مزید خبریں

سی ایم او جموں کو سبکدوشی پر گرمجوشی سے رخصت کیا گیا

جموں// چیف میڈیکل آفیسر، جموں ڈاکٹر جے پی۔ سنگھ کوڈائریکٹوریٹ آف ہیلتھ سروسز اور سی ایم او آفس جموں کے عملے نے ان کی ریٹائرمنٹ پر پرتپاک الوداع کیا۔محکمہ صحت کے ایک عہدیدار نے بتایا کہ ’’ڈاکٹر جے پی سنگھ محکمہ صحت میں تقریباً 35 سال کی شاندار خدمات انجام دینے کے بعد سبکدوش ہوگئے‘‘۔انہوں نے میڈیکل آفیسر، ڈسٹرکٹ ٹی بی آفیسر، بی ایم او، ڈائیکمو، ایپیڈیمولوجسٹ، میڈیکل سپرنٹنڈنٹ اور سی ایم او جموں کے طور پر مختلف عہدوں پر خدمات انجام دیں۔سی ایم او جموں کے طور پر، جموں ضلع میں COVID-19 وبائی امراض کے انتظام میں ان کے مثالی کام کے لئے ان کی تعریف کی گئی۔ڈی جی فیملی ویلفیئر اور ڈائریکٹر ہیلتھ سروسز جموں ڈاکٹر سلیم الرحمان، نئے تعینات ہونے والے سی ایم او جموں ڈاکٹر ہربخش سنگھ اور محکمہ صحت کے دیگر افسران اور اہلکاروں نے ان کی اچھی صحت اور ریٹائرمنٹ کے بعد خوشحال زندگی کی خواہش کی۔ڈاکٹر جے پی سنگھ نے جموں و کشمیر کے UT حکومت کے انتظامی محکمہ صحت اور طبی تعلیم، ڈائریکٹر ہیلتھ سروسز، مشن ڈائریکٹر این ایچ ایم، پرنسپل جی ایم سی جموں، ضلع انتظامیہ اور سی ایم او جموں کی تمام ٹیم کا ان کی بہترین رہنمائی، تعاون اور تعاون کے لیے شکریہ ادا کیا۔ 

 

 

 

پولیس کانسٹیبل نے رائفل سے خود کو گولی مار لی

جموں// پولیس کے مطابق ایک پولیس کانسٹیبل نے ارنیا پولیس سٹیشن میں اپنی چوکی کے مقام پر مبینہ طور پر خود کو گولی مار لی۔پولیس نے بتایا کہ پولیس کانسٹیبل کی شناخت پنکج پہل (32) ساکن ارنیہ کے گاؤں ٹسکال کے طور پر کی گئی ہے جو ارنیا تھانے میں تعینات تھا۔پولیس نے کہا”وہ کمرے کے اندر مردہ پایا گیا۔ اس پر سروس رائفل (AK- رائفل) سے خود کو گولی مارنے کا الزام ہے‘‘۔انہوں نے مزید کہا کہ اس کی لاش کو قانونی کارروائی کیلئے ہسپتال منتقل کر دیا گیا ہے۔ واقعہ کی تحقیقات شروع کر دی گئی ہے۔    

 

ادھم پور میں جنگل کی آگ پھیل گئی

جموں// ادھم پور ضلع کے ٹنڈر کریان علاقے میں خراب موسم کے درمیان جنگل میں آگ پھیل گئی۔اگرچہ فوری طور پر جنگل میں آگ لگنے کی وجہ معلوم نہیں ہوسکی تاہم مقامی لوگوں کی جانب سے بتایا گیا کہ آگ جنگل کے ایک علاقے میں لگی اور پھر آس پاس کے علاقوں کو اپنی لپیٹ میں لے لیا۔مقامی لوگوں کے مطابق، متعلقہ محکمے کے حکام، فائر اینڈ ایمرجنسی ڈیپارٹمنٹ اور مقامی لوگوں نے آگ پر قابو پانے کے لیے اپنی مشترکہ کوششیں شروع کر دی ہیں۔

 

کشتواڑ میں بارشوں سے سردی میں اضافہ

عاصف بٹ

کشتواڑ//سنیچر کی صبح اگرچہ دھوپ تھی تاہم دوپہر ہوتے ہی موسم نے اپنا مزاج بدلا اور شام ہوتے ہی بالائی و میدانی علاقہ جات میں  بارشوں کا سلسلہ دوبارہ شروع ہوا۔ گزشتہ چند روز موسم بہتر ہونے کے سبب جہاں گرمی کی شدت میں اضافہ دیکھنے کو مل رہاتھا وہیں موسلادھار بارشوں کے سبب درجہ حررات میں گراوٹ درج کی گئی جس کے سبب سردی میں اضافہ ہوا اور گرم ملبوسات کا استعمال دوبارہ ہوا۔ آخری اطلاع ملنے تک بارشوں کا سلسلہ بدستور جاری تھا۔

 

 

 عیدالفطر کے پیش نظر کشتواڑ میں سیکورٹی فورسزکا مشترکہ مارچ

عاصف بٹ

کشتواڑ//عیدالفطر کے پیش نظر قصبہ کشتواڑ میں سیکورٹی فورسز کی جانب سے مشترکہ روڈ مارچ کا اہتمام کیا گیا۔سینکڑوں کی تعداد میں پولیس ، سی آر پی ایف و دیگر فورسز کے اہلکاروں نے پیدل قصبہ کے بازاروں کامارچ کیاجسکے بعد فورسز اہلکار چوگان میں جمع ہوئے جہاں ایس ایس پی کشتواڑ نے انھیں ہتھیار کے استعمال کے بارے میں بتایا۔ایس ایس پی کشتواڑ شفقت حسین بٹ نے میڈیا کو بتایا کہ عیدالفطر کے  پیش نظر حفاظت کے سخت انتظامات کئے گئے ہیں،سیکورٹی فورسز کی بڑی تعداد باہر سے آئی ہے جنھیں اس علاقے کے بارے میں بتانے کیلئے یہ روڈ مارچ نکالا گیا تاکہ انہیں بھی علاقے کا پتہ لگے۔ انھوں نے عوام سے پرامن طور عید نماز پڑھنے کی اپیل کی اور امن میں رخنہ  ڈالنے والے عناصر پر سخت کاروائی کرنے کا انتباہ دیا۔

 

 

ڈگری کالج بانہال میں ہفتہ بھر جاری رہنے والا رنگا رنگ پروگرام اختتام پذیر 

محمد تسکین

بانہال// آزادی کا امرت مہا اتسو کے بینر تلے ڈگری کالج بانہال میں ہفتہ بھر جاری رہنے والا پروگرام اپنے اختتام کو پہنچا۔ ایک ہفتے تک جاری رہنے والے ان پروگراموں کا اہتمام ڈگری کالج بانہال کی ڈیبیٹس اور سیمینار کمیٹی نے کالج کے شعبہ تاریخ کے تعاون سے انجام دیئے۔ ان پروگراموں میں پہلے سے ہی مقرر کردہ تھیم کے تحت کشمیری، کھاہ، اردو اور پوگلی زبانوں میں طالب علموں نے حب الوطنی کے گیت اور نظمیں پڑھیں اور بعد کے پروگراموں میں ہندوستان کی ممتاز شخصیات، ہندوستان کی تاریخی اور نمایاں عمارتوں پر دستاویزی فلمیں دکھائی گئیں۔ہفتے بھر جاری ان پروگراموں میں مصوری ، مضمون نویسی، ہندوستان کی لسانیت ، ثقافت اور ورثے پر خصوصی لیکچر دیئے گئے اور ان تمام چیزوں کا احاطہ کیا گیا۔ یہ پروگرام پرنسپل ڈگری کالج بانہال ڈاکٹر منوہر لال کی نگرانی میں انجام دیئے گئے ۔

 

 

 

بھیم سنگھ کی عید الفطر پر مسلمانوںکو تہنیت

جموں//جموں و کشمیر نیشنل پینتھرس پارٹی کے صدر پروفیسر بھیم سنگھ نے آنے والی عیدالفطر کے موقع پر مسلم بھائی ، بہنوں اور دیگر کو مبارکباد دی اور عالمگیر امن اور ہتھیاروں اور دیگر تباہ کن مواد کے خاتمے کی بھگوان سے پرارتھنا کی۔ سپر اسپیشلٹی میڈیکل ہسپتال جموں کے اسپتال کے بستر سے روس اور یوکرین کے درمیان جاری تنازعہ میں غیر ضروری ہلاکتوں سے بے چین اور افسردہ عالمی امن مشن کے ایک سخت پیروکار پروفیسر بھیم سنگھ نے اپنے عید کی مبارکبادی پیغام میں ہندوستان کے صدر رام ناتھ کووند سے اپیل کی کہ وہ روسی بلاک سے عید کے موقع پر جنگ نہ کرنے کی اپیل کرنے کے لیے مداخلت کریں۔پروفیسر بھیم سنگھ نے ہندوستان کی پارلیمنٹ سے جموں و کشمیر کی ریاست کا درجہ بحال کرنے کی درخواست دہرائی ۔ انہوں نے جموں و کشمیر اور لداخ کے پریشان حال لوگوں کو عید کی مبارکباد پیش کی اور عالمی امن کے لیے دعا کی۔

 

 پرائیویٹ سکول کی بس میں آگ لگ گئی 

جموں//جموں میں واقع ممتاز نجی تعلیمی ادارے کے احاطے میں پراسرار حالات میں لگنے والی آگ میں سکول بس مکمل طور پر جل کر خاکستر ہوگئی۔عینی شاہدین کا کہنا ہے کہاسکول بس نجی سکول کے پارکنگ ایریا کے اندر کھڑی تھی کہ اس میں آگ لگ گئی جس سے سکول کے ڈرائیور اور عملے میں خوف وہراس پھیل گیا۔عینی شاہدین نے بتایا کہ فوری طور پرسکول بسوں کے ڈرائیور اپنی متعلقہ بسوں کو جلتی ہوئی بس سے دور لیا تاہم اس واقعے میں کسی جانی یا مالی نقصان کی اطلاع نہیں ہے ۔فائر فائٹرز نے بھی وہاں پہنچ کر آگ پر قابو پالیا لیکن بس مکمل طور پر جل کر خاکستر ہوگئی۔