ڈی جی این آئی اے کا پولیس ہیڈکوارٹر کا دورہ؛ کئی امور پر تبادلہ خیال

عظمیٰ ویب ڈیسک

جموں// نیشنل انویسٹی گیشن ایجنسی (این آئی اے) کے ڈائریکٹر جنرل دنکر گپتا نے جمعرات کو جموں و کشمیر پولیس ہیڈ کوارٹر کا دورہ کیا جہاں انہوں نے ڈائریکٹر جنرل آف پولیس آر آر سوین اور پولیس ہیڈکوارٹر کے دیگر سینئر افسران کے ساتھ بات چیت کی۔
دنکر گپتا کے ساتھ انسپکٹر جنرل این آئی اے وجے ساکھرے اور ڈپٹی انسپکٹر جنرل این آئی اے امیت کمار بھی تھے۔ اے ڈی جی پی ہیڈکوارٹر ایم کے سنہا، اے ڈی جی پی آرمڈ، لاءاینڈ آرڈر وجے کمار، آئی جی پی (پی او ایس) پی ایچ کیو بی ایس توتی، ڈی آئی جی ایس آئی اے، ڈاکٹر اجیت سنگھ سلاریا، ایس ایس پی این آئی اے، جموں شری سندیپ چودھری بات چیت کے دوران موجود تھے۔
میٹنگ کے دوران، افسران نے دہشت گردی کے جرائم کے مقدمات کی جاری تحقیقات اور انہیں منطقی انجام تک پہنچانے کے لیے ایکشن پلان کے بارے میں اپ ڈیٹس پر غور کیا۔
اسی دوران افسران نے دہشت گردی، دہشت گردی سے علیحدگی پسند ماحولیاتی نظام اور جموں و کشمیر میں قومی سلامتی کے مخالفوں کے نئے نیٹ ورک کے بارے میں خیالات اور بصیرت کا تبادلہ کیا تاکہ پاکستانی حمایت یافتہ بھارت مخالف مہم پر تبادلہ خیال کیا گیا۔
افسران نے میٹنگ میں مزید فیصلہ کیا کہ دہشت گردی پر قابو پانے کے لیے معلومات اور مہارت کا تبادلہ اہم کردار ادا کرتا ہے اور اس لیے انہوں نے تعاون کی موجودہ سطح کو بہتر بنانے کے لیے منصوبے بنائے۔ ٹریننگ، کورٹ پیروی، اہلکاروں کی ڈیپوٹیشن کے معاملات پر بھی بات چیت کی گئی۔
ڈی جی پی جموں و کشمیر شری آر آر سوائن نے ڈی جی این آئی اے اور آئی جی این آئی اے کو یادداشتیں بھی پیش کیں۔