تازہ ترین

حکومت نے جی پی فنڈ قوانین میں ترمیم کی

جموں /حکومت نے جمعرات کو ملازمین کی طرف سے نان رفنڈ ایبل بڈراول کیلئے مزید ہیڈ شامل کرنے کیلئے جی پی فنڈ قوانین میں ترمیم کے احکامات صادر کئے ۔ پرنسپل سیکرٹری خزانہ نوین کے چودھری کی طرف سے جاری کئے گئے ایک نوٹیفکیشن کے مطابق ایک مرتبہ کی جی پی فنڈ بڈراول میں ریاست اور بیرون ریاست میں بچوں کی اعلیٰ تعلیم و تکنیکی تربیت کے اخراجات بھی شامل ہوں گے ۔ اس کے علاوہ اس میں ملک یا بیرون ملک پلگرمیز کے اخراجات بھی شامل ہوں گے ۔ اس سے پہلے اس بڈراول میں صرف رہایشی مکانات تعمیر کرنے ، مکان خریدنے یا مکان میں تجدید و مرمت کے اخراجات شامل تھے ۔ اس میں گورنمنٹ ہاوسنگ سکیموں کے تحت لئے گئے قرضے اور لڑکی یا لڑکے کی شادی کے اخراجات بھی شامل تھے ۔  

ہتھیار لوٹنے والے ایس پی او کا' ساتھی 'جنگجوپلوامہ میں گرفتار

سرینگر/ جنوبی کشمیر کے پلوامہ سے جمعرات کو حزب المجاہدین سے وابستہ ایک جنگجو کو گرفتار کیا گیا ہے۔ گرفتار شدہ جنگجو کے بارے میں بتایا جاتا ہے کہ وہ عادل بشیر نامی ایس پی او کا قریبی ساتھی تھا ،جس نے ایک حال ہی میں پی ڈی پی ایم ایل اے کی سرینگر رہائش سے ہتھیار لوٹ لئے تھے۔ پولیس ذرائع نے گرفتار شدہ جنگجو کی شناخت محمد رفیق بٹ ظاہر کرتے ہوئے کہا کہ اُسے اچھن نامی گائوں سے گرفتار کیا گیا ہے۔ رفیق کے بارے میں پولیس ذرائع نے کہا کہ وہ سابق ایس پی او، عادل بشیر کا ساتھی تھا جس نے ایم ایل اے اعجاز احمد میر کی جواہر نگر رہائش سے ستمبر28کو سات بندوقیں لوٹ لی تھیں۔ ہتھیار لوٹنے کے بعد عادل کو سوشل میڈیا پر حزب المجاہدین سے وابستہ کمانڈروں کے ساتھ تصویروں میں دیکھا گیا تھا ۔

راجوری میں بڑے پیمانے پر فورسز کا تلاشی آپریشن

سرینگر/فورسز نے جمعرات کو راجوری قصبہ اور سارول علاقے کو محاصرے میں لیکر بہت بڑے پیمانے پر تلاشی آپریشن شروع کیا۔ پولیس حکام کے مطابق ایس او جی اہلکاروں نے راجوری کے بیلا کالونی علاقے میں'' مصدقہ اطلاعات'' کے بعد تلاشی آپریشن شروع کردیا۔ حکام نے کہا کہ تلاشی آپریشن فوج اور پولیس کے سینئر افسران کی نگرانی میں جاری تھا۔ انہوں نے مزید کہا کہ اسی طرح کاایک اور تلاشی آپریشن سارول نامی گائوں میں بھی شروع کیا گیا ہے۔  

بیٹی سے تعزیت کیلئے گیلانی شمالی کشمیر پہنچے

سرینگر/حریت کانفرنس (گ) کے چیئر مین سید علی گیلانی جمعرات دوپہر کو اپنی سب سے بڑی بیٹی کی تعزیت کیلئے شمالی کشمیر پہنچ  گئے۔ گیلانی کا فرزند نسبتی غلام حسن مخدومی، ساکنہ ڈورو سوپور منگل کو انتقال کرگئے تھے۔ اس سے قبل مسلسل خانہ نظر بندگیلانی کو سوپور جانے کی اجازت دیدی گئی تاکہ وہ اپنی سب سے بڑی بیٹی کی ڈھارس بندھائیں۔  ذرائع کے مطابق گیلانی، گاڑیوں کے ایک قافلے میں دن کے ایک بجے حیدر پورہ سے روانہ ہوگئے۔یہ 2014کے بعد پہلی بار ہے جب گیلانی شمالی کشمیر گئے۔  

بھاجپا لیڈر چندر موہن گپتا جموں کے میئر منتخب

سرینگر/بھارتیہ جنتا پارٹی (بھاجپا) کے لیڈر، چندر موہن گپتا کو جمعرات کے روز جموں میونسپل کارپوریشن (جے ایم سی) کا میئر منتخب کیا گیا۔ گپتا نے 45،جبکہ اُس کے نزدیکی مد مقابل آزاد اُمیدوار،، وجے چودھری نے 30ووٹ حاصل کرلئے۔چودھری کو کانگریس کی حمایت حاصل تھی۔ گپتا ،ریاستی بی جے پی میں عہدیدار تھے جنہوں نے وارڈ 33سے میونسپل الیکشن جیت لیا۔ جموں کشمیر میں چار مرحلوں پر مشتمل بلدیاتی انتخابات 8سے16اکتوبر تک منعقد ہوئے۔    

کٹھوعہ کیس : متاثرہ گھرانے نے وکیل بدلنے کا فیصلہ کیا

سرینگر/کٹھوعہ کی آٹھ سالہ بچی، جس کو اجتماعی عصمت دری کے بعد قتل کیا گیا،کے گھروالوں نے عدالت میں پیروی کیلئے ا پنی موجودہ وکیل ،دیپکا رجاوت کو بدلنے کا فیصلہ کیا ہے۔ بچی کے والد نے کہا ہے کہ دیپکا رجاوت عصمت دری اور قتل کے اس کیس کی شنوائیوں کیلئے میسر نہیں ہوتی ہیں۔ متاثرہ گھرانے کے قریبی ذرائع کے مطابق بچی کے والد نے پٹھانکوٹ ہائی کورٹ، جہاں کیس کو منتقل کیا گیا ہے، میں پہلے ہی ایک درخواست دائر کرلی ہے۔درخواست میں لکھا گیا ہے کہ رجاوت اُن کے کیس کی پیروی نہیں کریں گی ۔ بچی کے والد نے گذشتہ روز نامہ نگاروں کو بتایا کہ ابھی تک کیس کی کم و بیش ایک سو شنوائیاں ہوئی ہیں اور اس دوران اسی تعداد میں گواہوں کے بیانات بھی قلمبند ہوئے ہیں ،لیکن رجاوت محض دو بار ہی شنوائی کیلئے موجود رہی ہیں۔ رجاوت اُس وقت اخباروں میں شہ سرخیوں کی زینت بن گئیں جب اُس نے کہا کہ کٹھوعہ کیس کی پیرو

امیر جماعت کی قیادت میں وفد گیلانی سے ملاقی

سرینگر/جماعت اسلامی جموں وکشمیر کا ایک اعلی سطحی و فدزیر قیادت امیر جماعت ،ڈاکٹر عبدالحمید فیاض نے جمعرات کو حریت کانفرنس (گ)چیرمین سید علی گیلانی کی رہائش پر ان کے داماد غلام حسن مخدومی ساکن ڈورو سوپور کی رحلت پر ان سے اظہار تعزیت کیا اور مرحوم کے حق میں دعائے مغفرت کی۔ ایک بیان کے مطابق وفد میں فہیم محمد رمضان (قیم جماعت) نذیر احمد رعنا(ناظم شعبہ تعلیم و تربیت)،ایڈوکیٹ زاہد علی(ناظم شعبہ سیاسیات)کے علاوہ ریاض احمد ندوی(سیکرٹری امیر جماعت)بھی شامل تھے۔  وفد نے حریت چیرمین کی خیر و عافیت سے متعلق بھی جانکاری حاصل کی۔  

اونتی پورہ میں بجلی بحران کیخلاف احتجاجی ہڑتال

سرینگر/جنوبی کشمیر کے اونتی پورہ قصبے میں جمعرات کو بجلی بحران کیخلاف احتجاجی ہڑتال سے معمولات ٹھپ ہوکر رہ گئے۔ قصبے کے تمام دکان اور کاروباری ادارے محکمہ بجلی کیخلاف احتجاج کیلئے بندہیں۔ مقامی لوگوں کا کہنا ہے کہ محکمہ گذشتہ کچھ عرصہ سے اُن کے علاقے میں معقول بجلی سپلائی فراہم کرنے میں بری طرح ناکام ہوا ہے۔ قابل ذکر ہے کہ ماہ رواں کے آغاز سے ہی وادی کشمیر میں بجلی نے بحرانی کیفیت اختیار کی ہے کیونکہ اکثرعلاقوں سے شکایات موصول ہورہی ہیں کہ بجلی سپلائی کا کوئی معقول انتظام نہیں ہے۔    

کشمیر کے موسمی حالات آج سے ٹھیک ہونے کا امکان

سرینگر/جموں  کشمیر کے بالائی علاقوں میں تازہ برفباری اور میدانی علاقوں میں بارشوں کے بعد جمعرات کو محکمہ موسمیات نے پیش گوئی کی کہ آج سے موسمی حالات سدھرنے کا امکان ہے۔ محکمہ موسمیات کا کہنا ہے کہ جموں کشمیر کا موسم آج سے ٹھیک ہونا شروع ہوجائے گا اور امکان ہے کہ21نومبر تک موسم خشک رہے گا۔ محکمہ کے مطابق سونہ مرگ،پہلگام، پیر کی گلی،دراس اور متعدد ایسے علاقوں میں ہلکی سے درمیانہ درجے کی برفباری ہوئی ہے جبکہ ریاست کے میدانی علاقوں میں بارشوں سے درجہ حرات میں نمایاں کمی واقع ہوئی ہے۔ کرگل لگاتار ریاست کا سرد ترین مقام ہے جہاں درجہ حرارت منفی6.8ڈگری سیلشیس تک گرگیا ہے۔ لیہہ میں درجہ حرارت منفی2.8ڈگری سیلشیس ریکارڈ کیا گیا ہے۔ سرینگر میں رات کا کم سے کم درجہ حرارت3.3ڈگری سیلشیس ریکارڈ ہوا ہے جبکہ پہلگام اور گلمرگ کا درجہ حرارت باالترتیب منفی3.0اور منفی4.0ڈگری سیلسیش ریکا

 پنچایتی انتخابات: الیکشن والے علاقوں میں چھٹی کا اعلان

جموں /حکومت نے 17نومبر سے شروع ہونے والے پنچایتی انتخابات کے سلسلے میں انتخابات ہونے والے علاقوں میں اُس دِن عام چھٹی کا اعلان کیا ہے۔ اِس سلسلے میں  بدھ کو جی اے ڈی سے جاری ایک حکمنامے میں کہا گیا ہے کہ پنچایتی انتخابات کے  دِن متعلقہ اضلاع کے سی ڈی بلاکوں کی حدود میں عام چھٹی ہوگی ۔ حکمنامے کے مطابق جن ملازمین کو دیگر علاقوں میں اپنے حق رائے دہی کا استعمال کرنے جانا ہوگا اُن کے حق میں بھی خصوصی کیجول رخصت منظور کی جائے گی تاہم انہیں واپسی پر اس کا ثبوت پیش کرنا ہوگا۔  

کشمیر ہائی وے پر حادثے کے نو روز بعد لاش بر آمد

سرینگر/سرینگر ۔جموں شاہراہ پر تودے کی زد میں آنے والے تین افراد میں سے ایک کی لاش بدھوار کو حادثے کے نویں روز بر آمد کی گئی ۔ حکام نے کہا کہ منجیت سنگھ کی لاش حادثے کے نو روز بعد بر آمد کی گئی جب5نومبر کو ایک ٹرک جس میں تین افراد سوار تھے، ایک بھاری تودے کی زد میں آگئی۔ اس حادثے میں تینوں افراد دفن ہوئے تھے۔ منجیت کے رشتہ داروں کے مطابق وہ ٹرک کا ڈرائیور تھا۔ حکام کا کہنا ہے کہ باقی دو افراد کی تلاش شد و مد سے جاری ہے جن کے بارے میں بھی یہی گمان ہے کہ وہ بھی تودے کی زد میں آکر دفن ہوگئے ہوں گے۔انہوں نے کہا کہ تلاش کا کام سات نومبر سے جاری ہے۔  

گرینیڈوں سمیت گرفتار خاتون حزب کیلئے کام کرتی تھی:پولیس

سرینگر/پولیس نے بدھوار کو کہا کہ جس خاتون کو گذشتہ روز شہر کے مضافات میں گرینیڈوں سمیت گرفتار کیا گیا وہ عسکری تنظیم حزب المجاہدین کیلئے کام کرتی تھی۔ پولیس کے ایک اعلیٰ آفیسر نے مذکورہ خاتون کی شناخت آسیہ ساکنہ کھنموہ سرینگر کے بطور کرتے ہوئے کہا کہ وہ کپوارہ سے جنگجوئوں کا اسلحہ سرینگر لارہی تھی۔ ایڈیشنل ڈائریکٹر جنرل پولیس (لا اینڈ آرڈر) منیر خان نے کہا کہ جنگجوئوں کے دو بالائے زمین کارکنوں کو بھی پولیس نے گرفتار کیا ہے اور پولیس گرفتار شدہ کارکنوں اور خاتون کے درمیان تعلق کی تحقیقات کررہی ہے۔ ''وہ عسکریت سے وابستہ ہونے کی پاداش میں گرفتار ہونے والی پہلی خاتون نہیں ہے''، منیر خان نے کہا۔ دریں اثناء معلوم ہوا ہے کہ گرفتار خاتون کا والد بھی حزب سے وابستہ جنگجو تھا جوبیس برس قبل بلیوارڈ علاقے میں فورسز کے ساتھ ایک جھڑپ کے دوران جاں بحق ہوگیا۔  

پنچایتی انتخابات کیخلاف 17نومبر کو کشمیر بندھ کی کال

سرینگر/سید علی گیلانی، میر واعظ عمر فاروق اور محمد یاسین ملک پر مشتمل مشترکہ مزاحمتی قیادت نے بدھ کے روز 17نومبر کو مکمل ہڑتال کی اپیل کی ہے۔ یہ ہڑتال کال پنچایتی انتخابات کے پہلے مرحلے کیخلاف دی گئی ہے۔ ایک بیان میں مشترکہ مزاحمتی قیادت نے کہا '' سنیچر وار کوایک اور الیکشن ڈرامہ رچایا جارہا ہے۔ ہم لوگوں سے اپیل کرتے ہیں کہ اس کومکمل بائیکاٹ کے ذریعے اُسی طرح مسترد کیا جائے جس طرح حالیہ بلدیاتی انتخابات کو مستردکیا گیا''۔ انہوں نے لوگوں سے اپیل کی کہ پنچایتی انتخابات کے دن اپنے گھروں سے باہر نہ آئیں۔ انہوں نے نومبر29,24,27اور دسمبر1,4اور8کو بھی اُن علاقوں میں مکمل ہڑتال کی اپیل کی جن میں ان ایام کو پنچایتی انتخابات منعقد کرانے کا منصوبہ  بنایا گیا ہے۔ مشترکہ قیادت نے کہا کہ مکمل بائیکاٹ کے ذریعے یہ پیغام زور دار الفاظ میں جانا چاہئے کہ لاکھوں فو

دلی کے شاہی امام کا طالبان سے بات چیت کا خیر مقدم، کشمیریوں سے مذاکرات کی وکالت

سرینگر/بھارت کی افغان طالبان کیساتھ بات چیت میں شمولیت کا خیر مقدم کرتے ہوئے ، جامع مسجد دلی کے شاہی امام، مولانا سید احمد بخاری نے بھارت سرکار سے پوچھا ہے کہ وہ کشمیری علیحدگی پسندوں کیساتھ مذاکرات کیوں نہیں کرتی ہے۔ بدھوار کواپنے ایک بیان میں بخاری نے کہا کہ بھارت سرکار نے افغان طالبان کے بارے میں جو پالیسی اپنائی ہے اُس کو کشمیری علیحدگی پسندوں کے بارے میں بھی اختیار کیا جانا چاہئے۔انہوں نے مائو نوازوں ، نکسلیوں اور بوڈو علیحدگی پسندوں کے ساتھ بھی بات چیت کا مطالبہ کیا۔ ''بھارت سرکار افغانستان میں امن کیلئے کوشاں ہے لیکن خود اپنے ملک میں امن قائم کرنے کیلئے وہ کوئی کوشش نہیں کرتی ہے''، بخاری نے کہا۔ بخاری نے دہشت گردی کو اسلام کے ساتھ جوڑنے کی بھی مذمت کی۔ انہوں نے کہا کہ ایسی کوششیں سرکاری سطح پر جان بوجھ کر انجام دی جارہی ہیں۔ بخاری نے اپنے بیان میں

اونتی پورہ سے حزب المجاہدین کے دو جنگجو گرفتار: پولیس

سرینگر/پولیس نے بدھورا کو دعویٰ کیا کہ اُس کے اہلکاروں نے جنوبی کشمیر کے ضلع پلوامہ سے حزب المجاہدین سے وابستہ دو جنگجوئوں کو گرفتار کیا ہے۔ پولیس کے مطابق یہ گرفتاریاں پلوامہ کے اونتی پورہ علاقے سے عمل میں لائی گئی ہیں اور گرفتار شدگان سے ہتھیار و گولی بارود بر آمد کیا گیا ہے۔ پولیس  نے  گرفتار  شدگان  کی  شناخت  جان  محمد  شیخ  ساکنہ  کاونی  ڈوگری  پورہ  اورناصر  الاسلام  شاہ  ساکنہ  پنزگام  کے  طور  کی  ہے۔    

گیلانی کے فرزند نسبتی کی آخری رسومات میں صحرائی، ملک شامل

سرینگر/تحریک حریت کے چیئر مین محمد اشرف صحرائی اور لبریشن فرنٹ چیئر مین محمد یاسین ملک بدھ کو اُن ہزاروں لوگوں میں شامل تھے جنہوں نے شمالی کشمیر میں حریت کانفرنس (گ) کے چیئر مین سید علی گیلانی کے فرزند نسبتی کی آخری رسوات میں حصہ لیا۔ گیلانی کا سب سے بڑا فرزند نسبتی غلام حسن مخدومی ساکنہ ڈورو سوپور گذشتہ روز سرینگر کے اسپتال میں انتقال کرگئے جہاں وہ علاج و معالجہ کیلئے داخل تھے۔ اطلاعات کے مطابق سرد موسم اور برستی بارش کے باوجود ڈورو سوپور میں  مرحوم کی نماز جنازہ میں لوگوں کی ایک بھاری تعداد نے شمولیت کی۔  

بارش اور برفباری جمعرات تک جاری رہنے کا امکان: محکمہ موسمیات

سرینگر/بدھوار کو جموں کشمیر کے بالائی علاقوں میں تازہ برفباری جبکہ میدانی علاقوں میں بارش کے بیچ محکمہ موسمیات نے پیش گوئی کی ہے کہ جمعرات تک کہیں کہیں بارش اور برفباری کا سلسلہ جاری رہے گا۔ محکمہ موسمیات کے مطابق موسم میں جمعرات کے روز سے بہتری کے آثار دکھائی دے رہے ہیں۔مذکورہ محکمہ نے کہا کہ جموں کشمیر میں یکم اکتوبر سے نومبر7تک83.5ایم ایم بارش ریکارڈ کی گئی ہے جو کہ معمول سے47.6یم ایم زیادہ ہے۔ محکمہ موسمیات کے مطابق ریاست میں کرگل سرد ترین جگہ رہی جہاں درجہ حرارت منفی7ڈگری سیلشیس ریکارڈ کیا گیا جبکہ سرینگر میں درجہ حرارت5.2ڈگری سیلشیس ریکارڈ کیا گیا۔پہلگام کا درجہ حرارت منفی1.3ڈگری سیلشیس رہا جبکہ گلمرگ میں درجہ حرارت منفی3تک گر گیا۔ جموں شہر میں گرمی کا حساس لگاتار جاری ہے جہاں کا درجہ حرارت 15.2ڈگری سیلشیس ریکارڈ ہوا جبکہ بانہال کا درجہ حرارت0.5ڈگری سیلشیس اور بھدرواہ

شمالی کشمیر میں در اندازی کوشش ناکام، دو جنگجو جاں بحق: فوج

سرینگر/فوج نے منگلوار شام کو دعویٰ کیا کہ شمالی کشمیر کے کپوارہ ضلع میں درا ندازی کی ایک کوشش ناکام بناتے ہوئے دو جنگجوئوں کو جاں بحق کیا گیاہے۔ فوج کے سرینگر میں مقیم ترجمان نے کہا کہ دراندازی کی کوشش کپوارہ کے کیرن سیکٹر میں ناکام بنادی گئی ہے۔ انہوں نے مزید کہا کہ جاری فوجی کارروائی کے دوران دو جنگجو جاں بحق ہوگئے ہیں۔  

گیلانی کے سب سے بڑے فرزند نسبتی کا انتقال

سرینگر/حریت کانفرنس (گ) کے چیئر مین سید علی گیلانی کے سب سے بڑے فرزند نسبتی منگل وار کو انتقال کرگئے۔ حریت کانفرنس (گ) چیئر مین کے ترجمان نے کہا کہ گیلانی کا سب سے بڑا فرزند نسبتی، غلام حسن مخدومی ساکنہ ڈورو سوپور، شیر کشمیر میڈیکل انسٹی چیوٹ صورہ میں زیرعلاج تھا جہاں اُنہوں نے آخری سانس لی۔  ترجمان نے کہا کہ حریت کانفرنس (گ) نے ڈورو سوپور کے غلام حسن مخدومی کے انتقال پر گہرے صدمے کا اظہار کیا ہے۔ حریت نے لواحقین کے ساتھ تعزیت کا اظہار کرتے ہوئے مرحوم کی مغفرت کی دعا کی ہے۔  

جموں کشمیر میں اگلے مورچوں پر تعینات فوجیوں کو زیر زمین مائنوں سے بچنے کے جوتے فراہم: فوج

سرینگر/فوج کے ایک اعلیٰ آفیسر نے منگل کو کہا کہ جموں کشمیر میں کنٹرول لائن پر تعینات فوجی اہلکاروں کو زیر زمین مائنوں سے بچائو کے خصوصی جوتے فراہم کئے گئے ہیں۔انہوں نے کہا کہ مذکورہ جوتوں سے فوج کوجنگجوئوں کا پیچھا کرنے اور اُنہیں تلاش کرنے میں بھی مدد ملے گی۔ فوج کی جموں میں تعینات سولہویں کارپس کے جنرل آفیسر کمانڈنگ لیفٹیننٹ جنرل پرمجیت سنگھ نے خبر رساں ادارے پی ٹی آئی کو ایک انٹریو دیتے ہوئے کہا کہ کنٹرول لائن پردر اندازی کا مقابلہ کرنے کیلئے فوجیوں کو اکثر اگلے مورچوں تک تلاشی کا کام کرنا پڑتا ہے۔ انہوں نے کہا''ہم نے ایسے خصوصی جوتے خریدے ہیں جو فوجی اہلکاروں کو زیر زمین مائنوں سے بچانے میں مدد دیں گے اور یوں فوجی اہلکاروں کی حفاظت یقینی بن جائے گی۔ انہوں نے کہا کہ فوج کی سولہویں کارپس کے تحت آنے والا250کلو میٹر علاقہ دشوار گذار ہے جس میں زیر زمین مائنیں ہونے کا