جموںصوبہ بھر میں 75 ویں یوم آزادی جشن کیلئے فل ڈریس ریہرسل منعقد

جموں//جموں صوبہ کے تمام اضلاع میں روایتی جوش و جذبہ اور حب الوطنی کے جذبے کے ساتھ 75 ویں یوم آزادی تقریب کے لیے مکمل لباس ریہرسل کا انعقاد کیا گیا۔ریہرسل تقریبات میں قومی پرچم لہرانے ، پولیس کے دستوں پر مشتمل پریڈ کا معائنہ ، پیرا ملٹری اہلکاروں ، این سی سی کیڈٹس کے علاوہ کووڈ مناسب رویے کی سخت پابندی کے درمیان سکول کے بچوں کی جانب سے ثقافتی پروگرام پیش کیے گئے۔

جموں

 ایم اے اسٹیڈیم میں 75 ویں یوم آزادی کی فل ڈریس ریہرسل منعقد کی گئی جہاں اے ڈی سی (ایل اینڈ او) گھنشیام سنگھ نے پریڈ کا معائنہ کیا ، قومی پرچم لہرایا اور ڈسٹرکٹ پولیس ، سی آر پی ایف کے دستوں پر مشتمل مارچ پاسٹ میں سلامی لی۔ سکول کے بچوں کی طرف سے ایک شاندار ثقافتی بونزا جس میں حب الوطنی کے گانے ، لوک رقص اور موسیقی اور سماجی مسائل پر پیغامات لے جانے والے سکیٹس پیش کیے گئے۔
ایم اے سٹیڈیم میں منعقد ہونے والے یوم آزادی کی ڈویژنل سطح کی تقریب میں پیش کیے جانے والے ثقافتی شو کی ریہرسل میں جموں شہر کے مختلف سرکاری اسکولوں اور اس کے اطراف کے طلبائنے حصہ لیا۔

ڈوڈہ

یوم آزادی 2021 کی تقریبات کے سلسلے میں فل ڈریس ریہرسل ڈوڈہ سپورٹس اسٹیڈیم میں منعقد ہوئی۔ایڈیشنل ڈپٹی کمشنر ڈاکٹر آر کے بھارتی نے پریڈ کے معائنے کے بعد مارچ پاسٹ میں سلامی لی جس میں جے کے پی ، آئی آر پی 5 ویں بی این ، سی آر پی ایف ، ایس ایس بی ، ایف پی ایف ، سکولوں کے بچے ، این سی سی سینئر اور جونیئر ونگ اور ڈسٹرکٹ پولیس بینڈ شامل تھے۔مارچ پاسٹ کے دستوں کا معائنہ کرتے ہوئے ، انہوں نے انہیں چھوٹی چھوٹی خامیوں کو دور کرنے کی ہدایت کی۔اس موقع پر ثقافتی پروگرام کی اسکریننگ بھی کی گئی ، جس میں صرف 03 سکولوں نے یوم آزادی کی تقریب میں اپنی اشیاء پیش کرنے کے لیے کوالیفائی کیا ہے۔ اسی طرح یوم آزادی کی تقریبات کے لیے فل ڈریس ریہرسل بھی نیو بس سٹینڈ بھدرواہ میں منعقد کی گئی جس میں تحصیلدار بھدرواہ اجے صراف نے ترنگا لہرایا اور سی آر پی ایف 33 بی این ، جے کے اے پی ، این سی سی سینئر اور جونیئر ڈویڑن کی طرف سے پیش کردہ مارچ پاسٹ پر سلامی لی۔

کٹھوعہ 

75 ویں یوم آزادی کی فل ڈریس ریہرسل کٹھوعہ میں سپورٹس اسٹیڈیم میں منعقد ہوئی جہاں پولیس ، سی آر پی ایف ، آرمی ، این سی سی کیڈٹس پر مشتمل دستوں نے مارچ پاسٹ پیش کیا۔ریہرسل کا آغاز ڈپٹی کمشنر راہول یادو نے قومی پرچم لہرانے سے کیا اور اس کے بعد پریڈ کا معائنہ کیا گیا۔اس موقع پر ، ایک شاندار ثقافتی پروگرام جس میں ملک کے بھرپور ثقافتی تنوع کی عکاسی کی گئی تھی اور آزادی پسندوں کی قربانیوں پر حب الوطنی کے گیت پیش کیے گئے تھے ، اسکول اور کالج کے طلبانے پیش کیے۔

 سانبہ

یوم آزادی (ID) پروگرام کے لیے مکمل ڈریس ریہرسل رانی سچیت سنگھ سپورٹس اسٹیڈیم ، آرزی میں منعقد ہوئی ، جوش و خروش ، جوش و جذبہ اور حب الوطنی کے جوش کے درمیان۔یوم آزادی کوویڈ ایس او پیز کی سختی سے پابندی کے درمیان مقامی لوگوں کی بڑی تعداد نے شرکت کی۔ایڈیشنل ڈپٹی کمشنر سورم چند شرما نے قومی ترنگا لہرایا اور پریڈ کا معائنہ کیا۔ فل ڈریس ریہرسل میں رنگا رنگ ثقافتی پروگرام میں طلبہ کی شرکت بھی دیکھی گئی جس میں حب الوطنی اور لوک گیت اور رقص شامل تھے۔

رام بن 

 یوم آزادی کی تقریب کے لیے فل ڈریس ریہرسل گورنمنٹ ماڈل ہائر سیکنڈری سکول رام بن میں منعقد ہوئی۔ ایڈیشنل ڈسٹرکٹ ڈیولپمنٹ کمشنر (اے ڈی ڈی سی) راجندر شرما نے قومی پرچم لہرایا اور فوجی بینڈ ، پولیس ، سی آر پی ایف اور آئی آر پی کے دستوں پر مشتمل پریڈ کا معائنہ کیا۔

 کشتواڑ  

یہاں نیو ڈی سی آفس کمپلیکس کے احاطے میں فل ڈریس ریہرسل کی گئی۔ایڈیشنل ڈپٹی کمشنر کشوری لال نے قومی پرچم لہرایا ، پریڈ کا معائنہ کیا اور جی ڈی سی کشتواڑ اور ہوم گارڈز سے ضلع پولیس ، سی آر پی ایف ، سی آئی ایس ایف ، آئی آر پی ، فارسٹ پروٹیکشن فورس ، این سی سی (لڑکے اور لڑکیوں کے دستے) پر مشتمل مارچ پاسٹ میں سلامی لی۔ گورنمنٹ گرلز ہائر سیکنڈری سکول بینڈ کی طرف سے قومی ترانے کی پریزنٹیشن بڑی توجہ کا باعث بنی۔

 راجوری  

 ڈپٹی کمشنر راجیش کے شاون کی مجموعی نگرانی میں جمعہ کو یوم آزادی کی تقریب کے لیے فل ڈریس ریہرسل کامیابی کے ساتھ منعقد ہوئی۔ایڈیشنل ڈپٹی کمشنر سچن دیو سنگھ نے قومی پرچم لہرایا اور پولیس ، سی آر پی ایف ، فاریسٹ پروٹیکشن فورس ، این سی سی اور پولیس بینڈ کے علاوہ مختلف تعلیمی اداروں کے طلبہ نے  ڈسٹرکٹ پولیس لائن راجوری میں شاندار مارچ پاسٹ پر سلامی لی۔

 پونچھ

اسپورٹس سٹیڈیم پونچھ میں فل ڈریس ریہرسل کا انعقاد کیا گیا جہاں ایڈیشنل ڈپٹی کمشنر ڈاکٹر بشارت حسین نے قومی پرچم لہرایا اور پریڈ کا معائنہ کیا۔ جموں و کشمیر اکیڈمی آف آرٹ کلچر اینڈ لینگویجز کے سکول کے بچوں اور فنکاروں نے ایک رنگا رنگ ثقافتی پروگرام پیش کیا۔

 ریاسی  

 75 ویں یوم آزادی کے لیے فل ڈریس ریہرسل جمعہ کو زوراور سنگھ اسپورٹس اسٹیڈیم میں منعقد ہوئی۔اس موقع پر ایڈیشنل ڈپٹی کمشنر عبدالستار نے قومی پرچم لہرایا اور جے اینڈ کے پولیس ، سی آر پی ایف ، آئی آر پی ، جے کے ہوم گارڈز ، این سی سی بوائز اور گرلز کیڈٹس پر مشتمل پریڈ کا معائنہ کیا۔گرلز ہائر سیکنڈری سکول ریاسی کی طالبات نے قومی ترانہ گا کر پروگرام کا آغاز کیا۔گرلز ایچ ایس ایس کی طالبات کی جانب سے ایک ثقافتی پروگرام بھی پیش کیا گیا جس میں حب الوطنی کے گیت اور لوک رقص اور موسیقی شامل تھی۔

ادھم پور  

 ڈپٹی کمشنر ادھم پور اندو کنول چب نے قومی پرچم لہرایا اور سلامی لی ، جس میں 9 دستوں کی طرف سے پیش کیا گیاجسکے علاوہ یہا ں گورنمنٹ پی جی ڈگری کالج (بوائز) مکمل ڈریس ریہرسل ہوئی۔فل ڈریس ریہرسل کا آغاز ڈی سی نے صبح 9 بجے قومی پرچم لہرانے سے کیا اور اس کے بعد قومی ترانہ پڑا۔اس موقع پر مختلف سرکاری اور نجی تعلیمی اداروں کے طلباء کی جانب سے 9 تھیم پر مبنی ثقافتی پرفارمنس پیش کی گئیں۔