ایجنسی غیر معیاری مواد کا استعمال کررہی ہے۔مقامی لوگوں نے کہا کہ تعمیری کام کے دوران محکمہ کا کوئی ملازم موجود نہیں رہتاہے۔انہوں نے کہا کہ غیر معیاری مواد کا استعمال کرنے سے زیرو پوائنٹ سے بولیاں و پونیجہ سے سنارٹھاوا تک سڑک مزید خستہ حال ہوئی ہے۔ اس موقع پر موجود سرپنچ پنچائت چرالہ عبد المجید نے سڑک پر ہورہے تعمیری کام کو غیر تسلی بخش قرار دیتے ہوئے سب ڈویڑنل و ضلع انتظامیہ سے پی جی ایس وائی و تعمیراتی ایجنسی کو معیاری کام کرنے کا پابند بنانے کا مطالبہ کیا ہے۔
 

۔ 400 گرام افیم و دس ہزار نقدی رقم ضبط، 2 گرفتار 

اشتیاق ملک
ڈوڈہ //ٹھاٹھری پولیس نے منشیات مخالف مہم کے تحت 400گرام افیم و نقدی دس ہزار روپے برآمد کر کے دو افراد کو حراست میں لیا ہے۔اطلاعات کے مطابق منگل کے روز تلاشی کاروائی کے دوران ایس ایچ او امرت کٹوچ کی قیادت میں پولیس کی ٹیم نے مشکور احمد ولد عبد السبحان ساکنہ بٹارا فیگسو و لیاقت علی ولد محمد اقبال ساکنہ گڈسو کی تحویل سے 400 گرام افیم و دس ہزار نقدی رقم ضبط کی۔اس سلسلہ میں تھانہ پولیس ٹھاٹھری میں ایک ایف آئی آر زیر نمبری 54/2021,U/S 8/18NDPSایکٹ کے تحت درج کر کے مزید تحقیقات شروع کی ہے۔