تازہ ترین

مزید خبریں

تاریخ    26 جنوری 2022 (00 : 01 AM)   


نیوز ڈیسک

محکمہ اعلیٰ تعلیم اور آئی آئی ٹی سٹارٹ اَپ مقابلہ شروع کرے گا:روہت کنسل

آئی آئی ٹی جموں ڈگری کالجوں کو ہَب اور سپوک ماڈل کا تعاون فراہم کرے گا

 جموں//آئی آئی ٹی جموں کے ذریعے منعقدہ پِچ ڈیک مقابلے میں 14کاروبار ی منصوبوں کو شارٹ لسٹ کیا گیا ہے۔منصوبوںکی حتمی فہرست حاصل کرنے کے لئے ان کا جائزہ لیا جائے گا۔ محکمہ اعلیٰ تعلیم اور آئی آئی ٹی جموں کی طرف سے مشترکہ طور پر جموں وکشمیر میں کمپٹیشن منعقد کیا جائے گا۔اِس بات کا اِنکشاف آئی آئی ٹی میں منعقدہ ایک میٹنگ میں کیا گیا تاکہ بہترین کاروباری منصوبوں کو شارٹ لسٹ کیا جاسکے جو آئی آئی ٹی جموں کے زیر اہتمام پِچ ڈیک مقابلے کے پہلے رائونڈ میں موصول ہوئے تھے۔ پرنسپل سیکرٹری محکمہ اعلیٰ تعلیم روہت کنسل نے مقابلے کے اِنعقاد میں اِدارے کی کوششوں کی ستائش کرتے ہوئے یقین دِلایا کہ محکمہ اعلیٰ تعلیم اِس تقریب کے وسیع تر کے لئے جموںوکشمیر میں تعاون اور سہولیت فراہم کرے گا جو جلد ہی آئی آئی ٹی کے ذریعے منعقد کیا جائے گا۔ ڈائریکٹر آئی آئی ٹی ڈاکٹر منوج سنگھ گوڑ نے کہاکہ آئی آئی ٹی اُبھرتے ہوئے صنعت کاروں کے ساتھ ساتھ جموںوکشمیر کے مختلف ڈگری کالجوں کو ایک ہَب اور سپوک ماڈ ل کا تعاون فراہم کرے گا۔اِس سے قبل آئی آئی ٹی کے فیکلٹی اور طلاب نے اِن ہائوس لرننگ مینجمنٹ سسٹم( ایل ایم ایس) پر ایک پرزنٹیشن دی۔ طلباء کی طرف سے آغاز کے طور پر تیار کیا گیا ماڈل منفرد اور مطلوبہ خصوصیات رکھتا ہے ۔ طلباء کی رائے ، اَپنی مرضی کے مطابق اسائنمنٹس جمع کرنے کی سہولیات ، حاضری کی جانچ ، تشخیص ، اِنتظامی نگرانی اور خو دکا ر درجہ بندی اِس میں دستیاب ہے۔پیش کنندگان نے یہ بھی بتایا کہ پلیٹ فارم میں طلباء اور اساتذہ کے لئے مختلف اِنٹرفیس ہیں جو ہر ایک کی ضروریات کے مطابق بنائے گئے ہیں۔ یہ انکشاف ہوا کہ کوئز سیشنوں اور اس کی خود کار مارکنگ بھی اِس سسٹم کو استعمال کرتے ہوئے مکمل کی جاسکتی ہے ۔ اِس کے علاوہ محفوظ ، قابل بھروسہ اور مؤثر ٹول ہونے کی خصوصیات کے ساتھ طلباء اور اساتذہ کی طرف سے بھی تعریف کی گئی ہے ۔ یہ بھی کہا گیا کہ یہ پلیٹ فارم بہتر اِنتظام اور نگرانی کے مقصد کے لئے آف لائن کلاسوں کے آغاز کے بعد بھی کار آمد ثابت ہوسکتا ہے۔پرنسپل سیکرٹری نے ڈگری کالجوں پر زور دیا کہ وہ اَپنے کالجوں میں تیزی سے مناسب نظام متعارف کریں ، زیادہ تر موجودہ کووِڈ صورتحال میں جب کہ زیادہ تر کلاسز آن لائن منعقد ہو رہی ہیں۔واضح رہے کہ فی الحال صرف چند کالجز لرننگ مینجمنٹ سسٹم( ایل ایم ایس ) کو ایک مؤثر ٹول کے طور پر استعمال کر رہے ہیں ۔جبکہ اِسلامیہ کالج سری نگر جو کہ ایک خود مختار ادارہ ہے ، ایک مؤثر خود کار نظام رکھتا ہے ،بہت سے دوسرے کالج بہتر نگرانی ، جواب دہی اور کارکردگی کے معیار کو بہتر بنانے کے لئے اِسی طرح کے ایل ایم ایس اور اِی آر پی حل تیار کرنے کے لئے کام کر رہے ہیں۔میٹنگ میں ڈائریکٹر آئی آئی ٹی ڈاکٹر منوج سنگھ گوڑ ، رجسٹرار آئی آئی ٹی جموں سنجے دہیا ، ڈائریکٹر کالج پروفیسر یاسمین عشائی ،آئی آئی ٹی کے فیکلٹی اور طلباء کے علاوہ مختلف ڈگری کالجوں کے پرنسپلوں نے شرکت کی۔
 
 
 

مشیر فاروق خان نے آروشی کوتوال کو مبارکباد دی 

جموں //لفٹینٹ گورنر کے مشیر فاروق خان نے جموں و کشمیر کی بیٹی آروشی کوتوال کو مبارکباد پیش کی جسے وزیر اعظم نریندر مودی نے کھیل ( شطرنج) کے میدان میں اس کی غیر معمولی کامیابیوں کیلئے 18 سال سے کم عمر کے شہریوں کیلئے سب سے بڑے اعزاز پردھان منتری راشٹریہ بال پُرسکار سے نوازا ہے ۔ یہاں یہ بتانا ضروری ہے کہ وزیر اعظم نریندر مودی نے ویڈیو کانفرنسنگ کے ذریعے پردھان منتری راشٹریہ بال پُرسکار ( پی ایم آر بی پی ) سے نوازا گیا ہے بلاک چین ٹیکنالوجی کا استعمال کرتے ہوئے ایوارڈ یافتگان کو ڈیجٹل سرٹیفکیٹ دئیے گئے ۔ پی ایم آر بی پی کے ہر ایوارڈ یافتہ کو ایک میڈل ، ایک لاکھ روپے کا نقد انعام اور سرٹیفکیٹ دیا جاتا ہے ۔ جموں و کشمیر کے یونین ٹیر ٹری کے ضلع ڈوڈہ میں بھدرواہ کے چنتا علاقے سے تعلق رکھنے والی نوجوان چیمپین کی کامیابیوں کی تعریف کرتے ہوئے مشیر نے کہا کہ آروشی کوتوال مرکز کے زیر انتظام علاقہ جموں و کشمیر کی واحد کھلاڑی ہے جس کے پاس شطرنج کے تینوں فارمیٹس ( کلاسیکل ، ریپڈ اور بلٹز) میں تمغے ہیں اور صرف جے کے یو ٹی کی ٹائٹل والی کھلاڑی ہے جس کا ڈبلیو سی ایم ٹائٹل ہے ، گرینڈ ماسٹر بننے کی خواہش رکھتی ہے ۔ وہ جموں و کشمیر کی سب سے کم عمر کھلاڑی ہیں جنہوں نے سال 2011-12 کا شیر کشمیر اسپورٹس ایوارڈ حاصل کیا اسے یہ ایوارڈ 8 سال اور 10 ماہ کی عمر میں ملا ۔وہ2016 کی ریاستی ایوارڈ یافتہ بھی ہیں ۔
 
 
 
 

 الیکشن محکمہ نے قومی یوم رائے دہندگان منایا

 
 

چیف سیکریٹری نے عہدیداروں سے حلف لیا

جموں//جموں و کشمیر کے الیکشن ڈپارٹمنٹ نے 12 واں قومی ووٹرز ڈے منایا جس کا موضوع تھا ’’انتخابات کوجامع، قابل رسائی اور شرکت پر مبنی بنانا‘‘۔اس سلسلے میں محکمہ نے نرواچن بھون جموں میں ایک عظیم الشان یوٹی سطح کی تقریب کا انعقاد کیا جس میں چیف سکریٹری ڈاکٹر ارون کمار مہتا نے کووڈ-19 وبائی امراض کے پیش نظر ورچوئل موڈ کے ذریعے تمام انتظامی سیکرٹریوں، ڈویژنل کمشنروں، ڈسٹرکٹ الیکشن افسران، الیکٹورل رجسٹریشن افسران، اسسٹنٹ الیکٹورل رجسٹریشن افسران اورجموں و کشمیر کے دیگر افسران اور اہلکاروں کے علاوہ افسران سے NVD کا عہدلیا۔تقریب کے دوران چیف الیکشن کمشنر آف انڈیا سشیل چندرا کا ایک پیغام بھی ٹیلی کاسٹ کیا گیا۔شرکاء سے خطاب کرتے ہوئے چیف الیکٹورل آفیسرہردیش کمار نے کہا کہ وقت کی ضرورت ہے کہ ووٹروں کو انتخابی عمل میں اخلاقی اور معیاری شرکت کے بارے میں آگاہی فراہم کی جائے کیونکہ اس سال کے NVD کا موضوع ہے، 'انتخابات کو شامل، قابل رسائی اور شرکت پر مبنی بنانا، انتخابات کے دوران ووٹروں کی فعال شرکت کو آسان بنانے اور مکمل عمل کو پریشانی سے پاک بنانے اور ووٹروں کی تمام اقسام کے لیے ایک یادگار تجربہ بنانے کے لیے ECI کے عزم پر توجہ مرکوز کرتا ہے۔انہوں نے مزید کہا کہ سال 2022 کے دوران ای سی آئی کی بنیادی توجہ تمام قسم کے ووٹرز کی حوصلہ افزائی کرنا ہے جن میں معذور افراد، نوجوانوں، خواتین ووٹرز، اور بزرگ شہری شامل ہیں اور اس بات کو یقینی بنانا ہے کہ سبھی رجسٹرڈ ہیں تاکہ وہ مستقبل میں اپنے حق رائے دہی کا استعمال کر سکیں۔ الیکشن کمیشن آف انڈیا کی طرف سے ووٹر پورٹل (www.nvsp.in)، ووٹر ہیلپ لائن موبائل ایپ جیسی آن لائن سہولیات کی اہمیت کو اجاگر کرتے ہوئے انہوں نے عوام پر زور دیا کہ وہ کسی بھی دورے سے گریز کرتے ہوئے گھر پر آسانی سے رجسٹریشن کروا کر ان ڈیجیٹل پلیٹ فارم کا مکمل استعمال کریں ۔
 
 
 
 

صوبہ بھر کے تعلیمی اداروں میں قومی ووٹر ڈے منایا گیا 

طلباء، عملہ کے ارکان نے جمہوری روایات کو برقرار رکھنے کا عہدکیا

جموں// قومی یوم رائے دہندگان جموں صوبہ بھر کے تعلیمی اداروں میں حلف برداری کی تقریبات اور دیگر سرگرمیوں کے ذریعے منایا گیا۔1950 میں الیکشن کمیشن آف انڈیا کے یوم تاسیس کے موقع پر 25 جنوری کوقومی یوم رائے دہندگان کے طور پر منایا جاتا ہے۔اس کا مقصد ووٹرز کے اندراج کو بڑھانا ہے تاکہ بالغ رائے دہی کو عالمی سطح پر ایک حقیقت بنایا جا سکے۔
زنانہ کالج پریڈ
 گورنمنٹ زنانہ کالج پریڈ نے قومی یوم رائے دہندگان منایا۔ پرنسپل ڈاکٹر ایس پی سرسوات نے تدریسی و غیر تدریسی عملہ اور کالج کے طلباء نے جوش و خروش کے ساتھ اس دن کی تقریب میں شرکت کی۔
ڈگری کالج سندربنی
 گورنمنٹ ڈگری کالج سندربنی نے پرنسپل پروفیسر (ڈاکٹر) وندنا گپتا کی نگرانی میں سرگرمیوں کا ایک سلسلہ منعقد کیا۔ کالج کے این ایس ایس یونٹ نے ایک حلف کی تقریب کا اہتمام کیا جس میں عملے کے ارکان اور طلباء نے ووٹر ڈے کا عہد لیا۔ یہ عہد پروفیسر نے پڑھ کر سنایا۔ شیراز کوثر فیکلٹی ممبران نے بھی اس پر روشنی ڈالی۔    
ڈگری کالج مڑھ
 گورنمنٹ ڈگری کالج مڑ ھ میں قومی یوم رائے دہندگان آن لائن لیکچر کا اہتمام کرکے منایا گیا۔ پروفیسر ایکتا گپتا نے تقریب کی نگرانی کی۔ اپنے خطاب میں، انہوں نے سیاسی نظام کو زیادہ سے زیادہ جامع بنانے کے لیے شراکتی جمہوریت پر توجہ دی۔نیشنل ووٹرز ڈے کی اہمیت، تاریخ اور اہداف پر پروفیسر سچن کے بھگت نے ایک تفصیلی لیکچر دیا۔ انہوں نے ہندوستان کی تاریخ اور نمائندہ سیاست کی ترقی پر توجہ مرکوز کی جو 19 ویں سے 21 ویں صدی تک تیار ہوئی۔
 زنانہ کالج گاندھی نگر
 شعبہ سیاسیات،گورنمنٹ پی جی کالج فار ویمن گاندھی نگر نے IQAC کے تعاون سے الیکشن کمیشن آف انڈیا کے قیام کی یاد میں قومی ووٹرز ڈے منایا۔پروگرام کوآرڈینیٹر ڈاکٹر پوجا چارک نے ووٹرز کا عہد پڑھا، جس میں تمام سٹاف ممبران اور طلباء نے ان کے ساتھ شمولیت کی۔
ڈگری کالج جندرہ
 گورنمنٹ ڈگری کالج جندرہ میںقومی یوم رائے دہندگان جوش و خروش سے منایا گیا۔ کالج کی پرنسپل پروفیسر ڈاکٹر راج شری دھر کی رہنمائی میں شعبہ سیاسیات کی جانب سے ایک آن لائن پروگرام کا انعقاد کیا گیا۔ ورچوئل موڈ کے ذریعے ایک عہد کی تقریب کا انعقاد کیا گیا جہاں تمام اسٹاف ممبران اور طلباء قومی ووٹرز ڈے کا عہد لینے کے لیے شامل ہوئے
 
 
 

قانون خدمات اِداروں نے قومی یوم رائے دہندگان منایا

جموں//جموں وکشمیر لیگل سروسز اَتھارٹی اور لداخ لیگل سروسز اَتھارٹی نے جموںوکشمیر اور لداخ ہائی کورٹ کے چیف جسٹس ،جسٹس پنکج متھل کی سرپرستی ، ایگزیکٹیو چیئرمین جے اینڈ کے لیگل سروسز اَٹھارٹی جسٹس علی محمد ماگرے اور ایگزیکٹیو چیئرمین لداخ لیگل سروسز اتھارٹی جسٹس دھیرج سنگھ ٹھاکر کی رہنمائی میں 12ویں قومی یوم رائے دہندگان کی یاد میں ضلع او رتحصیل کی سطح پر مختلف پروگراموں کا اہتمام کیا۔جشن منانے کا بنیادی مقصد بالخصوص نئے رائے دہندگان کے اِندراج کی حوصلہ اَفزائی ، سہولیت فراہم کرنا ہے ۔پروگراموں کا اہتما م اِس برس کے قومی یوم رائے دہندگان کا موضوع ’’ اِنتخابات کو شامل ، قابل رَسائی اور شرکت میں مبنی بنانا‘‘کے مطابق کیا گیا ہے ۔شرکأ کو ووٹنگ کے ذریعے اِنتخابی عمل میں حصہ لینے اور 18برس کی عمر کے نوجوانوں کی شناخت اور اِندراج کرنے کی ضرورت کے بارے میں بیداری پیدا کی گئی۔ڈی ایل ایس اے سری نگر اور اننت ناگ نے اَپنے دائرہ اِختیار میں اِس موضوع پر ویب ناروں کا اہتمام کیا ۔ نورمحمد میر سیکرٹری ڈی ایل ایس اے سری نگر کے ساتھ فہد الملک ایڈوکیٹ اور امت الباسط دیوا ایڈووکیٹ سری نگرمیں مقرر ین جبکہ سیّد مجید الرحمان ایڈ وکیٹ اننت ناگ میں ریسورس پرسن تھے۔ڈی ایل ایس اے کپواڑہ نے چیف ایجوکیشن آفیسر ( سی اِی او ( کپواڑہ کے کلچر ایجوکیشن وِنگ کے تعاون سے ایک ویب نار کا بھی اہتمام کیا۔ڈی ایل ایس اے بھدرواہ نے محکمہ سماجی بہبود کے اِشتراک سے ایک پروگرام کا اِنعقاد کیا ۔ڈی ایل ایس ایز پلوامہ ، شوپیاں، راجوری اور کٹھوعہ نے بھی بیداری پروگرام منعقد کئے جبکہ اِسی طرح کے پروگرام دیگر ڈی ایل ایس ایز نے بھی اَپنے اَپنے دائرہ اِختیار میں منعقد کئے ہیں۔ لداخ یوٹی میں لیہہ اور کرگل کے ڈی ایل ایس اے نے بھی بیداری پروگرام منعقد کر کے قومی یوم رائے دہندگان منایا۔
 
 
 

۔7 روز سے چیئرپرسن کا احتجاج جاری  | آج یوم جمہوریہ کی تقریب میں پرچم کشائی کریں گی 

عاصف بٹ 
کشتواڑ//گزشتہ سات روز سے ڈنگڈورو میں پروجیکٹ سائٹ پر احتجاج پر بیٹھی ضلع ترقیاتی کونسل چیئرپرسن کا احتجاج جاری ہے جبکہ آج وہ منی سکریٹریٹ میں یوم جمہوریہ کی تقریب میں حصہ لے گی اور پرچم کشائی کرے گی۔ تفصیلات کے مطابق آج علاقہ کے مقامی لوگ و چند سرپنچ احتجاج کی جگہ پر موجود رہیں گے جبکہ ضلع ترقیاتی کونسل چیئرپرسن پوجا ٹھاکر تقریب میں پرچم کشائی و دیگر پروگرام میں حصہ لینے کے بعد دوبارہ احتجاج میں شامل ہونگیں۔انھوں نے بتایا کہ قومی پرچم لہرانے کیلئے سبھی چیئرپرسنز کو اپنے اضلاع میں کہا گیا ہے جبکہ وہ بھی حصہ لیںگی جسکے بعد وہ دوبارہ احتجاج میں شامل ہوگی جب تک نہ انکے سبھی مطالبات کو انتظامیہ و کمپنی تسلیم نہیں کرے گی۔
 
 
 

خوشگوار موسم کی پیشگوئی کے باوجود بانہال، رام بن میں بارشیں 

محمد تسکین
بانہال//محکمہ موسمیات کی پیش گوئی کے مطابق منگل کے روز موسم صاف ہوگا لیکن صوبہ جموں کے بانہال سمیت وادی چناب کے علاقوں میں بیشتر وقت مطلع ابرآلود رہا اور بیچ بھی دھوپ بھی نکل آئی ۔منگل کی صبح سے ہی بانہال میں موسم ابر آلود تھا اور نچلے علاقوں میں بارشوں اور پہاڑوں پر ہلکی ہلکی برفباری کا سلسلہ آج شام تک جاری تھا تاہم دن کے اوقات میں کچھ وقت کیلئے دھوپ بھی نکل آئی ۔ منگل کی شام تک رام بن اور بانہال کے علاقوں میں ہلکی ہلکی بارشیں ہورہی تھیں اور سردی کی شدت میں منگل کی صبح سے ہی اضافہ ہوا ہے ۔
 
 

یوم جمہوریہ سے قبل کشتواڑ سے دھماکہ خیز مواد برآمد 

عاصف بٹ
کشتواڑ// سیکورٹی فورسز کو یوم جمہوریہ سے ا یک روز قبل ضلع کشتواڑ میں ایک بڑی کامیابی اس وقت ملی جب فوج کو بھاری مقدار میں دھماکہ خیزمواد ضلع ہیڈکوارٹر سے بارہ کلومیٹر دور علاقہ سے برآمد ہوا۔ فوج نے بتایا کہ فوج و پولیس کی مشترکہ ٹیم نے 1.3 کلوگرام تجارت کے طور استعمال کیا جانے والا دھماکہ خیز مواد نگرنالہ ڈل کے قریب سے برآمد کیا جس میں 11 چھڑی دھماکہ خیزمواد کی جنکا وزن 125گرامفی چھڑی ،ایک ڈیٹونیٹر و ڈیٹونیٹر کی تار برآمد کی ہے۔ سیکورٹی فورسز نے اسے بڑی کامیابی بتایا ہے۔ ضلع بھر میں یوم جمہوریہ کی تقریبات کیلئے حفاظت کے سخت انتظامات کئے گئے ہیں اور جبکہ جگہ جگہ سیکورٹی فورسز کو تعینات کیا گیا ہے جبکہ سی سی ٹی کے ذریعے بھی ہر آنے وجانے والے مشکوک شخص پر نظر رکھی جارہی ہے تاکہ کوئی بھی ناخوشگوار واقعہ رونما نہ ہو۔
 
 
 

۔50 لیٹر لہن تباہ ، 5 لیٹر دیسی شراب ضبط، 1شخص گرفتار 

عااصف بٹ
 کشتواڑ// کشتواڑ پولیس نے 50 لیٹر لہن کو ضائع کیا جبکہ 5 لیٹر دیسی شراب ضبط کی اور 1 شخص کوپڈیارنا علاقہ میں گرفتار کیا۔پولیس پوسٹ پڈیارنا کی پولیس پارٹی نے پڈیارنا کے علاقے میں دیسی غیر قانونی شراب کی فروخت اور پیداوار کی ایک مخصوص اطلاع ملنے پر کاروائی عمل میں لاتے ہوئے مشتبہ مقام پر چھاپے مارے اور پڈیارنا علاقے میں 1 شخص کو گرفتار کیا اور 5 لیٹر دیسی غیر قانونی شراب اور 50 لیٹر لہن کو موقع پر ہی تباہ کر دیا۔ گرفتار شخص کی شناخت پرتھوی ناتھ ولد گیان چند کے طور پر کی گئی ہے ۔ پولیس نے اس کے مطابق ایک ایف آئی آر زیر نمبر 11/2022  48 اے ایکسائز ایکٹ پولیس تھانہ کشتواڑ میں درج کیا اور مزید تفتیش شروع کردی ہے۔
 
 
 
 

’ حمایت‘ کے تحت60ہزار نوجوانوں کی تربیت اور تقرری یقینی بنائی جائے: چیف سیکریٹری

 نوجوانوں کو مہمان نوازی،اِنڈسٹریز،مکانات و شہری ترقی ، لیبارٹری ٹیکنالوجی، سیاحتی شعبوں میںتربیت دینے کی ہدایت

جموں//چیف سیکرٹری ڈاکٹر ارون کمار مہتا نے محکمہ دیہی ترقی کو ہدایت دی کہ وہ اگلے مالی برس کے دوران ’’ حمایت ‘‘ کے تحت 60ہزار بے روزگار نوجوانوں کی تربیت اور تقرری کو یقینی بنائیں۔اُنہوں نے محکمہ دیہی ترقی سے کہاکہ وہ ہر پنچایت میں 20اعلیٰ تعلیم یافتہ نوجوانوں کی نشاندہی کرے اور اِس کے لئے ضلع ترقیاتی کمشنروں اور پی آر آئیز کی مدد لی جاسکتی ہے۔اُنہوں نے کہا کہ حکومت کی طرف سے شروع کئے گئے ’حمایت‘ اور ’سیلف ایمپلائمنٹ ‘کے دیگر اقدامات کے تحت 60ہزار نوجوانوں کی تربیت اور اس کے نتیجے میں ملازمت کی تقرری جموں و کشمیر میں بے روزگاری کو 5 فیصد سے نیچے لانے کے حکومت کے مقصد کو آگے بڑھایا جائے گا۔ڈاکٹر ارون کمار مہتا نے میٹنگ میں ’’ حمایت‘‘ سکیم کا جائزہ لیا جس میں اِنتظامی سیکرٹری دیہی ترقی محکمہ ،سی او او اور حمایت نے شرکت کی۔ چیف سیکرٹری نے کہا کہ یہ سکیم 31؍ مارچ 2023 ء کو بند ہوجائے گی۔اِس لئے محکمہ کو تین سے 9ماہ پرقلیل مدتی ہنروں پر مبنی کورسوںکا ہدف پورا کیا جانا چاہیئے۔اِس سے قبل کمشنر سیکرٹری محکمہ دیہی ترقی مندیپ کور نے اَپنی پرزنٹیشن میں جانکاری دی کہ تقریباً 19,000نوجوانوں کو تربیت دی گئی ہے جبکہ اِس سکیم کے آغاز سے اَب تک تقریباً 4,000 نوجوانوں کو روزگار ملا ہے۔اُنہوں نے کہا کہ زیادہ تر تربیت یافتہ اَفراد نے صحت دیکھ ریکھ ، آئی ٹی ۔ ٹی اِی ایس ، رٹیل ، ٹیلی کام ، سیاحت اور مہمان نوازی وغیرہ شعبوں میں تربیت حاصل کی ہے جبکہ اِس بات پر زور دیا کہ کار پینٹری ،معماری ،پلمبنگ وغیرہ  ڈومینز میں تربیت کا بندوبست کرنے کی بھی ضرورت ہے ، کیوں کہ جموںوکشمیر یوٹی میں تجارتوں میں تکنیکی ماہرین کی عمومی کمی ہے۔مزید بتایاگیا کہ اگلے مالی برس کے دوران 60 ہزار نوجوانوں کو تربیت دینے اور رکھنے کے منصوبے کو موجودہ پی آئی اے کی مشاورت سے فروری 2023ء کے آخیر تک حتمی شکل دی جائے گی۔اُنہوں نے کہا کہ محکمہ بی آر  او کے ساتھ ان کی ہنر مند ، نیم ہنر مند اَفرادی قوت کی ضرورت کا تعین کرے گا۔چیف سیکرٹری نے محکمہ کو ہدایت دی کہ اِس بات کو یقینی بنائے کہ ’’ حمایت ‘‘ کے تحت مہمان نوازی ، اِنڈسٹریز ، مکانات و شہری ترقی ، سیاحت ، میڈیکل لیبارٹری ، جل شکتی محکمہ میں پانی کی جانچ لیبارٹری شعبوں میں تربیت کا اہتمام کیا جائے ۔ صنعتوں میں سرمایہ کاری کی وجہ سے اِن شعبوں میں بنیادی ڈھانچے کی ترقی اور جموں وکشمیر میں سیاحتی سرگرمیوں میں اِضافہ ہوا۔چیف سیکرٹری ڈاکٹر ارون کمار مہتا نے محکمہ سے کہا کہ وہ ریاستوں کے متعلقہ حکام سے مشورہ کرے جنہوں نے اے پی ، ٹی این اور اڑیسہ جیسے حمایت کی عمل آوری میں بہترین کارکردگی کا مظاہرہ کیا ہے اورمرکزی وزارتِ دیہی ترقی محکمہ کے حکام سے جموںوکشمیر میںسکیم کی عمل آوری کو مزید بہتر بنانے کے لئے مشورہ دیا ہے۔ڈاکٹر ارون کما رمہتا نے محکمہ سے کہا کہ وہ ’’ حمایت‘‘ سکیم کی عمل آوری باقاعدہ نگرانی کے لئے ایک مناسب اِدارہ جاتی طریقہ کار وضع کرے۔
 
 
 

 جموں میں قومی یوم سیاحت کے موقع پر ہیریٹیج واک کا انعقاد 

جموں//نظامت سیاحت جموں نے منگل کو قومی یوم سیاحت کے موقع پر امباران (بدھسٹ سائٹ) سے جیو پوٹا گھاٹ، اکھنور تک ایک ہیریٹیج واک کا اہتمام کیا۔30 شرکاء کے ایک گروپ کو ڈائریکٹر ٹورازم جموں وویکانند رائے اور سپرنٹنڈنٹ آرکیالوجسٹ سری نگر سرکل جموں اظہار عالم ہاشمی اور ڈپٹی ڈائریکٹر ٹورازم جموں نریش کمار نے مشترکہ طور پر جھنڈی دکھا کر روانہ کیا۔اس ہیریٹیج واک کے انعقاد کا مقصد جموں اور اس کے آس پاس کے تاریخی مقامات کو فروغ دینا تھا خاص طور پر اکھنور جو کئی تاریخی مقامات جیسے امباران (بدھسٹ سائٹ)، اکھنور قلعہ، گرو دوارا سندر سنگھ صاحب، پانڈو گفا، جیو پوٹا اور کامیشور کا گھر ہے۔ شرکاء کو اکھنور کے تاریخی مقامات پر لے جایا گیا تاکہ قصبے کے شاندار ورثے کو دکھایا جا سکے جہاں سے ڈوگرہ راج شروع ہوا تھا۔اس موقع پر جموں کے ڈائرکٹر ٹورازم نے کہا کہ آثار قدیمہ کے سروے آف انڈیا کے پیشہ ور گائیڈز کو امباران اور دیگر مقامات پر بدھ مت کے مقامات کی تاریخی اہمیت کی وضاحت کرنے کے لیے مدعو کیا گیا تھا۔یہ بھی بتایا گیا کہ جموں ڈویژن میں سرمائی کھیلوں جیسے سکینگ، سلیجنگ اور آئس سکیٹنگ کے امکانات کو اجاگر کرنے کے لیے خاص طور پر پہاڑی علاقوں میں بہت سے پروموشنل ایونٹس پائپ لائن میں ہیں۔ڈائرکٹر ٹورازم جموں نے مزید بتایا کہ ڈائریکٹوریٹ آف ٹورازم جموں کی جانب سے پٹنی ٹاپ پر ایک اور ایڈونچر اسپورٹ ایونٹ اسکیئنگ اور سلیجنگ کا انعقاد کیا جا رہا ہے۔
 
 
 
 

رام بن میں فل ڈریس ریہرسل کا انعقاد

رام بن//گورنمنٹ ہائر سیکنڈری سکول میں 73 ویں یوم جمہوریہ کی تقریب کی فل ڈریس ریہرسل حب الوطنی کے جذبے کے ساتھ منعقد کی گئی۔ایڈیشنل ضلع ترقیاتی کمشنر راجندر شرما نے قومی پرچم لہرایا اور مارچ پاسٹ پر سلامی لی۔اے ڈی ڈی سی نے پولیس، سی آر پی ایف، آئی آر پی اور ملٹری بینڈ کے دستوں کی پریڈ اور بینڈ ڈرل کا بھی معائنہ کیا۔ انہوں نے یوم جمہوریہ کی پروقار تقریبات کے لئے مختلف محکموں کی طرف سے کئے گئے انتظامات کی ستائش کی۔
 
 
 

شیوسینا اسمبلی انتخابات کیلئے تیار:ساہنی

جموں//شیو سینا جموں و کشمیر یونٹ نے جموں و کشمیر میں آئندہ اسمبلی انتخابات لڑنے کا بگل بجادیا ہے۔ اس بات کا اعلان پارٹی کے ریاستی صدر منیش ساہنی نے پارٹی کے ریاستی دفتر میں منعقدہ پریس کانفرنس کے دوران کیا۔منیش ساہنی نے میڈیا کے نمائندوں سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ یہ فیصلہ پارٹی سربراہ اور مہاراشٹر کے وزیر اعلیٰ ادھو ٹھاکرے کی کال پر کیا گیا ہے، جس میں انہوں نے کہا تھا کہ شیو سینا ہر الیکشن شیر کی طرح لڑے گی، عوام کے مفادات کے لیے نچلی سطح کی سیاست کی طرف رخ کرے گی۔ ساہنی نے کہا کہ پارٹی کے قومی سکریٹری اور ایم پی انیل دیسائی کی رہنمائی میں جموں و کشمیر یونٹ نے آئندہ اسمبلی انتخابات کے لیے کمر کس لی ہے۔ شیوسینا جموں و کشمیر کی تمام اسمبلی سیٹوں پر الیکشن لڑے گی۔اس کے پیش نظر ہر اسمبلی حلقہ میں بوتھ سطح پر ڈور ٹو ڈور مہم شروع کی جائے گی۔ عوام سے رائے ملنے پر پارٹی منشور جاری کیا جائے گا۔ساہنی نے کہا کہ بی جے پی نے جموں و کشمیر کے لوگوں کو دھوکہ دیا ہے۔ساہنی نے اس بات کا اعادہ کیا کہ ہمارے ایجنڈ میں سماجی خدمت ہمیشہ سے اولین ترجیح رہی ہے۔انہوں نے مزید کہا کہ پارٹی کے بانی بالا صاحب نے بھی شیوسینکوں کو 80 فیصد سماجی خدمت انجام دینے کی ہدایت کی تھی اور صرف 20 فیصدسیاست کی، اب وقت کی ضرورت ہے کہ 80 کے ساتھ 20 کو بھی نافذ کیا جائے۔
 
 

سابق بھاجپا ممبراسمبلی دینا ناتھ کانگریس میں شامل

کہاکانگریس بھاجپا کی ایس سی/ایس ٹی/او بی سی مخالف پالیسیوں کا واحد متبادل

 جموں//بی جے پی کو ایس سی/ایس ٹی/او بی سی اور دیگر کمزور طبقات کے خلاف قرار دیتے ہوئے بی جے پی کے سابق ایم ایل اے دینا ناتھ نے کہا ہے کہ "سب کا ساتھ، سب کا وکاس، سب کا وشواس" محض کھوکھلے نعرے ہیں اور کانگریس ہی قابل عمل ہے۔ دینا ناتھ (سابق ایم ایل اے اور کئی سرکردہ لوگوں کے ساتھ جے کے پی سی سی چیف جی اے میر ، ورکنگ پریزیڈنٹ رمن بھلا، نائب صدر ملا رام، جنرل سکریٹریز پی سی سی یوگیش ساہنی کی موجودگی میں کانگریس پارٹی میں شمولیت اختیار کی۔جے کے پی سی سی کے سربراہ جی اے میر نے ان کا خیرمقدم کرتے ہوئے کہا کہ کانگریس پارٹی عوام کی خدمت کا ایک آلہ ہے، جو عوام کی خدمت کے لیے وقف رہی ہے۔ انہوں نے کہا کہ کانگریس پارٹی عوام کو مضبوط بنانے میں یقین رکھتی ہے اور ریاست کی مساوی ترقی کے لئے پرعزم ہے۔ انہوں نے کہا کہ کانگریس پارٹی کا فرض ہے کہ وہ عوام کی خواہشات اور امنگوں کو پورا کرے، حقیقت یہ ہے کہ کانگریس پارٹی ہی ہے جس نے ہمیشہ عوام کی خواہشات اور امنگوں کا خیال رکھا ہے ۔انہوں نے بی جے پی کی حکومت کو غریب مخالف اور ترقی مخالف قرار دیتے ہوئے کہا کہ انتظامی جڑت اور سیاسی سمت کی کمی کی وجہ سے لوگوں کی تکالیف میں کئی گنا اضافہ ہوا ہے۔ بے حس حکومت نے لوگوں کو دیوار سے لگا دیا، بے روزگاری بڑھی، قیمتیں بڑھیں اور ترقیاتی کاموں کو بہت نقصان پہنچا۔ انہوں نے دعویٰ کیا کہ بی جے پی حکومت نے ریاست کو تمام شعبوں میں پیچھے دھکیل دیا ہے اور گزشتہ سات سالوں سے زیادہ کے دوران پی ایچ ای، پی ڈی ڈی، آر اینڈ بی، صحت، تعلیم وغیرہ جیسے بنیادی شعبوں میں کوئی پیش رفت ریکارڈ نہیں کی گئی ہے۔ انہوں نے کہا کہ بی جے پی لوگوں کی مشکلات میں اضافہ کرنے میں اہم کردار ادا کر رہی ہے۔ غیر یقینی اور سیاسی عدم استحکام کے ماحول میں ریاست کے عوام بالعموم اور جموں خطہ بالخصوص مشکل ترین دور سے گزر رہے ہیں۔
 

اعجاز احمد خان کی لوگوں کو قومی یوم ِ رائے دہندگان پر مبارکباد  

ریاسی//اپنی پارٹی نائب صدر اور سابقہ وزیر اعجاز احمد خان نے لوگوں کو قومی یوم ِ رائے دہندگان دن کے موقع پر مبارک باد پیش کی ہے اور حکومت سے مطالبہ کیا ہے کہ جموں وکشمیر میں جلد سے جلد اسمبلی انتخابات کرائے جائیں۔ یہاں جاری ایک بیان میں انہوں نے کہاکہ جمہوریت آئین ِ ہند کی ضرورت ہے اور قومی ِ یوم ِ رائے دہندگان منانا ہمیں جمہوری نظام کی اہمیت کی یاد دلاتا ہے جوکہ جموں وکشمیر میں موجود ہی نہیں۔ انہوں نے کہاکہ حکومت کے لئے جموں وکشمیر میں انتخابات کرانا ناگزیر ہے تاکہ یہاں پر جمہوری نظام کی بحالی ہوئی جوکہ پچھلے تین سالوں سے غائب ہے  جس کے نتیجہ میں لوگوں کو سخت مشکلات کا سامنا ہے۔ انہوں نے کہاکہ منتخب حکومت ہی لوگوں کے ساتھ انصاف کرسکتی ہے جوکہ بیروکریسی کی ناکامی کی وجہ سے مایوسی کا شکار ہیں۔ انہوں نے کہاکہ دنیا کے کسی بھی حصہ میں منتخب حکومت کا کوئی متبادل نہیں اور انتخابات کرانے سے پہلے ریاستی درجہ بحال کرنا ناگزیر ہے۔ خان نے کہاکہ نیشنل ووٹرز ڈے ملک کے ہرشہری کو عظیم اختیاردیتا ہے جوکہ دیگر کئی ممالک میں نہیں ہے۔ یہ ملک کے رائے دہندگان کو یہ اختیار دیتا ہے کہ وہ اپنی حکومت کا انتخاب خود کریں۔
 

صدرسے کورونا سے متاثرہ پہاڑی کسانوں کو بچانے کے لیے مداخلت کی اپیل

جموں//پینتھرس پارٹی ورکنگ کمیٹی نے صدر جمہوریہ رامناتھ کووند سے پہاڑی کسانوں اور جموں و کشمیر کے غریب لوگوں کو بچانے کی اپیل کی ہے کیونکہ جموں و کشمیر میں تقریباً تین سال سے صدر راج ہے اور یہاں پہاڑی کسانوں کی آبادی ریاست کی کل آبادی کا تقریباً 80 فیصد ہے۔ینتھرس پارٹی کے صدر پروفیسر بھیم سنگھ نے جموں و کشمیر کے غربت اور بھوک سے دوچار لوگوں کی طرف سے صدر جمہوریہ ہند رام ناتھ کووند سے اپیل کی ہے۔ انہوں نے صدر ہند سمیت تمام متعلقہ حکام کو آگاہ کیا کہ پینتھرس پارٹی کو ہزاروں درخواستیں موصول ہوئی ہیں جن میں صدر ہند سے اپیل کی گئی ہے جن میں کہا گیا ہے کہ گاوں والوں کو صرف صدر ہند ہی بچا سکتے ہیں کیونکہ جموں و کشمیر میں کوئی مقامی حکومت نہیں ہے۔پروفیسر بھیم سنگھ نے کہا کہ یہ تمام غربت زدہ لوگوں کا مسئلہ ہے جن میں کسان، یومیہ اجرت کرنے والے مزدور اور جموں و کشمیر اور لداخ کے بے بس باشندے شامل ہیں۔پینتھرس پارٹی نے صدر ہند سے اپیل کی ہے کہ وہ ان علاقوں میں تمام متاثرہ رہائشیوں بشمول کسانوں، سڑکوں پر کام کرنے والوں اور طبی طور پر لاوارث رہائشیوں کے لیے ایک خصوصی ٹیم تعینات کریں۔ انہوں نے کہاکہ نہ راشن کی دکانوں میں راشن ملتا ہے، نہ دوا اور نہ ہی ڈسپنسریوں میں ڈاکٹر۔ ایسا لگتا ہے جیسے پوری ریاست میں کورونا کی دہشت پھیل گئی ہے۔پروفیسر بھیم سنگھ نے صدر ہند سے اپیل کی کہ وہ جموں و کشمیر کے ہر پہاڑی علاقے پونچھ سے بسوہلی اور لداخ سمیت کشمیر کی وادی میں طبی ٹیمیں بھیجیں۔ یہی واحد راستہ ہے جس کے ذریعے جموں و کشمیر میں کورونا کی دہشت کو کچل کر اس کی آبادی کو بچایا جا سکتا ہے۔انہوں نے کہاکہ زمین پر جنت جموں و کشمیر کو بچانے کا کام  ہندوستان کے صدر ہی کرسکتے ہیں۔ وہ ہندوستان کے واحدبااختیار شخص ہیں، جن کے پاس آئینی اختیارات ہیں جو جموں و کشمیر انتظامیہ کو گدی، گجر، بکروال، چرواہوں اور قدرت کے قہر کا شکار، خوراک سے محروم اور غربت کے شکار لوگوں کو بچانے کے فوری طورپر  احکامات دے سکتے ہیں۔