مزید خبرں

سنیچر و ایتوار کوکشتواڑ ضلع میںکوروناکرفیو

عاصف بٹ
کشتواڑ//ضلع کشتواڑ میں بھی ہفتہ وار کرونا کرفیو کا نفاد جمعہ شام 8بجے سے سوموار صبح سات بجے تک شروع ہوگیا۔ضلع ترقیاتی کمشنر کی جانب سے جاری کئے گئے حکمنامے کے مطابق ہفتہ وار کرونا کرفیو جمعہ شام آٹھ بجے سے سوموار صبح سات بجے تک رہے گا جس دوران  مکمل پابندی رہے گی۔ جبکہ سنیچر و ایتوار کو صرف ضروری اشیا کی دوکانیں صبح سات بجے سے دس بجے تک کھلیں گی جن میں سبزی ،گوشت، چکن ،دودھ، و بیکری کی دکانیں شامل ہیں جبکہ دیگر تمام طرح کی سرگرمیوں پر مکمل  پابندی عائد رہے گی ۔ خلاف ورزی پر کاروائی عمل میں لائی جائے گی۔
 

پولیس نے ایک اور خاتون کو خودکشی کرنے سے بچایا

عاصف بٹ
کشتواڑ//پولیس کی بروقت کاروائی کے سبب ایک خاتون کو خودکشی کرنے سے بچالیاگیا۔ پولیس پوسٹ ہڑیال کے انچارج منمیت سنگھ و انکی ٹیم کو اطلاع ملی کہ ایک خاتون خودکشی کرنے کیلئے دریا کا رخ کررہی ہے جسکے بعد انھوں نے خاتون کو بیمارناگ کے قریب پکڑلیا۔اس معاملے میں تحقیقات شروع کردی گی ہے اور خودکشی کرنے کی وجوہات کا پتہ لگایا جارہا ہے۔ ایس ایس پی کشتواڑ شفقت بٹ نے پولیس کی بروقت کاروائی پر پولیس ٹیم کی سراہنا کی جبکہ انھوں نے خواتین کی جانب سے آئے روز خودکشی کے بڑھتے واقعات پر تشویش کا اظہار کیا اور عوام سے اپیل کی ہے کہ گھریلو تشدد سے متعلق امور کے لئے ہر ایک کو آگے آنا چاہئے اور لوگوں کو اپنی شکایات ضلع کشتواڑ کے ہر تھانے میں 24×7 پر کام کرنے والی خواتین ہیلپ ڈیسک کو بھیجنی چاہے جبکہ لوگوں کو بروقت پولیس کارروائی کے پولیس ہیلپ لائن نمبروں کے ذریعے بھی مدد لینی چاہئے۔
 

 گیارہویں جماعت کے نتائج کا اعلان

 53935 طلباء کو بارہویں کیلئے پراموٹ کیاگیا

جموں// 11 ویں جماعت سالانہ ریگولرسمر زون 2021 کے نتائج کوجموںوکشمیر بورڈ آف سکول ایجوکیشن نے ظاہر کردیا۔ مذکورہ امتحان میں مجموعی طور پر 53935 طلباء نے شرکت کی تھی جنھیں JKBOSEکی اُس نوٹیفکیشن کے تحت "ماس پروموشن" کے زمرے کے تحت ترقی دی گئی ہے جس میں کہاگیا تھا کہ تمام اہل امیدواروں کو ، جنہوں نے جموں ڈویژن کے سمر زون کے تحت آنے والے سالانہ باقاعدہ امتحان میں حاضر ہونا تھا (جسے منسوخ کردیا گیا ہے) اور انہیں رول نمبر سلپس جاری کردیئے گئے ہیں ۔ترقی یافتہ امیدواروں کی مارکس شیٹ جلد ہی امیدواروں کو ان کے متعلقہ اسکولوں کے ذریعے جاری کی جائیں گی۔
 

 شیو کھوڑی شرائن بورڈ ملازمین کیلئے

 تنخواہ میں 5فیصداضافے کی منظوری  

ریاسی//ڈپٹی کمشنرریاسی چرندیپ سنگھ نے شری شیوکھوڑی شرائن بورڈ (ایس ایس کے ایس بی) کے ملازمین کے لئے 5فیصد تنخواہ میں اضافے کی منظوری دی ہے۔کووڈ وبائی امراض کی وجہ سے اضافے کے عمل میں تاخیر ہوئی تھی اور ایس ایس کے ایس بی کے ملازمین کا یہ طویل التوا کا مطالبہ تھا۔انکریمنٹ کی منظوری سے شرین بورڈ کے 105 ملازمین کو فائدہ ہوگا۔
 
 

۔528 اہل طلبا کیلئے 40.325 لاکھ روپے جاری  

ڈی سی رام بن نے رجسٹرڈ مزدوروں کو لیبر کارڈس سپردکئے

رام بن//ضلع رام بن کے لیبر کارڈ ہولڈرز کے 528 طلباء میں محکمہ لیبر نے 40.325 لاکھ روپے بطور 'لوئر ایجوکیشن اسسٹنس' تقسیم کیا ہے۔ڈپٹی کمشنر رامبن مسرت الاسلام نے مستحقین کے حق میں رقم جاری کی اور 35 رجسٹرڈ مزدوروں کو 35 نئے لیبر کارڈس حوالے کردیئے۔محکمہ لیبر کے ذریعہ چلائی جانے والی فلاحی اسکیمیں رجسٹرڈ تعمیراتی کارکنوں کو اپنے بچوں کی تعلیم اور ان کے اہل خانہ کی فلاح و بہبود کے لئے مالی مدد فراہم کرتی ہیں۔اسسٹنٹ لیبر کمشنر انگریز سنگھ کے مطابق آئندہ دو دن میں تعلیم کی مدد مستحقین کے بینک کھاتوں میں منتقل کردی جائے گی۔انہوں نے لیبر کارڈ ہولڈرز کو محکمہ کی انفرادی فائدہ اٹھانے والی اسکیموں سے فائدہ اٹھانے کے لئے اپنے کارڈ کی تجدید کے لئے بھی کہا۔
  
 

بنی حلقہ کے لوئی ملہار میں ناقص 

صحت ڈھانچہ پر یاسر چوہدری کا اظہار ِ تشویش 

جموں// اپنی پارٹی لیڈر یاسر چوہدری نے اسمبلی حلقہ بنی کے لوئی ملہار دیہی علاقہ میں خستہ حال سڑکوں اور ناقص صحت ڈھانچہ پر تشویش کا اظہار کیا ہے۔ انہوں نے بنی کی متعدد پنچایتوں کا چار روزہ دورہ کرنے کے دوران کسانوں، گاؤں والوں اور خانہ بدوش قبیلہ کے لوگوں سے بات چیت کی۔ لوگوں نے ناقص طبی خدمات اور پینے کے صاف پانی کی عدم دستیابی کی شکایت کی۔ یاسر چوہدری نے متعلقہ محکمہ سے گذارش کی ہے کہ علاقہ میں سڑکوں پر جاری کام میں تیزی لائی جائے جوکہ سست روی کا شکار ہے۔ بنی حلقہ کے دیہی علاقوں میں صورتحال کا جائزہ لینے کے لئے افسران کی ٹیم تشکیل دی جانی چاہئے۔ ناقص رابطہ سڑک، پینے کے صاف پانی اور صحت معاملات لوگوں کی اہم مشکلات ہیں۔
 

 کشتواڑ کے عوام کیلئے مفت بجلی کا مطالبہ

کشتواڑ // سینئر سماجی رہنما اجیت بھگت نے کشتواڑ کے عوام کو مفت بجلی کا مطالبہ کیا جہاں دو ہائیڈرو الیکٹرک پاور پراجیکٹس ریاست اور مرکز کی ملکیت میں چل رہے ہیں اور متعدد دیگر پائپ لائن میں ہیں۔ اجیت بھگت نے دعوی کیا کہ بھاری مالی واپسی کے باوجود پاور پروجیکٹس نے مقامی لوگوں کو کسی بھی طرح سے فائدہ نہیں پہنچایا اور اصرار کیا کہ ان کی پریشانیوں میں اضافہ ہوا ہے ۔اجیت بھگت  نے مزید کہاکہ یہ مرکز اور ریاستی کا فرض تھا کہ اس بات کو یقینی بنائے کہ بیلٹ کے عوام کو طاقت اور روزگار کے ذریعہ مناسب جگہ دی جائے ۔ اجیت بھگت نے مطالبہ کیا اور زور دیا کہ ان پسماندہ علاقوں کی ترقی کے لئے ان منصوبوں کا انتظام کرنے والی ایجنسیوں کو بھی علاقائی ترقیاتی پروگرام شروع کرنا ہوگا۔کشتواڑ اضلاع میں سڑک کے خراب رابطے کی طرف اشارہ کرتے ہوئے بھگت نے کہا کہ سڑک کے خراب رابطے کی وجہ س حادثات معمول کا کام بن چکے ہیں۔
 
 

نامور سماجی کارکن، حکیم الحاج عبدالقیوم ملک نہ رہے

سروڑی سمیت متعدد سیاسی و سماجی شخصیات کا اظہار افسوس 

اشتیاق ملک
ڈوڈہ //بھلیسہ کے نامور بزرگ سماجی کارکن، مشہور حکیم و محاذ راج شماری کے چشم دید گواہ الحاج عبدالقیوم ملک مختصر علالت کے بعد وفات پا گئے وہ 74 برس کے تھے۔عبدالقیوم ملک کا تعلق ڈوڈہ کی تحصیل چلی پنگل واقع گاؤں ملکپورہ تلوگڑہ سے تھا اور ان کا شمار علاقہ کے معروف سماجی شخصیات و حکیموں میں کیا جاتا تھا۔مرحوم پیدائشی طور پر بیمار بچوں کی مختلف بیماریوں کا دیسی جڑی بوٹیوں کے استعمال سے علاج کرتے تھے جن میں سوکھے کی بیماری، غذائیت کی کمی، سو ئے تغذیہ جیسی بیماریاں شامل ہیں۔ مرحوم نے پچھلے چالیس برسوں میں ہزاروں ایسے بچوں کا علاج کیا ہے۔ وہ محاذ راج شماری کے دور سے ہی نیشنل کانفرنس سے وابستہ ہوئے تھے اور کچھ برس قبل سیاسی سرگرمیوں سے کنارہ کشی اختیار کی تھی۔ مرحوم کے پسماندگان میں اہلیہ، دو بیٹے و تین بیٹیاں ہیں. ان کی نماز جنازہ جمعہ کی شام سات بجے الحاج برہان الحق غنی پوری نے پڑھائی اور اپنے آبائی قبرستان میں سینکڑوں افراد نے پر نم آنکھوں سے سپرد خاک کیا۔ان کی وفات پر متعدد سیاسی و سماجی شخصیات نے افسوس کا اظہار کرتے ہوئے غمزدہ خاندان کے ساتھ تعزیت کی ہے ان میں سابق وزیر غلام محمد سروڑی،سابق ایم ایل اے دلیپ سنگھ پریہار، کانگریس لیڈر غلام مصطفی بٹ،سابق ایم ایل سی محمد اقبال بٹ، ڈی ڈی سی کونسلر چنگا ندیم شریف نیاز،نیشنل کانفرنس لیڈر ریاض احمد زرگر، چیئرمین بھلیسہ یونائٹڈ فرنٹ محمد حنیف ملک نے افسوس کا اظہار کرتے ہوئے لواحقین کے ساتھ تعزیت کی ہے. انہوں نے مرحوم کی ایصال ثواب کیلئے دعائے مغفرت بھی کی ہے۔