کشمیر میں بارشوں کا سلسلہ جاری| کل تک مطلع ابر آلود رہنے کے ساتھ ہلکی بارش کا امکان

نیوز ڈیسک
 

سری نگر//وادی کشمیر میں بارشوں کا سلسلہ جاری ہے یہاں تک کہ محکمہ موسمیات نے جمعرات کو اگلے 24 گھنٹوں میں جموں و کشمیر میں مزید مزید بارش کی پیش گوئی کی ہے۔

 

آج دن بھر خراب موسم کے بیچ کبھی کبھار بارش کے ساتھ امطلع بر آلود، تیز ہواو¿ں کے ساتھ گرج چمک، کئی مقامات پر ژالہ باری اور پہاڑی علاقوں میں برفباری کل (22 اپریل) تک جاری رہنے کا امکان ہے۔

 

حکام نے کہا، “متعدد مقامات پر بارش کی وجہ سے جموں خطے میں گرم موسم سے ہلکی راحت متوقع ہے۔ تاہم انہوں نے کہا کہ کسی بڑی بارش کی “کوئی پیشن گوئی” نہیں ہے۔

 

محکمہ موسمیات کے ایک اہلکار نے بتایا کہ سری نگر میں گزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران صبح کے ساڑھے آٹھ بجے تک 6.9 ملی میٹر بارش ہوئی اور گزشتہ رات 9.6 ڈگری سینٹی گریڈ کے مقابلے میں کم سے کم درجہ حرارت 10.0 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا۔ انہوں نے کہا کہ موسم گرما کے دارالحکومت میں سال کے اس وقت کے دوران درجہ حرارت معمول سے 1.1ڈگری سنٹی گریڈ زیادہ تھا۔

 

قاضی گنڈ میں اس وقت کے دوران 7.2 ملی میٹر بارش ہوئی اور گزشتہ رات 6.5 ڈگری سنٹی گریڈ کے مقابلے میں کم سے کم 8.2 ڈگری سنٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا۔ انہوں نے کہا کہ کشمیر کے گیٹ وے ٹاون کے لیے درجہ حرارت معمول سے 0.7 ڈگری سینٹی گریڈ زیادہ تھا۔

 

کوکرناگ، جنوبی کشمیر میں بھی، اس وقت کے دوران 0.4 ملی میٹر بارش ہوئی اور گزشتہ رات 6.5 ڈگری سینٹی گریڈ کے مقابلے میں کم سے کم 8.0 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا۔ اہلکار نے بتایا کہ اس جگہ کے لیے موسم کے اس وقت کے دوران یہ معمول سے 0.4ڈگری سنٹی گریڈ زیادہ تھا۔

 

جنوبی کشمیر کے مشہور تفریحی مقام پہلگام میں 0.1 ملی میٹر بارش ہوئی اور کل رات 3.6 ڈگری سینٹی گریڈ کے مقابلے میں کم سے کم درجہ حرارت 8.6 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا۔ انہوں نے کہا کہ اس جگہ کا درجہ حرارت معمول سے 4.6 ڈگری سینٹی گریڈ زیادہ تھا۔

 

عہدیدار نے بتایا کہ گلمرگ میں سب سے زیادہ 24.8 ملی میٹر بارش ہوئی اور گزشتہ رات 2.5 ڈگری سینٹی گریڈ کے مقابلے میں کم سے کم درجہ حرارت 2.0 ڈگری سنٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا۔ جبکہ سیزن کے اس وقت کے دوران دنیا کے مشہور اسکیئنگ ریزورٹ کے لیے 2.3 ڈگری سنٹی گریڈ معمول کی بات ہے، اہلکار نے کہا کہ شمالی کشمیر کے بارہمولہ ضلع میں درجہ حرارت معمول سے 0.3 ڈگری سنٹی گریڈ کم تھا۔

 

اہلکار نے بتایا کہ بانہال میں کم سے کم درجہ حرارت 11.2 ڈگری سینٹی گریڈ، بٹوت میں 15.1 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا جبکہ بھدرواہ میں 0.4 ملی میٹر بارش ہوئی اور کم از کم درجہ حرارت 11.5 ڈگری سینٹی گریڈ درج کیا گیا۔