ہم جموں و کشمیر کے مضبوط اور شاندار کل کیلئے لگن کے ساتھ کام کر رہے ہیں: ایل جی سنہا

عظمیٰ ویب ڈیسک

سرینگر// سڑک ٹرانسپورٹ اور شاہراہوں کے مرکزی وزیر نتن گڈکری نے جموں و کشمیر میں سڑکوں اور شاہراہوں کے پروجیکٹوں کی پیشرفت کا جائزہ لینے کے لیے راج بھون میں ایک اعلیٰ سطحی میٹنگ کی صدارت کی۔
لیفٹیننٹ گورنر منوج سنہا نے یوٹی میں بڑے ٹکٹ والے بنیادی ڈھانچے کے منصوبوں کے لیے وزیر اعظم نریندر مودی اور مرکزی وزیر نتن گڈکری کا شکریہ ادا کیا۔
انہوں نے کہا، “ہم جموں و کشمیر کے مضبوط اور شاندار کل کے لیے لگن کے ساتھ کام کر رہے ہیں۔ بڑے پیمانے پر بنیادی ڈھانچے کے زور نے روزگار کے نئے مواقع پیدا کیے ہیں اور UT کی معیشت کو بھی بڑا فروغ دیا ہے”۔
لیفٹیننٹ گورنر نے کہا، ’’میں وزیر اعظم نریندر مودی اور مرکزی وزیر نتن گڈکری کا شکر گزار ہوں اور جموں کشمیر میں بے مثال انفراسٹرکچر پروجیکٹ شروع کرنے کے لیے ٹیم کو دلی مبارکباد پیش کرتا ہوں‘‘۔
ایکس پر ایک پوسٹ میں لیفٹیننٹ گورنر نے کہا، “مرکزی وزیر برائے روڈ ٹرانسپورٹ اور ہائی ویز، نتن گڈکری کا راج بھون میں خیرمقدم کرتے ہوئے خوشی ہوئی۔ انہوں نے جموں و کشمیر میں سڑکوں اور شاہراہوں کے منصوبوں کی پیشرفت کا جائزہ لینے کے لیے ایک اعلیٰ سطحی میٹنگ کی صدارت کی”۔
زیڈ مورہ ٹنل، رنگ روڈ جموں، اودھم پور رام بن روڈ کی 4 لیننگ، کھلینی-کشتواڑ-چھاترو روڈ کے مختلف حصوں، NH-244 پر چنانی-سدھمہادیو سیکشن اور NHAI، NHIDCL اور سمپرک کے تحت مختلف دیگر پروجیکٹوں سمیت اہم پروجیکٹوں پر تبادلہ خیال کیا۔