برف و باراں کے بعد درجہ حرارت میں گراوٹ درج، آج سے موسم میں بہتری متوقع

Photo: Amaan Farooq

عظمیٰ ویب ڈیسک

سرینگر// برف باری اور بارش کے بعد جموں و کشمیر میں زیادہ تر مقامات پر کم سے کم درجہ حرارت میں کمی ریکارڈ کی گئی ہے اور گلمرگ میں بدھ کو شبانہ درجہ حرارت منفی 9.4 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا۔ اسی دوران محکمہ موسمیات نے آج سے موسم میں بہتری کا امکان ظاہر کیا ہے۔
محکمہ موسمیات کے ایک عہدیدار نے بتایا کہ سرینگر میں گزشتہ 24 گھنٹوں میں صبح ساڑھے آٹھ بجے تک 5.5 سینٹی میٹر برف باری ہوئی۔
قاضی گنڈ میں 34 سینٹی میٹر، پہلگام میں 50 سینٹی میٹر، کپوارہ میں 5 سینٹی میٹر، کوکرناگ میں 59 سینٹی میٹر اور گلمرگ میں 40 سینٹی میٹر برف باری ہوئی ہے۔
انہوں نے کہا کہ گلمرگ، گزشتہ 72 گھنٹوں میں 130 سینٹی میٹر (4.26-فٹ) برفباری ہوئی، جہاں گزشتہ رات درجہ حرارت منفی 4.0 ڈگری سینٹی گریڈ کے مقابلے میں کم سے کم 9.4 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا۔ شمالی کشمیر میں دنیا کے مشہور سیاحتی مقام کے لیے درجہ حرارت معمول سے 2.7 ڈگری سینٹی گریڈ تک کم تھا۔
انہوں نے کہا کہ سرینگر میں کم سے کم درجہ حرارت منفی 0.0 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا جو گزشتہ رات منفی 0.7 ڈگری سینٹی گریڈ تھا۔ انہوں نے کہا کہ سال کے اس وقت جموں و کشمیر کے موسم گرما کے دارالحکومت کے لیے یہ معمول سے 0.9 ڈگری سینٹی گریڈ سے کم تھا۔
قاضی گنڈ میں کم از کم درجہ حرارت 0.0 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا، جیسا کہ گزشتہ رات تھا اور یہ کشمیر کے گیٹ وے ٹاون کے لیے معمول سے 0.1 ڈگری سینٹی گریڈ زیادہ تھا۔
پہلگام میں گزشتہ رات درجہ حرارت منفی 0.5 ڈگری سینٹی گریڈ کے مقابلے میں منفی 1.6 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا اور یہ جنوبی کشمیر کے مشہور تفریحی مقام کے لئے معمول سے 2.4 ڈگری سینٹی گریڈ زیادہ تھا۔
کوکرناگ، جنوبی کشمیر میں بھی، گزشتہ رات درجہ حرارت 0.3 ڈگری سینٹی گریڈ کے مقابلے میں کم از کم منفی 3.4 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا اور اس جگہ کے لئے درجہ حرارت معمول سے 2.7 ڈگری سینٹی گریڈ سے کم تھا۔
عہدیدار نے بتایا کہ کپوارہ شہر میں کم سے کم درجہ حرارت منفی 0.4 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا، جو گزشتہ رات کی طرح تھا اور وہاں یہ معمول سے 0.1 ڈگری سینٹی گریڈ کم تھا۔
انہوں نے کہا کہ جموں میں گزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران 5.6 ملی میٹر بارش ہوئی اور کم از کم 9.2 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا اور یہ جموں و کشمیر کے سرمائی دارالحکومت کے لیے معمول سے 1.4 ڈگری سینٹی گریڈ سے کم تھا۔
انہوں نے کہا کہ بانہال میں 24 گھنٹوں میں 71.8 ملی میٹر بارش ہوئی اور کم سے کم درجہ حرارت منفی 0.2 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا، بٹوت میں 43.8 ملی میٹر بارش ہوئی اور کم سے کم درجہ حرارت منفی 0.6 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا جبکہ بھدرواہ میں 27.4 ملی میٹر بارش ہوئی اور کم سے کم درجہ حرارت 0.0 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا۔
محکمہ موسمیات نے آج سے جموں و کشمیر میں موسم میں بہتری کی پیش گوئی کی ہے۔
انہوں نے مزید کہا کہ 27 فروری تک موسم کی کوئی خاص سرگرمی متوقع نہیں ہے۔