سری نگر میں ’ویک اینڈ‘ لاک ڈاون سے معمولات زندگی متاثر

سری نگر// سری نگر میں ہفتے کے رو ’ویک اینڈ‘ لاک ڈاون نافذ رہنے سے معمولات زندگی متاثر ہو کر رہ گئے۔ یاد رہے کہ گذشتہ ہفتے عید الاضحی کے پیش نظر ’ویک اینڈ‘ لاک ڈاون کو منسوخ کیا گیا تھا تاکہ لوگ عید خریداری کر سکیں۔ آج شہر میں ایک بار پھر ’ویک اینڈ‘ لاک ڈاون نافذ رہا جس کے باعث بازاروں میں تمام دکان بند رہے تاہم سڑکوں پر ٹرانسپورٹ کی نقل و حمل جزوی طور پر جاری رہی۔  

ملک میں کورونا وائرس کے 39 ہزار نئے کیس،546ہلاکتیں

نئی دہلی// ملک میں گذشتہ 24 گھنٹوں کے دوران کورونا وائرس کے 39097 نئے کیس سامنے آئے ہیں اور اس وبا سے 546 افراد کی مو ت ہو گئی ہے۔ دریں اثنا جمعہ کے روز42 لاکھ 67 ہزار 799 افراد کو کوروناکے ٹیکے لگائے گئے۔ ملک میں اب تک 42 کروڑ 78 لاکھ 82 ہزار 261 افراد کو ٹیکے لگائے جا چکے ہیں۔ مرکزی وزارت صحت کی جانب سے ہفتہ کی صبح جاری اعداد و شمار کے مطابق گذشتہ 24 گھنٹوں میں کورونا کے 39097 نئے کیس سامنے آنے کے ساتھ ہی متاثرہ افراد کی تعداد بڑھ کر تین کروڑ 13 لاکھ 32 ہزار 159 ہوگئی ہے۔ اس دوران 35087 مریضوں کے صحتیاب ہونے سے اس وبا کو شکست دینے والوں کی مجموعی تعداد تین کروڑ پانچ لاکھ تین ہزار 166 ہوگئی ہے۔ ایکٹو کیسز 3464 بڑھ کر چار لاکھ آٹھ ہزار 977 ہوگئے ہیں۔ اسی دوران 546 مریضوں کی موت ہونے سے مرنے والوں کی تعداد بڑھ کر چار لاکھ 20 ہزار 016 ہوگئی ہے۔ ملک میں ایکٹو کیسز کی شرح 1.31 فیصد

بانڈی پورہ معرکہ آرائی؛ 3فوجی اہلکار زخمی، آپریشن جاری

سرینگر//شمالی ضلع بانڈی پورہ کے جنگلی علاقے میں ہفتے کی صبح سے جنگجوﺅں اور فورسز کے مابین جاری معرکہ آرائی کے دوران تین فوجی اہلکار زخمی ہوگئے ہیں۔ مذکورہ معرکہ آرائی میں پولیس کے مطابق پہلے ہی دو عدم شناخت جنگجو جاں بحق ہوگئے ہیں۔ نیوز ایجنسی جی این ایس کے مطابق جنگجوﺅں اور فورسز کے مابین جاری گولی باری کے نتیجے میں تین فوجی اہلکاروں کو گولیاں لگ گئیں جنہیں علاج کیلئے وہاں سے منتقل کیا گیا۔ یہ معرکہ آرائی آج صبح اس وقت شروع ہوگئی جب فورسز نے سمبلر علاقے میں شوق بابا جنگل کا محاصرہ کیا اور تلاشی آپریشن شروع کیا۔ پولیس نے کہا کہ فورسز کا جنگجو مخالف آپریشن جاری ہے۔اس آپریشن میں پولیس کے علاوہ فوج اور سی آر پی اف اہلکار حصہ لے رہے ہیں۔  

ضلع پونچھ کے مختلف علاقوں میں فورسز کی تلاشی مہم

 پونچھ //ضلع پونچھ میں سنیچر کوایس او جی اور فوج کی جانب سے مختلف علاقوں میں تلاشی مہم چلائی جا رہی ہے۔  ڈی وایی ایس پی اوپریشنز منیش شرما کے مطابق آج صبح سے پونچھ کے علاقہ کھنیتر ٹاپ اور کھنیتر میں مشکوک نقل و حرکت کی اطلاعات کے بعد فوج اور پونچھ ایس او جی کی طرف سے تلاشی مہم شروع کی گئی ہے جوآخری اطلاعات ملنے تک جاری تھی۔  

بانڈی پورہ معرکہ آرائی کے دوران2جنگجو جاں بحق :پولیس

سرینگر//شمالی ضلع بانڈی پورہ کے جنگلی علاقے میں ہفتے کی صبح جنگجوﺅں اور فورسز کے مابین معرکہ آرائی کے دوران دو جنگجو جاں بحق ہوگئے۔ پولیس نے ایک ٹویٹ کرتے ہوئے اس بات کی اطلاع دی کہ جاری فورسز آپریشن کے دوران دو عدم شناخت جنگجو جاں بحق ہوگئے ہیں۔ یہ معرکہ آرائی آج صبح اس وقت شروع ہوگئی جب فورسز نے سمبلر علاقے میں شوق بابا جنگل کا محاصرہ کیا اور تلاشی آپریشن شروع کیا۔ پولیس نے کہا کہ فورسز کا جنگجو مخالف آپریشن جاری ہے۔  

پونچھ میں ایل او سی کے نزدیک بارودی دھماکہ،فوجی اہلکار ہلاک، دوسرا زخمی

سرینگر//ضلع پونچھ میں لائن آف کنٹرول کے نزدیک ایک بارودی دھماکے میں ایک فوجی اہلکار ہلاک اور دوسرا زخمی ہوگیا۔ یہ واقعہ ضلع کے کرشنا گھاٹی سیکٹرمیں پیش آیا۔ اطلاعات کے مطابق دھماکہ ایل او سی پر قائم فوج کی ایک اگلی چوکی کے نزدیک ہوا جس کی زد میں آکر ایک فوجی اہلکار ہلاک اور دوسرا زخمی ہوگیا۔ ایل او سی پر چونکہ فوج نے زیر زمین باردی سرنگیں نصب کر رکھی ہیں اس لئے وہاں ایسے حادثے ہوتے رہتے ہیں۔  

شوپیان ضلع کی جواں سال لڑکی نے اہرہ بل آبشار میں کود کر جان دی

سرینگر//جنوبی ضلع کولگام میں ایک 24 سالہ لڑکی نے جمعہ کو معروف آبشاراہرہ بل میں کود کر اپنی زندگی کا خاتمہ کیا ۔ اطلاعات کے مطابق شوپیان ضلع کے سید پورہ گاو¿ں کی لڑکی (نام مخفی) نے اہرہ بل آبشار میں کود کر جان دیدی۔ امدادی کارکنوں نے فوری طور پر حرکت میں آکر اسے بچانے کی کوشش کی لیکن وہ کامیاب نہیں ہوئے۔ اطلاعات میں مزید بتایا گیا ہے کہ جوان سال لڑکی کی لاش بر آمد کرکے ضروری قانونی لوازمات کے بعد اہل خانہ کے حوالے کی گئی۔  پولیس نے واقعے کا نوٹس لیکر کیس درج کرلیا ہے۔ یاد رہے کہ7 جولائی کو کولگام کے ایک 24 سالہ نوجوان نے بھی اسی آبشار میں کود کر اپنی زندگی کا خاتمہ کیا تھا۔  

جموں کشمیر میں63نئے کوروناکیس، ایک مریض کی موت

سرینگر//جموں وکشمیر میں گذشتہ 24گھنٹوں کے دوران کورونا وائرس کے 63 نئے کیس سامنے آئے ۔اسی عرصہ کے دوران یہاں ایک کورونا مریض کی موت واقع ہوگئی ۔ حکام کے مطابق نئے ظاہر ہونے والوں کورونا کیسوں میں53کا تعلق وادی کشمیر جبکہ 33 کا تعلق جموں صوبہ سے ہے ۔اس طرح یوٹی میں کورونا متاثرین کی کل تعداد 320403 ہوگئی ہے۔ اعداد و شمار فراہم کرتے ہوئے حکام نے بتایا کہ سری نگر میں 5 ، بارہمولہ میں 1 ، بڈگام میں 2 ، پلوامہ میں 13 ، کپوارہمیں 1 ، بانڈی پورہ میں2 ، گاندربل میں 3 ، کولگام 2 ، شوپیان میں1 ، جموں ضلع میں 4 ، ادھم پور میں 2 ، راجوری میں 1 ، ڈوڈہ میں 8 ، سانبہ میں 1 ، کشتواڑ میں 4 ، پونچھ میں1 ،رام بن میں 2 اور ریاسی ضلع میں 10 کورونا کیس سامنے آئے۔  

جنوبی کشمیر کے ڈورو علاقے میں 18 سالہ نوجوان کی لاش بر آمد

سری نگر// جنوبی ضلع اننت ناگ کے ڈورو علاقے میں جمعہ کی دوپہر کو ایک 18 سالہ نوجوان کی لاش بر آمد کی گئی۔ سرکاری ذرائع نے بتایا کہ ضلع اننت ناگ کے ڈورو علاقے کے شاستر گام گاوں میں مقامی لوگوں نے ایک 18 سالہ نوجوان کی لاش دیکھی اور فوری طور اس کے متعلق پولیس کو مطلع کیا۔ انہوں نے کہا کہ پولیس اسٹیشن ڈورو کی ایک ٹیم جائے واردات پر پہنچ گئی اور لاش کو قانونی و طبی لوازمات کی ادائیگی کے لئے اپنی تحویل میں لیا ۔ اطلاعات میں لاش کی شناخت انعام الحق ولد جاوید احمد وانی ساکن نٹی پورہ ڈورو کے طور کی گئی ہے۔(مشمولات یو این آئی)  

شہر سرینگر کے مضافات میں کار اور سکوٹی کی ٹکر،3افراداز جان

سرینگر//شہر سرینگر کے مضافات میں جمعہ کے روز سڑک کے ایک دلدوز حادثے میں تین افراد جاں بحق ہوگئے۔ یہ حادثہ پارمپورہ کے پنزی نارہ علاقے میں پیش آیا جہاں ایک کار اور سکوٹی میں ٹکر ہوگئی۔ اطلاعات کے مطابق تین افراد ایک سکوٹی پر جارہے تھے اور مذکورہ سکوٹی ایک کار کے ساتھ ٹکراگئی جس کے نتیجے میں تینوں کی موت واقع ہوگئی۔ اطلاعات میں جاں بحق افراد کی شناخت سمیر احمد ڈار ولد ثنا اللہ دار، مشتاق احمد ملک ولد غلام محمد ملک اور شاہد فیاض ولد فیاض احمد ڈار ساکنان پنزی نارہ کے طور کی گئی ہے۔  

بارہمولہ- بانہال ریل سروس دو روز بعد بحال

سری نگر// شمالی کشمیر کے ضلع بارہمولہ کو جموں کے بانہال سے جوڑنے والی بارہمولہ- بانہال ریل سروس کو جمعہ کے روز د دن بعد بحال کر دیا گیا۔ یاد رہے کہ ریلوے حکام نے کورونا وبا کے پیش نظر 21 اور22 جولائی کو یہ سروس معطل کردی تھی۔ ریلوے ذرائع نے بتایا کہ دو دنوں تک معطل رہنے کے بعد آج بڈگام – بارہمولہ اور بڈگام – بانہال ٹریکس پر ریل سروس معمول کے مطابق بحال ہوئی۔

سری نگر کے کنہ کدل علاقے میں شہری غرقآب

سری نگر// سری نگر کے کنہ کدل علاقے میں جمعہ کو ایک شہری پھسل کر ایک نہر میں غرقآب ہو گیا۔ مقامی ذرائع نے بتایا کہ کنہ کدل میں سندر کول نامی ایک نہر کے کنارے پر ایک شہری، جس کی شناخت ابھی نہیں ہوئی ہے، اپنے جوتے صاف کر رہا تھا کہ وہ پھسل کر غرقآب ہوگیا۔ انہوں نے بتایا کہ وہاں موجود لوگوں نے پانی میں کود کر اس کو بچانے کی کوشش کی لیکن تاحال کامیاب نہیں ہوسکے۔  

ملک میں 500 سے کم کورونا اموات، 35342 نئے کیس

نئی دہلی // ملک میں گذشتہ 24 گھنٹوں کے دوران کورونا وائرس کے 35 ہزار سے زائد نئے کیس سامنے آئے ہیں اور اس وبا کی وجہ سے 500 سے کم افراد کی موت ہو ئی ہے۔ کورونا کی وجہ سے ہونے والی اموات کی یومیہ تعداد جمعرات کو 507 درج کی گئی جبکہ آج یہ تعداد 483 رہی۔  دریں اثنا جمعرات کو 54 لاکھ 76 ہزار 423 افراد کو کورونا کے ٹیکے لگائے گئے۔ ملک میں اب تک 42 کروڑ 34 لاکھ 17 ہزار 030 افراد کو کوروناکے ٹیکے لگائے جاچکے ہیں۔ مرکزی وزارت صحت کی جانب سے جمعہ کی صبح جاری اعدادوشمار کے مطابق گذشتہ 24 گھنٹوں میں کورونا کے 35342 نئے کیس سامنے آنے کے ساتھ ہی متاثرہ افراد کی تعداد بڑھ کر تین کروڑ 12 لاکھ 93 ہزار 062 ہوگئی ہے۔ اس دوران 38 ہزار 740 مریضوں کے صحتیاب ہونے سے اس وبا کو شکست دینے والے افراد کی کل تعداد تین کروڑ چار لاکھ 68 ہزار 079 ہوگئی ہے۔ ایکٹو کیسز3881 کم ہوکر چار لاکھ پانچ ہزار 513 ر

جموں میں بارودی مواد سے لیس ڈرون برآمد

جموں// جموں و کشمیر پولیس نے جمعرات اور جمعہ کی درمیانی شب کے دوران جموں کے مضافاتی علاقہ کاناچک میں بین الاقوامی سرحد کے نزدیک ایک ڈرون پایا جس کے ساتھ بارودی مواد( آئی ای ڈی )نصب تھی۔ انٹیلی جنس ذرائع نے بتایا کہ پولیس نے گزشتہ رات قریب ایک بجے کاناچک علاقے میں بین الاقوامی سرحد کے نزدیک آئی ای ڈی سے لیس ایک ڈرون زمین پر گرا پڑا دیکھا۔ ذرائع نے بتایا کہ اطلاع ملنے پر پولیس تھانہ کاناچک کی ایک ٹیم گراہ پٹن نامی گاﺅں میں پہنچی جہاں اس نے ایک ڈرون اور ایک پیکٹ دیکھا جس میں آئی ای ڈی رکھی گئی تھی ۔  

جنوبی ضلع اننت ناگ میں2مقامی ٹریکر پھسل کر گرنے سے جاں بحق، ایک زخمی

سری نگر// جنوبی ضلع اننت ناگ کے ویری ناگ ہالن علاقے میں گذشتہ رات دو مقامی ٹریکر (پہاڑی سیر کرنے والے) پھسل کر گرنے کے نتیجے میںجاں بحق اور ایک شدید زخمی ہوگیا۔ جمعہ کو اطلاعات میں بتایا گیا کہ گذشتہ رات ہالن میں پہاڑی سیر کیلئے نکلے ٹریکروں کے ایک گروپ کے تین افراد پھسل کر ایک پہاڑی دراڑ میں گر گئے ۔اطلاعات کے مطابق ان میں سے دو افراد جاں بحق اور ایک شدید زخمی ہوگیا۔ جاں بحق ہونے والوں کی شناخت 18سالہ عاقب وانی ولد طارق احمد وانی ساکن ڈولی گام بانہال اور26سالہ محمد عمران خان ولد عبدالسلام خان ساکن ویری ناگ کے طور ہوئی ہے۔ تیسرا ٹریکر18سالہ مزمل احمد شیخ ولد نذیر احمد شیخ ساکن ڈولی گام بانہال تھا جو شدید زخمی ہوگیا ہے اوراس کا ایک اسپتال میں علاج جاری ہے۔  

شمالی ضلع کپوارہ میں یکے بعد دیگرے حادثات ،خاتون سمیت دو افراد ڈوب کراز جان

کپوارہ //شمالی ضلع کپوارہ کے چوکی بل کرالہ پورہ علاقہ میں جمعرات کویکے بعد دیگرے دو الگ الگ حادثات کے دوران ایک معمر خاتون سمیت دو افراد نالہ کہمیل میں ایک عارضی پل کو پار کرنے کے دوران گر کر غرقآب ہوگئے۔ عینی شاہدین کا کہنا ہے کہ صوبی زوجہ محمد سعید ساکن راشن پورہ کرالہ پورہ کسی کام سے تمنہ جارہی تھی۔ اس دوران وہ تمنہ اور چوکی بل کے درمیان نالہ کہمیل پر عارضی پل پار کر نے لگی جس کے دوران اس کا پیر پھسل گیا اور وہ نالہ میں گر کر غرقآب ہوگئی۔بتایا جاتا ہے کہ معمر خاتون کے غرقآب ہونے کے چند منٹ بعدکھنہ بل چوکی بل کاجواں ال منظور احمد ریشی نالہ کہمیل پر بنایا گیا عارضی پل پار کرنے لگا کہ وہ اپنا توازن کھو کر نالے میں گرگیا۔ مقامی لوگوں نے فوری طور بچاو¿ کاروائی شروع کی اور آدھ کلو میٹر دور صوبی اور منظور کو بر آمد کرکے سب ضلع اسپتال کرالہ پورہ میں پہنچایا جہاں ڈاکٹروں نے ا

کشمیرمیں موسلا دھار بارشوں کے بعد موسم میں بتدریج بہتری

سری نگر// وادی کشمیر میں محکمہ موسمیات کی پیش گوئی کے عین مطابق موسلا دھار بارشوں کے بعد موسم میں بتدریج بہتری واقع ہو رہی ہے۔ متعلقہ محکمے کے مطابق وادی کشمیر میں اگلے چوبیس گھنٹوں کے دوران کہیں کہیں معمولی درجے کی بارش ہوسکتی ہے تاہم بعد میں 27 جولائی تک موسم مجموعی طور پر خشک رہنے کا امکان ہے۔ انہوں نے بتایا کہ گرمائی دارلحکومت سری نگر میں گذشتہ چوبیس گھنٹوں کے دوران 2.9ملی میٹر بارش ریکارڈ ہوئی ہے جبکہ کم سے کم درجہ حرارت 16.8 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ ہوا ہے۔  

کنگن میں شاہ محلہ کلن عید کے روز بھی پانی سے محروم، شاہراہ پر احتجاجی مظاہرہ

کنگن// شاہ محلہ کلن گنڈ میں پینے کے پانی کی عدم دستیابی کیخلاف جمعرات کو مردو زن نے سرینگر ۔کرگل شاہراہ پر محکمہ جل شکتی کے خلاف احتجاجی دھرنا دیکر گاڑیوں کی آمدورفت روک دی جس کے نتیجے میں شاہراہ کے دونوں اطراف سینکڑوں گاڑیاں درماندہ ہوکر رہ گئیں۔  احتجاجی لوگوں کا کہنا تھا کہ عیدالاضحی کے روز بھی مقامی بستی میں پینے کے پانی کی عدم دستیابی کے باعث انہیں مشکلات کا سامنا کرنا پڑا۔ انہوں نے بتایا کہ محکمہ کے سپروایزر کو اگرچہ اس بارے میں کئی بار آگاہ کیا گیا لیکن وہ مبینہ طور ٹس سے مس نہیں ہورہا ہے۔  انہوں نے مطالبہ کیا کہ وہاں تعینات سپروایزر کا فوری طور تبادلہ کیا جائے ۔ جب کشمیر عظمیٰ نے محکمہ جل شکتی کے اسسٹنٹ انجینئر کنگن فاروق احمد ڈار سے رابطہ قائم کرکے کلن میں پینے کے پانی کی عدم دستیابی کے بارے میں پوچھا تو انہوں نے بتایا کہ شاہ محلہ میں آج ہی پائپیں نصب کرک

جموں کشمیر میں مقامی خواتین کے غیر مقامی شوہروں کو ڈومیسائل فراہم کرنے کا اعلان

سرینگر// جموں و کشمیر انتظامیہ نے جموں و کشمیر کی مقامی خواتین کے غیر مقامی شوہروں کو ڈومیسائل سرٹیفکیٹ جاری کرنے کا اعلان کیا ہے۔ اس سے قبل کشمیر کی خواتین، جن کی شادی خطہ سے باہر ہوئی تھی، کے شوہر ڈومیسائل سرٹیفکیٹ کے لئے نااہل تھے۔ اس سلسلے میں سرکاری طور پر باضابطہ ایک آرڈر جاری کیا گیا ہے جس وک کافی اہمیت کا حامل تصور کیا جاتا ہے۔ اس حکم کے تحت جموں و کشمیر سول سروسز (ڈی سنٹرالائزیشن اور ریکروٹمنٹ) ایکٹ کے تحت جموں و کشمیر میں ہر سطح پر ملازمتوں کے لئے ڈومیسائل شرائط کے اطلاق میں ترمیم کی گئی ہے۔دستاویزات جمع کروانے کے بعد سرٹیفکیٹ حاصل کی جا سکتی ہے۔ ڈومیسائل دینے کا اختیار تحصیلدار کو دیا گیا ہے۔ سرٹیفکیٹ حاصل کرنے کے لئے اہلیہ کی ڈومیسائل سرٹیفکیٹ اور میریج سرٹیفکیٹ کی ضرورت ہو گی۔قواعد کے مطابق جموں و کشمیر میں کم از کم 15 سال تک مقیم فرد کو مرکزی خطے کا رہائشی سمجھا ج

تازہ ترین